Gå til innhold

Vi som gjør eller vil gjøre knipeøvelser!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flott at det forebygger inkonsistens, men for oss som vil gjøre det for å få mere utbytte av sex - la oss dele noen tips og erfaringer :)

Jeg kan bli veldig støl og få stikkende smerter innvendig, etter jeg har hatt en "økt" med knipeøvelser, selvom det ikke er mer enn 15x2 knip. Dette til tross for at jeg har gjort knipeøvelser før.  Er det vanlig? Av og til føles det ut som noe alvorlig galt der inne pga stikkesmertene som "skyter" inn helt plutselig. Er dette kun stølhet eller kan det være noe galt?

Må man gjøre knipeøvelser daglig? Hvor mange knip gjør du, og hvor lenge holder du?

Jeg har prøvd å knipe under sex og fingring, men da kan jeg stramme alt jeg greier, og ikke merke noe bedre følelse der nede selv. Mannen merker det, men det varer bare i et par sekunder og jeg må konsentrere meg så mye at jeg faller ut av hele sexøyeblikket og sliter med å komme meg tilbake igjen. Det ødelegger altså sexen for min del og lurer på om det er noe som kan bli enklere og en mer behagelig del av sexen for min del etterhvert?

Jeg merker at å presse utover, istedet for å knipe innover, gjør meg enda strammere, men da presser jeg ofte penisen hans ut, og hvis det er nære min orgasme kan jeg tisse på meg... Men dette gir altså mere effekt, syntes jeg, enn knipingen.

Få høre deres tips, triks og erfaringer med kniping!

Anonymous poster hash: 9098f...ce8
  • 7 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytt...

Anonymkode: bd530...7f4

AnonymBruker
Skrevet

Stølhet og stikkende smerter syns jeg høres merkelig ut for å være ærlig... Lenge siden du var hos gynekolog?

Selv bruker jeg aquaflex vaginavekter og de kan jeg holde inne i timevis på jobben, merker aldri stølhet eller stikking etterpå. Jeg kniper ikke når jeg har sex, da mister jeg totalt fokus på det vi holder på med :(

Anonymkode: a37af...248

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

-Saraby, mod.

• 4 år senere...
Skrevet

Løfter denne jeg, på tross av gammel tråd.. 

Jeg har gjort knipeøvelser 2-3 ganger de siste dagene, og nå er jeg så sinnssykt støl. Jeg har sjekket om jeg kniper riktig, og det merkes godt at jeg kniper rundt fingeren. Men ikke stikking som TS nevner. Rett og slett vare støl. Flere som har erfart det i begynnelsen? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...