AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #1 Skrevet 8. august 2015 Hadde en ONS med en helt super jente igår, og jeg følte at vi hadde det fint sammen! Dette var I Magaluf, så jeg vet jeg bare er en av alle hun har ligget med der nede. Men samtidig så utmerket hun seg for meg av alle de jeg lå med der. Er jo bare å sende en melding til henne på face, og sjekke hvordan stemningen. Kanskje lurt å vente til hun kommer tilbake fra ferie da? Ønsk meg lykke til <3<3<3 Anonymous poster hash: 188a7...5af
Gjest BethD Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 Om jeg liker han så Om jeg angrer meg ihjel,og absolutt ikke liker han så hadde jeg gravd meg ned om jeg fikk en melding... Du må nesten bare prøve...
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #3 Skrevet 8. august 2015 Det spørs jo på hva slags vibe dere hadde før. Om hun var ukomfortabel så tipper jeg nei. Men om du er usikker så er det best å bare sjekke om det ble noe interesse.Anonymous poster hash: c373b...949
Gjest O.G. Skrevet 8. august 2015 #4 Skrevet 8. august 2015 Ikke med mindre vi har blitt enige om å ha kontakt videre.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #5 Skrevet 8. august 2015 Selvsagt skal du gjøre det, om du er en gentleman vel og merke.... En som ikke gir et pip fra seg etterpå er langt utenfor denne kategorien. Anonymous poster hash: 179f8...1e4 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #6 Skrevet 8. august 2015 Hadde vært hyggelig å bli kontaktet etterpå ☺Anonymous poster hash: 5a3bd...16b 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #8 Skrevet 8. august 2015 Noe av det særeste jeg var med på var å bli kontaktet av min ONS sin kompis et par mnd etter hendelsen.. ONS'en min hadde skrytt sånn av prestasjonene mine i senga og gitt ut nr mitt til kameraten sin som nylig var blitt singel.. Det var litt spesielt! Men jeg tok det jo som et stort kompliment Anonymous poster hash: 5a3bd...16b 5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #9 Skrevet 8. august 2015 Noe av det særeste jeg var med på var å bli kontaktet av min ONS sin kompis et par mnd etter hendelsen.. ONS'en min hadde skrytt sånn av prestasjonene mine i senga og gitt ut nr mitt til kameraten sin som nylig var blitt singel.. Det var litt spesielt! Men jeg tok det jo som et stort kompliment Anonymous poster hash: 5a3bd...16b kompliment? Anonymous poster hash: 32431...8f9 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #10 Skrevet 8. august 2015 Selvsagt skal du gjøre det, om du er en gentleman vel og merke.... En som ikke gir et pip fra seg etterpå er langt utenfor denne kategorien.Anonymous poster hash: 179f8...1e4 Men vente til hun har kommet hjem da? Og hva ville du skrevet? Anonymous poster hash: 188a7...5af
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #11 Skrevet 8. august 2015 Men vente til hun har kommet hjem da? Og hva ville du skrevet?Anonymous poster hash: 188a7...5af Jeg ville ha skrevet noe sånt som "takk for en hyggelig kveld/natt, håper vi kan sees igjen snart" eller noe i den duren.... Anonymous poster hash: 179f8...1e4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #12 Skrevet 8. august 2015 Det er ikke sikkert at hun har ligget rundt med mange andre bare fordi det var i Magaluf. Jeg var i Magaluf uten å ligge med noen, jeg er glad i å feste, men reiser ikke et sted bare for å ha sex med fremmede. Jeg tror ikke hun er interessert i å høre fra deg igjen med mindre hun ga deg facebook informasjonen hennes. Anonymous poster hash: b0244...4bd 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #13 Skrevet 8. august 2015 Det er ikke sikkert at hun har ligget rundt med mange andre bare fordi det var i Magaluf. Jeg var i Magaluf uten å ligge med noen, jeg er glad i å feste, men reiser ikke et sted bare for å ha sex med fremmede. Jeg tror ikke hun er interessert i å høre fra deg igjen med mindre hun ga deg facebook informasjonen hennes.Anonymous poster hash: b0244...4bd Jeg vet hun lå/ligger med mange der nede! Kanskje 1 vær dag, så jeg er jo bare en av mange! Det er klar over. Vi ble venner på Facebook, så skal bare vente til hun kommer hjem så skal jeg sende en melding Anonymous poster hash: 188a7...5af
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #14 Skrevet 9. august 2015 Jeg ville ha skrevet noe sånt som "takk for en hyggelig kveld/natt, håper vi kan sees igjen snart" eller noe i den duren.... Anonymous poster hash: 179f8...1e4 Herregud så kleint! Greit at du har facebooken hennes, men du trenger ikke bli helt desperat romeo heller. Skriv heller noe litt mere vanlig, "Halla, trygt hjemme? Lyst å møtes en dag? " ikke noe takk for den vakre natten vil så gjerne se deg min vakre muse hahahahaha Anonymous poster hash: b0244...4bd 5
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #15 Skrevet 9. august 2015 Herregud så kleint! Greit at du har facebooken hennes, men du trenger ikke bli helt desperat romeo heller. Skriv heller noe litt mere vanlig, "Halla, trygt hjemme? Lyst å møtes en dag? " ikke noe takk for den vakre natten vil så gjerne se deg min vakre muse hahahahaha Anonymous poster hash: b0244...4bd Haha, det der hørtes så mye bedre ut! Skal bare førsøke å prate med henne Anonymous poster hash: 188a7...5af
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #16 Skrevet 10. august 2015 Herregud så kleint! Greit at du har facebooken hennes, men du trenger ikke bli helt desperat romeo heller. Skriv heller noe litt mere vanlig, "Halla, trygt hjemme? Lyst å møtes en dag? " ikke noe takk for den vakre natten vil så gjerne se deg min vakre muse hahahahaha Anonymous poster hash: b0244...4bd haha, enig med den siste der. men "halla, møtes en dag?" da hadde jeg seriøst gravd meg ned til kina. for det første, å skrive "halla" er kleint i seg selv. for det andre, snakk litt mer casual før du kommer med "møtes en dag?" du må jo føle deg frem og se om hun er intr. først! Anonymous poster hash: aa34e...def 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #17 Skrevet 10. august 2015 haha, enig med den siste der. men "halla, møtes en dag?" da hadde jeg seriøst gravd meg ned til kina. for det første, å skrive "halla" er kleint i seg selv. for det andre, snakk litt mer casual før du kommer med "møtes en dag?" du må jo føle deg frem og se om hun er intr. først! Anonymous poster hash: aa34e...def Hun bor jo langt unna, så det er jo ikke gjort i en fei uansett! venter til hun kommer hjem slik at jeg ikke forstyrer ferien hennes! Og tenkte noe sånn som: hei, hatt en fin ferie? Ellernoo i den duren Anonymous poster hash: 188a7...5af
Gjest BethD Skrevet 10. august 2015 #18 Skrevet 10. august 2015 Jeg vet hun lå/ligger med mange der nede! Kanskje 1 vær dag, så jeg er jo bare en av mange! Det er klar over. Vi ble venner på Facebook, så skal bare vente til hun kommer hjem så skal jeg sende en melding Anonymous poster hash: 188a7...5af Hun høres litt nasty ut ...
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #19 Skrevet 11. august 2015 Hun høres litt nasty ut ... Hvorfor det? Anonymous poster hash: f241c...1f5 1
Gjest Vena Cava Skrevet 11. august 2015 #20 Skrevet 11. august 2015 (endret) Hadde en ONS med en helt super jente igår, og jeg følte at vi hadde det fint sammen! Dette var I Magaluf, så jeg vet jeg bare er en av alle hun har ligget med der nede. Men samtidig så utmerket hun seg for meg av alle de jeg lå med der. Er jo bare å sende en melding til henne på face, og sjekke hvordan stemningen. Kanskje lurt å vente til hun kommer tilbake fra ferie da? Ønsk meg lykke til <3<3<3Anonymous poster hash: 188a7...5af Jeg synes det er hyggelig å bli kontaktet etterpå, uansett om natta var dårlig eller bra. Der viser bare at mannen har litt klasse, og er en hyggelig og orntlig type. Spiller ingen rolle om jeg egentlig ikke vil ha noe med han å gjøre. En melding om feks takk for igår, men håper ikke du håper på noe mer..etc er greit det og. Bare å høre en lyd er veldig ok:) Så synes ikke du skal være redd. Send allerede nå, det er ikke noe å vente med. Mulig hun har glemt deg om du venter het til ferien er over:) Lykke til:) Edit: Men ikke bruk "<3<3<3" i meldingene du sender... Endret 11. august 2015 av Hakkepeiling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå