AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #1 Skrevet 8. august 2015 Ok, så det er en fyr som har irritert meg noe grenseløst, så jeg trykket unfollow på han på Facebook, nå tenker jeg å følge han igjen siden jeg snakker en del med han i det virkelige liv. Det jeg lurer på, hvis jeg må trykker på at jeg skal følge han igjen, får han da notification om dette (ja, vi er allerede venner på face)? Har googlet litt, og forstår det som at han ikke får vite det, men lurer på om noen har vært borti dette? Har en følelse av t jeg kan virke litt bitch hvis det nå kommer frem at jeg har hatt han på "unfollow". Anonymous poster hash: eebf3...856
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 Nei det tror jeg ikke. De får ikke vite det om du trykker på unfollow, så tror nesten sikkert at de ikke får vite det om du begynner å følge igjen. Anonymous poster hash: 3be70...1ea
Florence Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 De får ikke vite det. Måtte sjekke det en gang jeg skulle trykke unfollow på en person, så gjorde det først på ei jeg bodde med så hun kunne si i fra hvis hun fikk notification.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå