AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #1 Skrevet 8. august 2015 Fikk litt inspirasjon etter dobbel dush såpe tråden, så det jeg lurer på er hva dere syntes om asan men 3 in 1. body, hair, intim? Anonymous poster hash: 62a2f...09a
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 syntes det er en forferdelig billigsåpe. ville aldri daten noen som hadde brukt den Anonymous poster hash: 62a2f...09a
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #3 Skrevet 8. august 2015 Mye bedre. Da vet jeg ihvertfall at han vasker seg nedentil. Kunne aldri hatt sex med en som lukter gammel sæd, urin, eller bæsj. Selvrensing og vann er ikke tilstrekkelig for meg. Anonymous poster hash: bbdea...90b
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #4 Skrevet 8. august 2015 Mye bedre. Da vet jeg ihvertfall at han vasker seg nedentil. Kunne aldri hatt sex med en som lukter gammel sæd, urin, eller bæsj. Selvrensing og vann er ikke tilstrekkelig for meg. Anonymous poster hash: bbdea...90b Jeg vil tro det finnes mange menn der som vasker seg med Asan men 3 in 1 på samme måte som en kattevask med Dobbeldusch. Dersom han har en sånn i dusjen derimot så burde du være ganske sikker: Anonymous poster hash: 6525b...aab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå