AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #1 Skrevet 8. august 2015 Jeg er igang med trening etter etter lengre avbrekk og føler mange ekstra cm.har lagt seg rundt midjen Er 169cm.høy og veier ca.55 kg.Midjemålet mitt er 70cm. Vil gjerne ned til 60 men hvordan bør man egentlig trene da,og hva bør man spise? Hvor mye veier dere,hvor høye er dere og hvilket midjemål har dere? Anonymous poster hash: 2fd62...734
Pringle Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 Det hørtes snaut ut. Du er allerede veldig lett. Har du hatt det midjemålet før, som normalvektig, og etter puberteten?
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #3 Skrevet 8. august 2015 Det hørtes snaut ut. Du er allerede veldig lett. Har du hatt det midjemålet før, som normalvektig, og etter puberteten? Ja.Jeg er 35 nå,og har veid 55 kg.siden midten av 20-årene.Vil ikke gå ned i vekt,bare bli litt tynnere rundt livet.I 20-årene var midjemålet mitt 60,så jeg synes det kanskje har gått litt mye opp på disse årene? (Kan legge til at jeg desverre har levd ganske inaktivt i flere år uten regelmessig trening.Spiser alt jeg vil,inkludert junk men også mye sunn mat). Anonymous poster hash: 2fd62...734
Pringle Skrevet 8. august 2015 #4 Skrevet 8. august 2015 (endret) OK, da kan du helt sikkert oppnå målet igjen ved å spise og trene sånn som du gjorde før. Med et forbehold - har du født barn? Det kan endre litt på forholdene i midtpartiet hos enkelte (uten at jeg helt er sikker på om det for det meste er en "unnskyldning", eller om det er fakta, og gjelder for noen men ikke alle). For statistikken din: Jeg er 161 høy, veier 55-58 kg og er sånn ca 72 cm rundt livet (bruker 29 tommer jeans). Endret 8. august 2015 av Pringle
_LanciA_ Skrevet 8. august 2015 #5 Skrevet 8. august 2015 Jeg er 175 høy, veier 72kg og midje er nå på 62-63. Etter jeg la om kostholdet og begynte med trening, mistet jeg mang cm rundt midjen. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #6 Skrevet 9. august 2015 OK, da kan du helt sikkert oppnå målet igjen ved å spise og trene sånn som du gjorde før. Med et forbehold - har du født barn? Det kan endre litt på forholdene i midtpartiet hos enkelte (uten at jeg helt er sikker på om det for det meste er en "unnskyldning", eller om det er fakta, og gjelder for noen men ikke alle). For statistikken din: Jeg er 161 høy, veier 55-58 kg og er sånn ca 72 cm rundt livet (bruker 29 tommer jeans). Ok:) Har ikke født barn.Jeg har nok bare meg selv å takke:(lite trening og litt for fet mat.Kanskje det også har med alder å gjøre:at forbrenningen går litt ned rundt 30-års alderen? Mulig det er litt urealistisk av meg å tro jeg kan få samme midjemål som 35-åring som da jeg var 20,.?så rundt 65 cm.kunne jeg også vært fornøyd med.Har ikke lyst å slanke meg,men bare stramme opp magepartiet litt.Føler litt mage blir ekstra synlig på mil ellers relativt tynne kropp. Noen som vet om sit-ups er effektivt?Hører mange delte meninger om det. ts Anonymous poster hash: 2fd62...734
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #7 Skrevet 9. august 2015 Jeg er 161cm høy og 48kg. Midjemålet er på 63cm. Buksestørrelse 25". Jeg har født barn og har ikke vært flink nok til å trene magen etter siste fødsel, med det resultat at magen blir oppblåst av mat. I tillegg har jeg litt love handles som jeg vil bli kvitt. Målet mitt er å få midjemål på 60cm, men samtidig gå opp 1-2kg med styrketrening. Jeg har begynt å jogge litt, og skal kombinere det med rockering og diverse andre øvelser. Kostholdet er bra, men jeg har lastet ned appen lifesum for å bli mer bevist på forholdet mellom fett, proteiner og karbohydrater. Anonymous poster hash: cd92c...97e 1
ludopluto Skrevet 10. august 2015 #8 Skrevet 10. august 2015 (endret) Oi det hørtes lite ut,men kroppsfasong kan være så mangt! Jeg er 168cm og veier 62kg,midjemålet mitt er 72. Endret 10. august 2015 av ludopluto
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #9 Skrevet 10. august 2015 jeg er 169 veier 63 og har midjemå på 76…! Wæ, ble litt stressa nå.. Har jo virkelig ikke smal midje jeg Anonymous poster hash: f6b62...d66
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #10 Skrevet 11. august 2015 Jeg er 38 og veier det samme som for ti år siden, men er en god del cm bredere rundt midjen. Det har med alder å gjøre, tror jeg. På engelsk kalles det "the middle age spread". 70 cm er ikke mye! Sikker på at du ser helt flott ut. Anonymous poster hash: ec9d8...240
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #11 Skrevet 11. august 2015 Jeg er 38 og veier det samme som for ti år siden, men er en god del cm bredere rundt midjen. Det har med alder å gjøre, tror jeg. På engelsk kalles det "the middle age spread". 70 cm er ikke mye! Sikker på at du ser helt flott ut. Anonymous poster hash: ec9d8...240 Mener at midjen ikke trenger å bli bredere med alder. Har du født barn? Da kan man forandre kroppesfasongen, men ellers mener jeg man kan få den samme midjen man hadde da man var yngre ( f.eks 20-25 ) Anonymous poster hash: 08295...cf0
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #12 Skrevet 11. august 2015 Dere som har 60 midje, hvilke mål har dere rund ribbeina? Hvilke mål har du rundt ribbeina ts? Anonymous poster hash: 08295...cf0
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #13 Skrevet 11. august 2015 Jeg er 175 høy, veier 72kg og midje er nå på 62-63. Etter jeg la om kostholdet og begynte med trening, mistet jeg mang cm rundt midjen. Hvordan er kostholdet ditt nå og hvilken trening driver du med? Løping og styrke? Hvordan var midjen din tidligere? Anonymous poster hash: 08295...cf0
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #14 Skrevet 11. august 2015 Mener at midjen ikke trenger å bli bredere med alder. Har du født barn? Da kan man forandre kroppesfasongen, men ellers mener jeg man kan få den samme midjen man hadde da man var yngre ( f.eks 20-25 ) Anonymous poster hash: 08295...cf0 Midjemålet trenger ikke øke med alderen, men det er veldig vanlig at det gjør det. Jeg har ikke født barn, likevel har kroppsfasongen min endret seg noe med årene. Magen er ikke flat lenger, midjen er bredere, men jeg har tynnere bein. Anonymous poster hash: ec9d8...240
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #15 Skrevet 11. august 2015 Midjemålet trenger ikke øke med alderen, men det er veldig vanlig at det gjør det. Jeg har ikke født barn, likevel har kroppsfasongen min endret seg noe med årene. Magen er ikke flat lenger, midjen er bredere, men jeg har tynnere bein. Anonymous poster hash: ec9d8...240 Skjønner, men mulig du og har forandret kostholdet ditt? Mindre bevegelse? Anonymous poster hash: 08295...cf0
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #16 Skrevet 11. august 2015 Det hørtes snaut ut. Du er allerede veldig lett. Har du hatt det midjemålet før, som normalvektig, og etter puberteten? Det er da et helt normalt midjemål? Anonymous poster hash: b77da...17d
_LanciA_ Skrevet 11. august 2015 #17 Skrevet 11. august 2015 Hvordan er kostholdet ditt nå og hvilken trening driver du med? Løping og styrke? Hvordan var midjen din tidligere?Anonymous poster hash: 08295...cf0 Da jeg var 18 år var den vel rundt 57-58cm. Før jeg tok meg sammen og fikk ræva opp av sofan var den 78 cm 😱. Jeg sykkler, løper, går og trener mye styrke. Bruker veldig mye kettlebell i styrketrening. Kjører ofte intervaller når jeg trener kardio. Trener vel stort sett hver dag i minst 1 time. Føler meg helt forferdelig nå når jeg har vært halvsjuk å ikke maktet å trene. Spiser vanlig sunn mat, men uten egg, melk, gluten, og melk siden jeg ikke tåler det. Men har jeg lyst på noe godt så sipser jeg det bare i mindre mengder😀 Spiser ca 1800 kalorier treningsfrie dager og 2000-2200 kalorier på harde treningsdager.
_LanciA_ Skrevet 11. august 2015 #18 Skrevet 11. august 2015 Dere som har 60 midje, hvilke mål har dere rund ribbeina? Hvilke mål har du rundt ribbeina ts?Anonymous poster hash: 08295...cf0 Spørs hvor du skal ha det målt. På det tykkeste over ribbeina( rett under puppene) er jeg 68 cm.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #19 Skrevet 11. august 2015 Spørs hvor du skal ha det målt. På det tykkeste over ribbeina( rett under puppene) er jeg 68 cm. Kan jeg spørre hvilken omkrets du bruker på BH-en? Jeg er 67cm på det bredeste, bruker 65B i bh-er. Midjen er finere når den ikke går i ett med ribbeina, derfor vil jeg være på 60 :-) (Er 84cm på hoftene, nøyaktig det samme som før jeg fikk barn. )Anonymous poster hash: cd92c...97e
_LanciA_ Skrevet 11. august 2015 #20 Skrevet 11. august 2015 Kan jeg spørre hvilken omkrets du bruker på BH-en? Jeg er 67cm på det bredeste, bruker 65B i bh-er. Midjen er finere når den ikke går i ett med ribbeina, derfor vil jeg være på 60 :-) (Er 84cm på hoftene, nøyaktig det samme som før jeg fikk barn. )Anonymous poster hash: cd92c...97e Må innrømme at jeg alltid bare tar turen til en litt finere undertøysbutikker å får de til å finne riktig størrelse, men tror jeg bruker 70D. Er så uheldig at jeg har hofter og pupper!😠 Du får prøve å trene litt styrke å se hva som skjer, mulig du går opp i vekt da, men ikke bry deg om det. Bruk målebånd å se hva som skjer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå