Gå til innhold

Liker de eldre!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis man isolerer dette til kun sex, ikke noe forhold, men kun uforpliktende sex, har nok ikke de fleste 40-åringer latt seg be to ganger. I hvertfall dersom det garantert aldri fikk etterspill. At det er snakk om en jomfru tenner sikkert noen ekstra faktisk, men betyr egentlig ikke noe. Erfaring er vel det man har nok av i fra før. og ikke noe man leter etter hos 20-åringer. Men noe forhold mellom en mann i 40-åra og en jente på 20 år har jeg absolutt ikke tro på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenner på eldre menn fordi:

- de er grovere i ansiktet

- de har gråsprengte tinninger

- de har mer selvtillit og er tryggere på seg selv og sine handlinger/bevegelser

- de er mye mer mann både kroppslig og mentalt

Yngre gutter er nok mer utholdende på det seksuelle, men jeg har ennå tilgode å ligge med en ungkalv som tilfredstiller meg slik som min eldre kjæreste (38) gjør.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det hadde ikke gjort meg noe med å hatt et uforpliktende flørt med en mann i 40 årene,det hadde jo bare vært spennende.Men et fast forhold hadde vel aldri gått,det er jo tross alt 20års alder forskjell.

Gjest Anonymous
Skrevet
Kjenner meg godt igjen i det du beskriver, ja! Foretrekker goood, gammel årgang selv! :wink:

Bare nyt det!

K

Hva er det dere liker ved eldre menn? Som 22 år gammel mann kan jeg ikke forstå det. Kroppen begynner å "forfalle" mens din egen kropp her nettopp ferdig utviklet... Rare greier...

Mens jeg først er i gang... Dere jenter klager også på gamle griser ... lol .. men dere ligger jo opp til det selv når dere liker eldre menn... :tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet

Bra o hore at jeg ikke er den eneste ja! Jeg har det akkurat slik som deg som skrev det forste innlegget. Selv om 35-40 er mer sonn passe synes jeg.

Det er ganske irriterende noen ganger, for som sagt har jo menn i den alderen ikke akkurat de samme interessene som oss po 21 or!!! Men, men, man kan vel ikke fo ALT som man vil her i livet! hehe

Skrevet
Hva er det dere liker ved eldre menn? Som 22 år gammel mann kan jeg ikke forstå det. Kroppen begynner å "forfalle" mens din egen kropp her nettopp ferdig utviklet... Rare greier...

Nja, dersom man jobber litt for det kan man fint holde kroppen sin ved like til man når pensjonsalderen iallfall. Problemet i dag er at hele befolkningen er for slappe, jeg ville nok foretrukket en veltrent 40-åring fremfor en dvask 22-åring som aldri har gjort noe annet enn å sitte foran pc'en. Men jeg har heldigvis funnet meg en veltrent mann på min egen alder, så jeg foretrekker jo selvsagt det. :)

Skrevet

Jeg har hatt et 2 års forhold til en som var _litt_ eldre enn meg. Ting klaffet bare ikke sammen. Humoren hans var ikke morsom i mitt synspunkt og mine interesser er ikke i nærheten av det han liker selv. Jeg var mer urban-type og han mer konservativ/mer preget av gammeldagse normer som jeg kaller det. Men jeg hadde full forståelse for det pga tiden han ble født. Russetida hans den gang kan ikke måles mot russene idag. Det meste som var mer "rått og moderne og kult" (finner ikke no bedre måte å forklare på) var ikke no særlig for ham - han var en veldig "klassisk" type. Men vi har fremdeles kontakt, som kompiser. Det eneste som alltid funker bra mellom oss er det å fortelle og lytte om hverandres problemer og sorg. Ellers det andre nope :(

Nå er jeg sammen med en drittunge som er 2 år eldre enn meg men jeg håper for all del også at min eks får seg litt av en lady som passer godt til ham.

Skrevet

Sier bare en ting jeg,

Sean Connory.

Jeg skjønner deg, trådstarter.

Jeg ser hva du føler i modne menn.. I stedet for "de på din egen alder" :)

Skrevet

Til trådstarters spørsmål om det kan skyldes at hun mangelten farsfigur i oppveksen - ja, det tror jeg det kan skyldes.

Av mine venner og bekjente som har foretrukket mye eldre menn, har samtlige manglet en stabil farsfigur. Jeg sier ikke at det MÅ skyldes dette, men at det ofte har en sammenheng.

Selv er jeg snart 30 og synes fortsatt 40-åringene er for gamle (selv jeg skal innrømme at Sean Connery er veldig flott - og mye eldre). Men smaken er som baken! :)

Skrevet

Unge menn som klarer noen runder i løpet av dagen er snadder.

40-åringene kan min mor få kose seg med.

Gjest Anonymous
Skrevet

Som et seksuelt forhold kan det fungere hvis kvinnen er 20 og mannen 45. Som et kjærlighetsforhold tror jeg det blir vanskeligere. Ulik modenhetsgrad og ulike interesser. Dessuten vil jeg påstå at en mann over 45 begynner å bli for gammel til å bli far. Ikke biologisk sett, men praktisk. Jeg er veldig glad for at faren min ikke var 60 da jeg ble konfirmert.

Skrevet

Det med modningsgrad er nok veldig individuelt - jeg har vært sammen med menn som har vært 20, 23, og 32 år eldre enn meg og alle forholdene har fungert på sine premisser, og gått i stykker av ulike årsaker uten at det har hatt noe med modenhet å gjøre.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jenter på rundt 20 er ikke så opptatt av sex, de kommer på topp etter 30. Menn i 40 årsa alderen er på god vei ned. Slik sett passer det sexuelle behovet bra.

Jeg har aldri likt eldre menn, synes de er kjedelig, stygge, og oppbrukt. Men så er jeg sinnsykt glad i sex også da, så en ung gutt må til for å tilfredstille meg.

Skrevet

Jeg er 26. Kjæresten min er 40. Jeg har ALDRI hatt det så bra seksuelt før!!!! :sjarmor:

Har selvfølgelig også hatt sex m gutter på min egen alder, men det kan altså ikke måle seg. Tror det har noe å gjøre med at de yngre guttene jeg har vært sammen med stort sett har vært mer opptatt av seg selv enn av at sexen skulle være bra for oss begge. Kanskje de bare ikke visste bedre? NOE må man jo lære i løpet av ti-femten år?

Min nåværende vet virkelig hva han holder på med, og er veldig opptatt av at jeg skal ha det deilig..... :oops:

Nå er det jo slett ikke sikkert at dette har med alderen hans å gjøre da, ville bare komme m mitt innspill. :wink:

Å tenne på eldre menn er nok ganske vanlig, de er liksom bare mer "barske" på en måte... Hehe. Vil ha en MANN ikke en gutt liksom..... Men gutter blir jo også menn til slutt.

Så da er alle fornøyde? Bortsett fra alle de voksne damene som blir droppa når deres mann faller for en fristende ung ting. Det kan skje oss alle etterhvert. Hmmm nå er jeg ganske langt ute på viddene her. Sorry.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har også alltid hatt mest sans for menn som er eldre enn meg. Tror dette har noe med at jeg er mer opptatt av det indre eller hva jeg skal si. Det jeg ser etter i en mann er om han er oppegående intellektuelt og er velreflektert, at han har noe interessant å si. Har alltid synes menn på min egen alder har kommet litt til kort der. Min mann er 7 år eldre enn meg og vi ble sammen da jeg var 20. Dengang var jo det stor aldersforskjell. Nå som jeg er jeg over 30 selv, så må jeg jo inrømme at det nå finnes menn på min egen alder som har lest og tenkt mye også, men fortsatt synes jeg av en eller annen grunn at de ikke er så interessante.

Min interesse for menn som er eldre enn meg tror jeg har vært bestandig. Husker at jeg heller ble forelsket i læreren, lederen i ungdomsklubben osv. enn klassekameratene mine. Heldigvis var det ingen som benyttet seg av det!

Skrevet

Jeg skjønner godt trådstarteren jeg! Selv er jeg 21 og har møtt en på 36 som er helt og holdent fantastisk på alle mulige måter! Jeg klarer ikke gutter på min alder, for det eneste som foregår oppi der er sex, øl og biler, og jeg er så drittlei! De skal få lov til å vokse opp uten meg.. Var sammen med en på 49 før og, huumm...

De har mer i toppen, er mer sexy og har finere trekk!

Se bare på rob Zombie, Willem Dafoe og Peter STeele, namm:O

Skrevet

Åååå jeg mann og 45. Hvor er alle unge jenter som liker eldre?????

Hilsen meg

Skrevet

tror også at det har noe med at 40 åringer++ har økonomien i orden også..småjenter som håper at det skal drysse litt ned til dem. Hva er det med dere da jenter? Gamle mannfolk, forskjellig humor, vassne kropper og sikkert ei kone som er hjemme å passer huset. Hva vil dere med noe slikt?

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er bare så fristende å si at det mye lettere for en eldre mann å tenne på "friske unge jenter" (20-25).

Tror det går på utstråling fra disse jentene og at mannen kjenner det som et instinkt at disse jentene er mest klare for å få barn.

En kverulerende/agressiv (og hvis en pågående kvinne innbefatter agresivitet) 30-60 åring er ikke spesielt tennende sett i fra mannen side (hvis dere jenter orker å se det fra den siden).

Mann midt i livet

Gjest glamourgirl
Skrevet

Sorry Mac, men ikke sammenlign oss på 30 med damer på 60, jeg er en smule nærmere enn 25 åring i alder enn jeg er ei på 60... At friske unge jenter kun kommer i alderen 20 til 25 ser jeg på som latterlig! Vis meg ei gjennomsnittlig 20 åring som er mer klar for å få barn enn ei gjennomsnittlig 30-åring!?! Og hvorfor er en kvinne mer kverulerende og desperat fordi hun er 30-60 enn 20-25?

Kjære gjest, argumentasjonen din henger ikke på greip.

Jeg skjønner iallefall ikke hvor du vil med det du sier...

Det som er bevist er at damer i 30-åra er desidert best i senga

8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...