Gå til innhold

Folk legger ut så mye rart i singelgrupper på Facebook

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som ikke har noe der å gjøre.

- en som har lagt ut bilder fra sykehus-senga hvor han er koblet til ledninger. Har skrevet om hjerteproblemer og operasjoner, og nå i dag har han bare skrevet "3 dager igjen huff", og da skjønner vi at han skal opereres igjen. Og folk svarer faktisk på dette.

- en som skrev at han er så snill at han kjører en tante til flyplassen. Så gikk det noen dager, en uke eller whatever, og da skrev han at han er så snill at han henter henne på flyplassen også. Er greia at vi skal se hvor snill han er og derfor kontakte ham? Samme fyren har gjentatte ganger mast om at han skal til tannlegen. Hvordan er det relevant i en singelgruppe? Hver gang Vålerenga har tapt maser han om hvordan det gikk med Vålerenga. Han holder selv med Strømsgodset, men det er knapt merkbart, alt handler om Vålerenga. Han legger også ut meldinger hvor det bare står at han har vunnet mot kompiser i FIFA. I en singelgruppe... Fotball og FIFA er uansett ikke interesserer som er kjempepopulært blant damer flest.

- Menn som ikke skjønner at å poste bilder eller videoer med puppedamer, bikindamer.. er en veldig dårlig idé.

Anonymous poster hash: e1cf6...3a3

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahaha !!! :skratte:  :skratte:

Høres ut som en gruppe jeg ønsker å melde meg inn i  :fnise:  :fnise:  :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Var også en dame som skrev at hun var så kåt at det rant av henne. Hun var ganske underholdende, men har dessverre meldt seg ut siden hun fant en mann. Vi vet at det ikke var en fake siden hun stadig var på treff og var med på bildene.

• Liker 4
Skrevet

Var også en dame som skrev at hun var så kåt at det rant av henne. Hun var ganske underholdende, men har dessverre meldt seg ut siden hun fant en mann. Vi vet at det ikke var en fake siden hun stadig var på treff og var med på bildene.

:skratte:  :sjokkert:  :sjokkert:  :sjokkert:

Herregud seriøst..?? 

Dette er en lukket gruppe antar jeg..? Hva heter den?

Må jo sjekke ut dette.. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at det ikke er en gruppe for psykisk utviklingshemmede?

Anonymous poster hash: 34e61...064

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

"Det finnes så mange varsler fly båt taxi etc. Det jeg undrer på. finnes det en P.M.S app slik at vi menn kan holde oss litt tilbake før he..... Bryter løs.? Jeg undrer."

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

He he, jeg skjønner hviken gruppe du mener. :) Jeg har ganske nylig blitt medlem, har ikke prøvd noen treff, men har lest noen innlegg der og føler meg litt usikker på om gruppa passer for meg. Men det er vel forhåpentligvis normale, hyggelig mennesker der også, som ikke deler alt på facebook...?

Anonymous poster hash: 4f001...7f0
AnonymBruker
Skrevet

He he, jeg skjønner hviken gruppe du mener. :) Jeg har ganske nylig blitt medlem, har ikke prøvd noen treff, men har lest noen innlegg der og føler meg litt usikker på om gruppa passer for meg. Men det er vel forhåpentligvis normale, hyggelig mennesker der også, som ikke deler alt på facebook...?

Vil tro det. Er jo gjerne idiotene som roper høyest.

Anonymous poster hash: 4732e...be5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er hentet fra to singelgrupper, begge er for Østlandet. Det er MANGE raringer, òg så er det noen som virker mer normale. De aller fleste er 30+.

AnonymBruker
Skrevet

Hva heter de gruppene?

Anonymous poster hash: 07897...3f0
  • Liker 1
Gjest Robert Downey Jr.
Skrevet (endret)

Hva heter de gruppene?

Anonymous poster hash: 07897...3f0

:)

Endret av Robert Downey Jr.
Skrevet

Singel i Oslo og Akershus og singel på østlandet. Dette ble lagt ut nå, og når man trykker seg inn på dama har hun et svært bilde av datteren helt øverst...

https://i.gyazo.com/d2aee853b80240948390a242e1fe5eed.png

Hadde tenkt å legge inn linken som et bilde, men fikk ikke opp bildefunksjonen på mob og vet ikke hva koden er.

Skrevet

Singel i Oslo og Akershus og singel på østlandet. Dette ble lagt ut nå, og når man trykker seg inn på dama har hun et svært bilde av datteren helt øverst...

https://i.gyazo.com/d2aee853b80240948390a242e1fe5eed.png

Hadde tenkt å legge inn linken som et bilde, men fikk ikke opp bildefunksjonen på mob og vet ikke hva koden er.

Nå så jeg nettopp etter på facebook. Det var voldsomt så mange slags singelgrupper det var.

Skrevet

Er det vanlig at menn skriver meldinger til de kvinnelige medlemmene der? Noen har skrevet til meg, men jeg er usikker på om jeg skal svare. Vet ikke om jeg er interessert, men det er vel uhøflig å ikke svare heller.

Skrevet

Utrolig.

Skrevet

Er det vanlig at menn skriver meldinger til de kvinnelige medlemmene der? Noen har skrevet til meg, men jeg er usikker på om jeg skal svare. Vet ikke om jeg er interessert, men det er vel uhøflig å ikke svare heller. Anonymous poster hash: 4f001...7f0

Antar at det er veldig vanlig, og ja, du burde uansett svare.

Skrevet

Jeg meldte meg ut av den for Trøndelag etter en diskusjon med alenemormafiaen om at jeg var uenig i kravet om at en ny samboer skal ta full økonomisk ansvar for deres barn utover den fordelingsnøkkelen man blir enige om. Barna har jo allerede to foreldre.

Skrevet

Apropos alenemødre virker det som at minst 90 % av damene er alenemødre.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...