Gå til innhold

Ok..Dere menn her inne,et spørsmål.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såklart fritt fram for kvinner å svare også, om de skulle hatt et synspunkt på saken.

Når menn/gutter/dudes/ etc blir betatt/får en crush av/på en dame...

Hvordan er kommunikasjonen din til vedkommende..?

Altså,før man har vert på en skikkelig date, der man lader opp til spørsmål om første date...

Jeg føler (med min crush) at kommunikasjonen kunne vert bedre, men så sier en liten stemme i hodet mitt at "nå må du huske på at menn er menn,menn er ikke kvinner og menn trenger ikke sitte med telefonen 24/7 for å snakke med personen"...

Jeg er litt mer der at jeg ønsker myye kommunikasjon, fordi sånn er jeg bare...

Såå....spørsmålet mitt er vel som følger:

Kan han være interessert selv om kommunikasjonen kunne vert bedre fra hans side..?

Videoannonse
Annonse
Gjest Coolaid
Skrevet

Kommunikasjon er helt topp det. Men ikke den teite formen for kommunikasjon som sms, snap, og alle andre sosiale medier. Foretrekker å møtes eller snakke sammen på telefonen, ikke gjemme oss bak alt det andre dilldallet. En sms eller noe kan være hyggelig men ikke for ofte. 

Det er sexy å snakke sammen. Jeg vil bli kjent med deg, ikke tastaturferdighetene dine.

Skrevet

Kommunikasjon er helt topp det. Men ikke den teite formen for kommunikasjon som sms, snap, og alle andre sosiale medier. Foretrekker å møtes eller snakke sammen på telefonen, ikke gjemme oss bak alt det andre dilldallet. En sms eller noe kan være hyggelig men ikke for ofte.

Det er sexy å snakke sammen. Jeg vil bli kjent med deg, ikke tastaturferdighetene dine.

Fornuftig svar :)

• Liker 1
Skrevet

Veldig bra svar..:)

Og så klart hellt enig..

Men det har ikke blitt naturlig for oss å ta det steget enda,av en eller annen grunn.. han har nr mitt tror jeg men ingen av oss kjenner hverandre såpass godt enda at vi tør å ringe tror jeg...

Skrevet

Veldig bra svar..:)

Og så klart hellt enig..

Men det har ikke blitt naturlig for oss å ta det steget enda,av en eller annen grunn.. han har nr mitt tror jeg men ingen av oss kjenner hverandre såpass godt enda at vi tør å ringe tror jeg...

For 12 år siden før det såkalte sosiale greine var inn så sendte man enten en mld eller ringte. Min nåværende mann sendte en sms og jeg ringte han opp. Vi snakket faktisk i timevis. Det var helt naturlig og akkurat slik jeg liker det. Å sende mye mld kan fort misforstås når vi ikke kan høre stemmen som vi er vant til å bedømme. Vi møttes hele tiden etter det :) Når var det ikke meg du spurte, men tenkte bare at å ringe er utrolig tøft gjort. Eller sende en sms først. Det føles mer personlig. For meg ihvertfall.

Skrevet

For 12 år siden før det såkalte sosiale greine var inn så sendte man enten en mld eller ringte. Min nåværende mann sendte en sms og jeg ringte han opp. Vi snakket faktisk i timevis. Det var helt naturlig og akkurat slik jeg liker det. Å sende mye mld kan fort misforstås når vi ikke kan høre stemmen som vi er vant til å bedømme. Vi møttes hele tiden etter det :) Når var det ikke meg du spurte, men tenkte bare at å ringe er utrolig tøft gjort. Eller sende en sms først. Det føles mer personlig. For meg ihvertfall.

Er enig med deg :)

Og jeg skulle ønske jeg var så tøff men det er jeg IKKE !...

Huff..  :fnise:

Skrevet

Er enig med deg :)

Og jeg skulle ønske jeg var så tøff men det er jeg IKKE !...

Huff.. :fnise:

Akkurat det der er ikke lett da. Skjønner deg godt her. Hadde ikke han sendt meg en sms først så hadde ikke jeg ringt heller. Er kjempe redd for å ta første steget selv. Tenk om han sier nei. Da går verden under, for en liten stund. Sånn tenker jeg :/ Men dette er sikkert gjensidig fra hans sin side :) Gjør det som faller deg inn, samme hvordan du gjør det. Uansett så blir det utrolig bra hvis han er med :)

Skrevet (endret)

Akkurat det der er ikke lett da. Skjønner deg godt her. Hadde ikke han sendt meg en sms først så hadde ikke jeg ringt heller. Er kjempe redd for å ta første steget selv. Tenk om han sier nei. Da går verden under, for en liten stund. Sånn tenker jeg :/ Men dette er sikkert gjensidig fra hans sin side :) Gjør det som faller deg inn, samme hvordan du gjør det. Uansett så blir det utrolig bra hvis han er med :)

Nå går det mer på sosiale media osv, ingen telefon/sms... Og jeg tenker også at jeg lar det være opp til han med tanke på at jeg har gitt rimelig god indikasjon på hvor jeg står.. :)

Orker ikke ta helt av og bli en "psykostalker" heller...vil ikke ødelegge noe.... :) Livredd for å bli avslått...

Liker han ganske godt !

Endret av BethD
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke tid eller ork til å snakke med noen hele tiden....så hvis det er #dealbreakeren - så blir

det mildt sagt utfordrende å få seg kjæreste...spesielt med tanke på hvor høye krav det er utenom det.

:vetikke:  

Mann30+

Anonymous poster hash: 75607...577
Skrevet

Har ikke tid eller ork til å snakke med noen hele tiden....så hvis det er #dealbreakeren - så blir

det mildt sagt utfordrende å få seg kjæreste...spesielt med tanke på hvor høye krav det er utenom det.

:vetikke:  

Mann30+

Vil ikke si det er dealbreaker, men om man ikke føler den samme gjensidige interessen for kontakt..?

Hvordan går man da fremover ...?

Skrevet

Nå går det mer på sosiale media osv, ingen telefon/sms... Og jeg tenker også at jeg lar det være opp til han med tanke på at jeg har gitt rimelig god indikasjon på hvor jeg står.. :)

Orker ikke ta helt av og bli en "psykostalker" heller...vil ikke ødelegge noe.... :) Livredd for å bli avslått...

Liker han ganske godt !

Får se hva han gjør da ;)

AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke si det er dealbreaker, men om man ikke føler den samme gjensidige interessen for kontakt..?

Hvordan går man da fremover ...?

Vet ikke...det ligger ikke i naturen for alle, jeg hater å snakke i telefonen og unngår det så mye jeg kan.

Det er ikke bra å starte med veldig mye ukentlig kontakt utenfor det som er normalen, da når det først dabber av naturlig så føler alle kvinnfolkene at noe er galt og at det er "over" automatisk ..tolker det negativt osv - så man risikerer da at hvis man er trett og sliten en dag og har brukt tiden på å pleie seg selv så er forholdet automatisk over ettersom man bare stoppet å ta kontakt en dag. 

Skrevet

Vet ikke...det ligger ikke i naturen for alle, jeg hater å snakke i telefonen og unngår det så mye jeg kan.

Det er ikke bra å starte med veldig mye ukentlig kontakt utenfor det som er normalen, da når det først dabber av naturlig så føler alle kvinnfolkene at noe er galt og at det er "over" automatisk ..tolker det negativt osv - så man risikerer da at hvis man er trett og sliten en dag og har brukt tiden på å pleie seg selv så er forholdet automatisk over ettersom man bare stoppet å ta kontakt en dag. 

Godt poeng !

AnonymBruker
Skrevet

personlig ønsker jeg at andre skal vite minst mulig om meg. jeg kan godt lytte til andre og stille spørsmål, så det må du bare stille i virkeligheten og på melding, men ellers gjør jeg det jeg gjør.

Anonymous poster hash: 49785...3fa
AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg forresten opplevd mange ganger ...selv om jeg sier jeg er sånn så tolker de det bare som en unnskyldning - en dårlig sådan fra min side. Litt deprimerende å tenke på at de aldri forstod at jeg bare "var" slik! ...så når man på eget initiativ tar kontakt da så hører man aldri noe mer, fordi da tenker de "ja se nå tror han at jeg gidder å svare han likkkssom - dream onn"

Mann30+  

AnonymBruker
Skrevet

I mitt tilfelle var det han som ønsket å bruke telefon fremfor sosiale medier. Og det var er veldig godt tegn. Kontakten har roet ned betraktelig men den er ikke borte. Bare mer kvalitet på samtalene.

Jeg likte hundrevis av Snap om dagen. Og syntes overgangen var litt snodig. Men nå setter jeg pris på den.

Anonymous poster hash: 5780e...d72

AnonymBruker
Skrevet

Du svarer fint på ditt eget spørsmål :) Man har et liv utenom også, må du huske på ! Dessuten blir det ekstra hyggelig nnår man først snakker sammen når man ikke gjør det så/for ofte.

men så sier en liten stemme i hodet mitt at "nå må du huske på at menn er menn,menn er ikke kvinner og menn trenger ikke sitte med telefonen 24/7 for å snakke med personen"...

Anonymous poster hash: 2d074...6da
Gjest Cartman
Skrevet

Håper noen finner opp "hjerne-kabelen". Da hadde jeg sluppet å snakke om følelser, da dama bare kun lest av hjernen min. Teknologien går for sakte fremover :( Tenk så kjekt for en eventuell partner. Hun kunne lært forskjellen på gråfluesopp og panterfluesopp. På den måten hadde hun kunnet gå i skogen og plukket masse gråfluesopp. Så kunne vi spist soppstuing og greier.

Skrevet

Håper noen finner opp "hjerne-kabelen". Da hadde jeg sluppet å snakke om følelser, da dama bare kun lest av hjernen min. Teknologien går for sakte fremover :( Tenk så kjekt for en eventuell partner. Hun kunne lært forskjellen på gråfluesopp og panterfluesopp. På den måten hadde hun kunnet gå i skogen og plukket masse gråfluesopp. Så kunne vi spist soppstuing og greier.

Eventuelt at folk bare lærer seg å kommunisere åpent og bli trygge på hverandre. Men grå fluesopp? Gå da heller for rød fluesopp eller fleinsopp så hadde det blitt litt ekstra stas! :)

Gjest Cartman
Skrevet

Eventuelt at folk bare lærer seg å kommunisere åpent og bli trygge på hverandre. Men grå fluesopp? Gå da heller for rød fluesopp eller fleinsopp så hadde det blitt litt ekstra stas! :)

Tror jeg går for panterfluesopp. Kanskje jeg treffer en annen soppinteressert på sykehuset :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...