Gjest Anonymous Skrevet 12. september 2004 #1 Skrevet 12. september 2004 Hei! Jeg er en jente på 21 år.Når det kommer til tiltrekkelse av det motsatte skjønn så liker jeg de som er i 40 årene,jeg klarer ikke å bli tiltrukket av gutter som er på min alder og jeg vet ikke hvorfor.Kan det det være for at jeg bare mangler en farsfigur,mine foreldre ble skilt da jeg var veldig liten og jeg har ikke akkurat den beste kontakten med min far,han tok seg aldri av meg opp gjennom årene.Jeg barer lurer på om det er noen andre jenter her som har det akkurat det samme?
Gjest gjest1 Skrevet 12. september 2004 #2 Skrevet 12. september 2004 Det der beskriver bestevenninna mi nøyaktig, alder og alt, så med mindre du er henne, er du iallfall ikke alene
Suzy Skrevet 13. september 2004 #3 Skrevet 13. september 2004 Been there - done that ja... Jeg har vel bare en kommentar - så sant du ikke sjekker deg gifte (eller på annen måte opptatte) menn på 40+ så skader det vel ingen at du har sanser for de litt voksne gutta? Jeg vil tro du kan få mange gode opplevelser ut av et forhold til en voksen mann, men tenkt deg om to ganger før dere får barn osv.. det kommer en tid etter denne og aldersforskjellen vil bli mer merkbar med årene.
Gjest Gjesta Skrevet 13. september 2004 #4 Skrevet 13. september 2004 Kjenner meg godt igjen i det du beskriver, ja! Foretrekker goood, gammel årgang selv! Bare nyt det! K
Gjest mann42 Skrevet 13. september 2004 #5 Skrevet 13. september 2004 For mange menn i min alder(42) inkl. meg selv, høres det i første omgang ut som manna fra himmelen at det finnes deilige, unge jenter som foretrekker oss "gammelgutta" Mange ville nok hodestups glemme alt annet og kaste seg ut i det fikk de sjansen. MEN, jeg tror det blir svært kjedelig med oss i lengden. Vi befinner oss nesten på forskjellige planeter mentalt. Husk vi har vært igjennom og utforsket ferdig mye av det dere har igjen av "ungdommen" Men, jeg lurer på en ting, hvorfor tenner dere på menn i førtiåra når det gjelder sex, 20-åringer har da som regel flottere kropper og bedre potens?
Gjest GreenSky Skrevet 13. september 2004 #6 Skrevet 13. september 2004 Men, jeg lurer på en ting, hvorfor tenner dere på menn i førtiåra når det gjelder sex, 20-åringer har da som regel flottere kropper og bedre potens? Mange jenter som er mer modne enn gutta i begynnelsen av 20-åra. De vil vel ha en fyr som er moden og som har peiling på div. ting, skjønneru.
Gjest mann42 Skrevet 13. september 2004 #7 Skrevet 13. september 2004 Jeg hadde da peiling på ting i 20-åra også, men i tillegg yngre og sprekere.. Det tar ikke 30 år å bli en god elsker, det finnes nok utrolig mange kjedelige menn i senga som 40-åringer også.
Suzy Skrevet 13. september 2004 #8 Skrevet 13. september 2004 Noe av det beste med en eldre elsker er ikke kunnskapen og erfaringen, men det faktum at du er ekstra attraktiv for ham. Det er en fantastisk følelse å bli sett på som noe ektraordinært og flott - hele tiden... Dessuten blir ikke voksne menn så lett skremt av sterke jenter
Gjest GreenSky Skrevet 13. september 2004 #9 Skrevet 13. september 2004 Jeg hadde da peiling på ting i 20-åra også, Du trodde du hadde peiling, ja. Det er det som er saken, jo. Men nå var det begynnelsen av 20-åra jeg mente, en lærer seg jo noen triks etterhvert.
Gjest Anonymous Skrevet 13. september 2004 #10 Skrevet 13. september 2004 Hei igjen,det er meg som la inn dette emnet! Fikk mange bra tilbake meldinger her,jeg ble glad at jeg ikke var den eneste Til Mann42 som lurte på hvorfor vi velger de i 40 årene når de i 20 årene har bedre kropper og sånt,det er det siste jeg ser på når jeg ser på en mann som jeg liker. Jeg tenner rett og slett ikke på de muskel guttene,tenner bare på de i 40 årene . Når det kommer til sex så er jeg fremdeles en jomfru, så det hadde jo vært greit å hatt en med erfaring,men det spørs om en mann i 40 årene ville hatt noe med en jomfru å gjøre eller om de heller vil ha en dame med erfaring??
Sandman Skrevet 13. september 2004 #11 Skrevet 13. september 2004 Jeg tror det er svært lite sannsynlig at en mann i 40-årene vil ha en ung jomfru....det tror jeg du bare kan glemme...
^me^ Skrevet 13. september 2004 #12 Skrevet 13. september 2004 Jeg tror det er svært lite sannsynlig at en mann i 40-årene vil ha en ung jomfru....det tror jeg du bare kan glemme... du vet aldri tenk på alle menn i 40 års alderen som reiser til feks. thailand og skaffer seg veldig unge berter som de tar med seg hjem her?
Gjest Claes Skrevet 13. september 2004 #13 Skrevet 13. september 2004 Hehe, jeg tror det siste der var LITT ironisk ment ^Me^. De fleste menn hadde vel kost seg bra en spretten jomfru
Gjest Eir Skrevet 13. september 2004 #14 Skrevet 13. september 2004 De fleste menn hadde vel kost seg bra en spretten jomfru Nja, de fleste gutter jeg kjenner ville ikke hatt ett fast forhold til en jomfru iallfall, og jeg kan forstå argumentene deres.
Gjest Claes Skrevet 13. september 2004 #15 Skrevet 13. september 2004 Men nå er det vel seksualitet og ikke fast forhold vi snakker om her inne på seksualitetforumet. DER tror jeg nemlig at en 20 årig jomfru er mer attraktiv enn en på 40. (i all fall de fleste )
Gjest Fighter Skrevet 13. september 2004 #16 Skrevet 13. september 2004 Det er vel meningen at hun ikke skal være jomfru lenger etterhvert .
Gjest Eir Skrevet 13. september 2004 #17 Skrevet 13. september 2004 Men hvor spennende blir sexen dersom hun har null erfaring, og det gjør sinnsykt vondt de første gangene? Jeg var ihvertfall ikke noen kul partner i begynnelsen.
Gjest Fighter Skrevet 13. september 2004 #18 Skrevet 13. september 2004 Jeg var jomfru da jeg ble sammen med mannen min, og det gikk helt fint det. En gang må man begynne uansett.
Gjest Claes Skrevet 13. september 2004 #19 Skrevet 13. september 2004 Det er vel noe av spenning mennene tenner på. De litt yngre er kanskje litt strammere i strikken (både her og der), noe som sikkert ikke virker negativt
Sandman Skrevet 14. september 2004 #20 Skrevet 14. september 2004 du vet aldri tenk på alle menn i 40 års alderen som reiser til feks. thailand og skaffer seg veldig unge berter som de tar med seg hjem her? ...men "me" da, her kunne du vel ikke være helt "på nett", i forhold til ironi...??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå