AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #1 Skrevet 8. august 2015 Som teksten sa. Vår sønn blir tre år neste måned. Vi har hittil bare feiret med han og oss. Vet at besteforeldre kommer. Skal vi invitere par kompiser også? Hva er vanlig? Anonymous poster hash: cf916...2e1
Florence Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 Ja er vel koselig det, så kan de leke sammen. 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #3 Skrevet 8. august 2015 Vi inviterer til liten barnebursdag med to venner til treåringene, men inviterer ikke noen fra barnehagen. Ingen på advelingen vår har gjort det. Anonymous poster hash: e5de9...32e
Gjest Mythic Skrevet 8. august 2015 #5 Skrevet 8. august 2015 I barnehagen hvor jeg jobber, ser jeg at de fleste starter med barneselskap når barnet fyller 3. Da inviterer de gjerne alle på samme aldersgruppe fra barnehagen, pluss eventuelt andre venner.
*Joyce* Skrevet 8. august 2015 #6 Skrevet 8. august 2015 Her er det fra 4-årsdagen det inviteres til barneselskap. Ingen av våre har hverken feiret eller vært i 3-årsdag (utenom familieselskap her hjemme, da).
LilleBallerina Skrevet 8. august 2015 #7 Skrevet 8. august 2015 I barnehagen gjør de fleste det fra 4- eller 5-årsdagen. Vi kommer nok til å invitere til 3-årsdagen til jenta vår ettersom storebroren får ha selskap måneden før. Ser ikke for meg at det blir godtatt at hun ikke får
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå