Gå til innhold

Drømmebryllup

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er ditt drømmebryllup? Hvis du kunne valgt hva som helst , hvor som helst og hadde tilstrekkelig med penger :)

Anonymous poster hash: ec86d...de0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da skulle jeg flydd hele familien, og vennene våre, til Hellas (kanskje ikke med tanke på økonomien/tilstanden der nå?), rundt skoleslutt, når det er god, norsk sommertemperatur og enda litt grønt der. Bra hotell med basseng osv. Ville hatt seremonien på stranda eller en slags hage av noe slag, og så festen passlig uhøytidlig (UTEN sanger osv) på en lokal god taverna litt unna alle andre tavernaer, ved sjøen. Pynte med lys i taket/trærne, friske blomster, god, gresk mat og vin, nieser og nevøer som løper rundt og godt humør som varer ut i de sene/tidlige timer. Så tusle tilbake til hotellet med mannen. Bryllupsreise etter et par dager på hotellet, men vet ikke helt hvor jeg vil. 

Kunne også tenke meg en tidlig middag dagen før bryllupet, for alle som vil. Og jeg deler rom med forloveren min natta før bryllupet..

Anonymous poster hash: 01d56...ed3
Skrevet

Åhhh! Er så gifteklar no (var det leeeeenge før eg traff kjærasten min), så bryllupet har eg planlagt i lange tider.

Draumen, om pengar ikkje hadde vore noko problem, er eit utandørs sommarbryllaup. Gjerne med sjø i bakgrunnen, og med vener og familie rundt oss. Solsikker i brudebuketten, ein flott, litt rocka brudekjole (ikkje einsfarga kvit), ein flott dress til mannen. 3 brudepiker (niesene mine), pappa som følgjer meg opp til mannen i mitt liv. Seremonien skal vere borgarleg/humanetisk, og ikkje for lang. 

Etter seremonien er det å ta bileter, før me reiser til festlokalet, eit lyst og stort lokale, fint pynta med mange fargar. Maten som skal serveres har eg ikkje tenkt så mykje på, men kakene er heimelaga, og blant dei SKAL det vere ei ostekake, og ei eplekake. My favourites. <3
Bryllaupskaka skal vere akkurat passe geeky og fargerik. Og ikkje for søt. 

Det skal vere lite alkoholservering då eg ikkje vil ha drita fulle folk i bryllaupet mitt. Så ingen open bar altså! :)

Skrevet

Nå har jeg jo giftet meg tidligere, og det var sånn sett et drømmebryllup, men når samboer og jeg gifter oss skal vi gifte oss på en gård på østlandet i nærheten av sjøen. Det blir utendørsbryllup i et gammel amfiteater og parkanlegg med massevis av nydelige blomster. Vielsen blir borgerlig gjennom Unitarforbundet.

Det blir hvit brudkjole, og slør denne gangen, og jeg tror kanskje vi går for blå blomster, vi får se hva som passer. Eventuelt rosa, eller gule. Det er ikke bestemt, og heller egentlig ikke det viktigste. :) 

Det blir storslått middag og kaker for over 100 gjester med dans til de sene nattetimer i en gammel låve/hall som er satt i stand for anledningen. Det blir en blanding av romantikk, rustikk og moderne. Det blir økologisk og grønt fra stedet vi gifter oss. 

Når natten kommer kan vi legge oss i et av gårdens flotte bryllupssuiter. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...