Gå til innhold

Ingen er en såkalt perfekt mor.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så lei av og stresse for å være en perfekt mor. Jeg er en god mor som elsker mine barn og gjør alt jeg kan for dem. Men det hender jeg gir en sjokolade for å kjøpe meg litt fred. Det hender jeg steker en grandiosa fordi jeg ikke orket å lage middag. Det hender jeg ikke er like konsekvent som jeg burde. Det hender jeg gir meg selvom jeg sa jeg ikke skulle. Det hender jeg lar huset bli et bombehus i mange timer før jeg rydder det. Det hender jeg tar med ungene på Mcdonalds og spiser fast food. Det hender jeg sover en ekstra halvtime på soffaen etter ungene som er store nok er våkne. Det hender at jeg rett og slett ikke orker og finne på aktiviteter noen ganger. Det hender at jeg er sliten og trenger litt tid for meg selv . Det hender jeg spanderer noe på meg selv i byen på shopping, ikke bare barna. Det hender at jeg glemmer ting en sjelden gang fordi jeg er menneskelig. Det hender at jeg gir ungene brus utenom lørdag. Det hender at jeg ikke matcher antrekkene til barna mine. Det hender jeg lar de sitte litt lenger på Ipaden fordi det endelig er helt stille i huset.

La oss slutte å hige etter det å være perfekte mødre. Det finnes ikke. Vær en god og snill mor, og du er en perfekt mor for ditt barn :)

Anonymous poster hash: 7a63d...3c9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...