AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #1 Del Skrevet 8. august 2015 Hei. Noen som har erfaring med Mercedes E-Klasse? Er det en bra bil? Hvis noen av dere har kjennskap/har/hatt bilen så kom gjerne med erfaringer. Er automatkassa bra? Hørt at det er Bensin som gjelder på disse bilene? Vurderer og gå til innkjøp av Mercedes E-Klasse. På forhånd takk for svar! Anonymous poster hash: 76ed4...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #2 Del Skrevet 9. august 2015 E klasse har vært solgt i 22år nå, så du må nok ut med hvilken årsmodell du tenker på..Anonymous poster hash: c28ed...867 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #3 Del Skrevet 9. august 2015 E-klassen til Mercedes har nok et litt frynsete rykte spør du meg. Det går mye av de som drosje, men de er som de fleste andre biler, slett ikke feilfri. Og tenker du på å kjøpe nyere modell er de vel uten noe særlig rust. De som kom rundt 2000 var meget rustbefengt. Har også hørt de sier hos merkeforhandler, at de har begynt å ruste allere før de er på veien. Sannheten i det veit jeg ikke.... Anonymous poster hash: 687f2...ca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #4 Del Skrevet 9. august 2015 Hei igjen. Hvilken årmoddel jeg tenker på, er 97 model . Tusen takk for svar . Anonymous poster hash: 76ed4...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #5 Del Skrevet 9. august 2015 Å kjøpe en 97-modell uansett hvilket merke du tenker på er vel risikosport. Desto dyrere bilen var i utgangspunktet, desto dyrere er det å holde den 18 år gamle rustholken på veien. Anonymous poster hash: d6bb5...87e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #6 Del Skrevet 9. august 2015 Finnes ikke mange andre biler som ruster mer enn en w210 merce. Fjørskålene foran ruster ifiller så du mister fjøra i fart.. Dårlig for/bakstilling. Nei, styr unna.Anonymous poster hash: c28ed...867 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #7 Del Skrevet 9. august 2015 Hei. Såpass ja. Jeg skal dra og se på en 97 modell i morgen. I følge bilene kunne jeg ikke se rust på den. Men jeg kommer til og en kikk under bilen . Dette blir min første bil. Jeg er 18 år gammel, og kommer til og gjøre sånn at den står i min mor sitt navn. Det er en E230 Anonymous poster hash: 76ed4...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 9. august 2015 #8 Del Skrevet 9. august 2015 Hei. Såpass ja. Jeg skal dra og se på en 97 modell i morgen. I følge bilene kunne jeg ikke se rust på den. Men jeg kommer til og en kikk under bilen . Dette blir min første bil. Jeg er 18 år gammel, og kommer til og gjøre sånn at den står i min mor sitt navn. Det er en E230 Anonymous poster hash: 76ed4...c01 Hvorfor ikke sette den i ditt navn med en gang??? Joda, jeg skjønner du vil spare penger, men den veien du tar gjør bare at du utsetter oppsparte bonuspoeng for din egen del Blir mercsen dyr å forsikre, kjøp heller en som er gunstig for deg som en første bil. Tror du starter med 30% bonus, og når du er 23 kan du har kanksje ha fullt oppspart med bonus, i stedet for å bare utsette det Jeg satte aldri noen av mine første biler i mine foreldres navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 9. august 2015 #9 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg har hatt flere E klasser, dog diesel (250TD og 300TD) rundt samme årsmodel. Knallfornøyd med bilene! God plass, gode og kjøre og forholdsvis billig å skru på. Langt fra de billigste, men heller ikke blant de dyreste. MEN som flere sier: Sjekk for rust, og sjekk historien til topp pakningen! Nå har jeg en C-klasse (2001, også diesel) og er minst like fornøyd med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #10 Del Skrevet 9. august 2015 Hvorfor ikke sette den i ditt navn med en gang??? Joda, jeg skjønner du vil spare penger, men den veien du tar gjør bare at du utsetter oppsparte bonuspoeng for din egen del Blir mercsen dyr å forsikre, kjøp heller en som er gunstig for deg som en første bil. Tror du starter med 30% bonus, og når du er 23 kan du har kanksje ha fullt oppspart med bonus, i stedet for å bare utsette det Jeg satte aldri noen av mine første biler i mine foreldres navn. Min mor har 100% bonus, og jeg har blitt fortalt av andre folk at det vil bli MYE billigere og forsikre den så lenge den står på mamma sitt navn Anonymous poster hash: 76ed4...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #11 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg har hatt flere E klasser, dog diesel (250TD og 300TD) rundt samme årsmodel. Knallfornøyd med bilene! God plass, gode og kjøre og forholdsvis billig å skru på. Langt fra de billigste, men heller ikke blant de dyreste. MEN som flere sier: Sjekk for rust, og sjekk historien til topp pakningen! Nå har jeg en C-klasse (2001, også diesel) og er minst like fornøyd med den Så flott! . Har det vært automat du har hatt? . Den jeg skal se på er Bensin, er bensin bra på Mercedes? Anonymous poster hash: 76ed4...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 9. august 2015 #12 Del Skrevet 9. august 2015 Så flott! . Har det vært automat du har hatt? . Den jeg skal se på er Bensin, er bensin bra på Mercedes? Anonymous poster hash: 76ed4...c01 Jeg har hatt en med manuel, og den likte jeg ikke girkasse noe serlig på. Så alle de andre jeg har hatt har vært automat. Har aldri hatt noe problem med automatkassa på noen av dem. Akkurat bensinutgavene vil jeg ikke si noe om, da jeg bare har hatt diesel Jeg har blitt fortalt at bensinutgavene er ganske dyre å kjøre, men om dette stemmer skal jeg ikke si sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 9. august 2015 #13 Del Skrevet 9. august 2015 Min mor har 100% bonus, og jeg har blitt fortalt av andre folk at det vil bli MYE billigere og forsikre den så lenge den står på mamma sitt navn Anonymous poster hash: 76ed4...c01 Dette stemmer, men på ett eller annet tidspunkt blir du nødt til å forsikre på deg selv. Det er like greit å begynne å spare bonus med en gang. Hilsen ei som IKKE gjorde det og angrer nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 9. august 2015 #14 Del Skrevet 9. august 2015 (endret) Min mor har 100% bonus, og jeg har blitt fortalt av andre folk at det vil bli MYE billigere og forsikre den så lenge den står på mamma sitt navn Anonymous poster hash: 76ed4...c01 Du skjønte slett ikke hva jeg mente med innlegget. Jeg veit at det er billigere om noen andre med full bonus står for forsikringen på DIN bil, og de må også bære et bonustap om du kolliderer og har skylda. Men dette oppdager du den dagen MÅ forsikre bilen, i ditt EGET navn Bare for å korrigere dine 100%....det er enten 75% eller 80% Endret 9. august 2015 av tdm900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 9. august 2015 #15 Del Skrevet 9. august 2015 Dette stemmer, men på ett eller annet tidspunkt blir du nødt til å forsikre på deg selv. Det er like greit å begynne å spare bonus med en gang. Hilsen ei som IKKE gjorde det og angrer nå Se der ja, så bra du kom med det Men de fleste ser seg blind på at det er så lettvint å ha forsikring i foreldrene navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #16 Del Skrevet 9. august 2015 Dette stemmer, men på ett eller annet tidspunkt blir du nødt til å forsikre på deg selv. Det er like greit å begynne å spare bonus med en gang. Hilsen ei som IKKE gjorde det og angrer nå Det skjønner jeg. Men problemet er at jeg ikke fast inntekt, men jeg har penger som jeg har spart opp i mange år. Og noen sa til meg at jeg derfor burde da og sette den på min mor. Bilen jeg skal se på koster 16000,- og er Eu-godkjent for 2 nye år. Men jeg skal ihvertfall kikke på den. Anonymous poster hash: 76ed4...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #17 Del Skrevet 9. august 2015 Du skjønte slett ikke hva jeg mente med innlegget. Jeg veit at det er billigere om noen andre med full bonus står for forsikringen på DIN bil, og de må også bære et bonustap om du kolliderer og har skylda. Men dette oppdager du den dagen MÅ forsikre bilen, i ditt EGET navn Bare for å korrigere dine 100%....det er enten 75% eller 80% Ja det vet jeg Anonymous poster hash: 76ed4...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #18 Del Skrevet 9. august 2015 Spør om råd - fåf beskjed om ikke å kjøpe skrot - kjøper skrot likevel. Læring?Anonymous poster hash: 48301...24a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 9. august 2015 #19 Del Skrevet 9. august 2015 Det skjønner jeg. Men problemet er at jeg ikke fast inntekt, men jeg har penger som jeg har spart opp i mange år. Og noen sa til meg at jeg derfor burde da og sette den på min mor. Bilen jeg skal se på koster 16000,- og er Eu-godkjent for 2 nye år. Men jeg skal ihvertfall kikke på den. Anonymous poster hash: 76ed4...c01 Ja, det er mye billigere, men du taper på det i lengden.... Se der ja, så bra du kom med det Men de fleste ser seg blind på at det er så lettvint å ha forsikring i foreldrene navn Det gjorde jeg, for å si det sånn Spør om råd - fåf beskjed om ikke å kjøpe skrot - kjøper skrot likevel. Læring?Anonymous poster hash: 48301...24a Nå vet vel ingen av oss om denne bilen er skrot eller ikke. Mange Mercedeser går og går. Jeg har alltid kjørt gamle Mercedeser og vil ikke ha noe annet. Jeg har også vært innom Volkswagen, BMW, (ny) Nissan, Toyota og flere andre men jeg havner alltid tilbake på Mercedes Men TS: ta med deg noen som KAN bil som kan være kritisk for deg. En så gammel bil kan være veldig skummelt å kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Walden Skrevet 9. august 2015 #20 Del Skrevet 9. august 2015 Ingen synes du er kul i en gammal Merce eller BMW eller Audi. Ingen hadde synes du var kul i en ny en heller. Bare legg det fra deg før heller en siden. Kjøp deg enten en pent kjørt W124, eller noe helt annet. Helst japsete..kanskje en KIA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå