Gå til innhold

Servering i dåp?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bra innlegg.

Er mest vant til dåp i utlandet og da er det helt normalt med 1-2 glass vin men ikke mer og man har jo heller ikke selskapet så lenge.

Anonymous poster hash: 45fe6...6cb

Haha, jeg kom nettopp fra Italia og italienerne er nok ikke edru nok til å være med barna sine etter en god lunsj engang, og aldri etter middag med de grensene hun som jobber mot rus setter. Ikke franskmennene heller. Lurer på hvor de gjør av barna sine daglig...?

Anonymous poster hash: 32c89...ab9

Videoannonse
Annonse
Gjest Solstråla88
Skrevet

Vi lagde et lite koldtbord og hadde kaker etterpå. Synes ikke alkohol passer i er slikt selskap så vi serverte ringt aroma, brus, farris, vann, kaffe og te

Skrevet

Det er ikke så mange år siden man kunne kjøre med promille 0,5, men det er altså for mye til å være i hus med sitt sovende barn?

Jeg er 53-55 kg alt ettersom, og er fortsatt godt selskap selv for barn etter 2 glass vin til en middag. Å være dåpsgjest er ikke som å fly et F-16.

Barna i vår storfamilie er vant til at noen av de voksne tar et glass eller to i middagsselskaper, de blir ikke usikre på folk.

Men nå er det forbudt...er jo en grunn til det...
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, vi hadde sodd og kaker. Gjettelek: hvor er jeg fra? ;-)

Anonymous poster hash: 29e64...39e

AnonymBruker
Skrevet

Forrige dåp jeg var i ble det servert gryterett, ris og brød :) Knallgodt! Det ble satt frem på kjøkkenet så tok vil selv med tallerken vår og serverte oss. Enkelt og vellykket! 

Anonymous poster hash: 2f8cd...825
Skrevet

Men nå er det forbudt...er jo en grunn til det...

Til kjøring, ja. Ikke til å konversere, drikke kaffe og spise kake. Eller være i hjemmet sitt etter at barna har lagt seg.

Skrevet

Haha, jeg kom nettopp fra Italia og italienerne er nok ikke edru nok til å være med barna sine etter en god lunsj engang, og aldri etter middag med de grensene hun som jobber mot rus setter. Ikke franskmennene heller. Lurer på hvor de gjør av barna sine daglig...?

Anonymous poster hash: 32c89...ab9

I Norge har du vokternes moral, bedehusene og generelt: pekefingerkvinnene.

Moralens voktere:

https://m.youtube.com/watch?v=iHDLnL5EArE

Anonymous poster hash: 45fe6...6cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...