AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #1 Skrevet 8. august 2015 Just to recall a basic fact: Intercourse/PIV is always rape, plain and simple.https://witchwind.wordpress.com/2013/12/15/piv-is-always-rape-ok/ Feministene mener at "PiV-sex" (pikk i vagina) er voldtekt. Feministenes argumenter for dette er at: Fitta er ikke skapt for å ta i mot noe, bare å presse ut noe. Sex er mannens måte å tvinge en kvinne til å bli gravid. Første gangen en kvinne har sex er det vondt for henne. Når mannen har sex så dytter han lemmet sitt inn i kvinnen. Kvinner må overtales til å ville ha sex. Hvis en kvinne vil ha sex så vil hun egentlig ikke det, hun er bare hjernevasket av menn til å tro at hun vil det. Er du enig med feministene i at sex er det samme som voldtekt? Anonymous poster hash: d9bad...7ad 5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 Dette er nå ikke en universell mening hos alle feminister. Som feminist er jeg ikke enig i dette. Anonymous poster hash: 0d0fe...046 14
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #3 Skrevet 8. august 2015 Enig, hver gang en mann og en kvinne har slik sex dominerer han henne, og egentlig er det voldtekt. Anonymous poster hash: 9f044...459 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #4 Skrevet 8. august 2015 Just to recall a basic fact: Intercourse/PIV is always rape, plain and simple.https://witchwind.wordpress.com/2013/12/15/piv-is-always-rape-ok/ Feministene mener at "PiV-sex" (pikk i vagina) er voldtekt. Feministenes argumenter for dette er at: Fitta er ikke skapt for å ta i mot noe, bare å presse ut noe. Sex er mannens måte å tvinge en kvinne til å bli gravid. Første gangen en kvinne har sex er det vondt for henne. Når mannen har sex så dytter han lemmet sitt inn i kvinnen. Kvinner må overtales til å ville ha sex. Hvis en kvinne vil ha sex så vil hun egentlig ikke det, hun er bare hjernevasket av menn til å tro at hun vil det. Er du enig med feministene i at sex er det samme som voldtekt? Anonymous poster hash: d9bad...7ad haha nei. 1. Skal det komme noe ut må det komme noe inn først. 2. Hvordan skal man eller bli gravid? 3. Nei, det bøhever det ikke å være. 4. Når jeg har sex, dytter jeg med nedpå lemmet til mannen. Er det voldtekt av han da? 5. Jeg vil det av egen fri vilje, og må ofte overtale han. Er det voldtekt? Anonymous poster hash: a137c...993 1
Unika Skrevet 8. august 2015 #5 Skrevet 8. august 2015 Tror ikke du finner så mange kvinner som er enig i den galskapen der. 7
fotosyntesen Skrevet 8. august 2015 #6 Skrevet 8. august 2015 Just to recall a basic fact: Intercourse/PIV is always rape, plain and simple.https://witchwind.wordpress.com/2013/12/15/piv-is-always-rape-ok/ Feministene mener at "PiV-sex" (pikk i vagina) er voldtekt. Feministenes argumenter for dette er at: Fitta er ikke skapt for å ta i mot noe, bare å presse ut noe. Sex er mannens måte å tvinge en kvinne til å bli gravid. Første gangen en kvinne har sex er det vondt for henne. Når mannen har sex så dytter han lemmet sitt inn i kvinnen. Kvinner må overtales til å ville ha sex. Hvis en kvinne vil ha sex så vil hun egentlig ikke det, hun er bare hjernevasket av menn til å tro at hun vil det. Er du enig med feministene i at sex er det samme som voldtekt? Anonymous poster hash: d9bad...7ad Angående punkt 1. Hvordan skal forplantingen skje? Innsprøytning av sæd via en slags kanyle?
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #7 Skrevet 8. august 2015 Nå må dere forstyrra mannfolk her slutte å lese sånne ekstreme sider/artikler og trekke konklusjoner!! Det vitner bare om kunnskapsløshet og manglende evne til refleksjon! Du sier at feministene er sånn og sier sånn. Nei, dette er ikke representativt for all feminisme. Anonymous poster hash: 936aa...022 19
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #8 Skrevet 8. august 2015 Just to recall a basic fact: Intercourse/PIV is always rape, plain and simple.https://witchwind.wordpress.com/2013/12/15/piv-is-always-rape-ok/ Feministene mener at "PiV-sex" (pikk i vagina) er voldtekt. Feministenes argumenter for dette er at:Fitta er ikke skapt for å ta i mot noe, bare å presse ut noe.Sex er mannens måte å tvinge en kvinne til å bli gravid.Første gangen en kvinne har sex er det vondt for henne.Når mannen har sex så dytter han lemmet sitt inn i kvinnen.Kvinner må overtales til å ville ha sex. Hvis en kvinne vil ha sex så vil hun egentlig ikke det, hun er bare hjernevasket av menn til å tro at hun vil det. Er du enig med feministene i at sex er det samme som voldtekt?Anonymous poster hash: d9bad...7ad Feministene? Dette er ikke feminister, det er gale kjerringer. Det har ingenting med feminisme å gjøre.Anonymous poster hash: 746ce...238 13
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #9 Skrevet 8. august 2015 Jeg får nesten dårlig samvittighet av å tenke: Hvordan klarte han/henne å google seg frem til den siden der, og hvordan klarte dette mennesket å lese stoffet? Alt som er saklig der ut i verden, alt man kan google og lese om.. Hvordan havner man på en sånn side? Jeg mister helt troa på intelligensen Anonymous poster hash: 95004...42d 13
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #10 Skrevet 8. august 2015 Jepp best og holde seg helt unna kvinner Anonymous poster hash: dc8dc...0c4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #11 Skrevet 8. august 2015 Jeg får nesten dårlig samvittighet av å tenke: Hvordan klarte han/henne å google seg frem til den siden der, og hvordan klarte dette mennesket å lese stoffet? Alt som er saklig der ut i verden, alt man kan google og lese om.. Hvordan havner man på en sånn side? Jeg mister helt troa på intelligensen Anonymous poster hash: 95004...42d Jeg er med i en facebookgruppe der den kom opp som tema, den viser veldig godt hvor ekstreme feminister er. Anonymous poster hash: d9bad...7ad 1
Florence Skrevet 8. august 2015 #12 Skrevet 8. august 2015 Jeg er med i en facebookgruppe der den kom opp som tema, den viser veldig godt hvor ekstreme feminister er. Anonymous poster hash: d9bad...7ad Nei, den viser at det finnes ekstremistiske og radikale feminister, akkurat som at det finnes ekstremistiske og radikale kristne/muslimer/hinduer osv. 9
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 8. august 2015 #13 Skrevet 8. august 2015 Just to recall a basic fact: Intercourse/PIV is always rape, plain and simple.https://witchwind.wordpress.com/2013/12/15/piv-is-always-rape-ok/ Feministene mener at "PiV-sex" (pikk i vagina) er voldtekt. Feministenes argumenter for dette er at: Fitta er ikke skapt for å ta i mot noe, bare å presse ut noe. Sex er mannens måte å tvinge en kvinne til å bli gravid. Første gangen en kvinne har sex er det vondt for henne. Når mannen har sex så dytter han lemmet sitt inn i kvinnen. Kvinner må overtales til å ville ha sex. Hvis en kvinne vil ha sex så vil hun egentlig ikke det, hun er bare hjernevasket av menn til å tro at hun vil det. Er du enig med feministene i at sex er det samme som voldtekt? Anonymous poster hash: d9bad...7ad Så om en 40 år gammel kvinne har sex med en 13 år gammel gutt. Så voldtar den 13 år gammle gutten henne ? 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #14 Skrevet 8. august 2015 Så om en 40 år gammel kvinne har sex med en 13 år gammel gutt. Så voldtar den 13 år gammle gutten henne ? Feminister mener det, ja. I følge feministene så kan ikke en kvinne voldta. Og når en kvinne likevel gjør noe stygt med barn så er det fordi hun er "hjernevasket av patriarkiet" eller "menn har presset henne til det". Anonymous poster hash: d9bad...7ad 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #15 Skrevet 8. august 2015 Jeg er med i en facebookgruppe der den kom opp som tema, den viser veldig godt hvor ekstreme feminister er. Anonymous poster hash: d9bad...7ad Du..I et forsøk på å gi deg en liten nyanse. Tenk på forskjellige ideologier, religioner, politiske sider. Hvor mange av de har ikke en ekstrimistisk sidelinje? Du vet at uansett om du stemmer høyre eller venstre, er kristen eller muslim, er feminist eller ikke feminist, så er du en del av en ideologi, tro eller politikk som har ekstremister på sidelinjen. Så ja. Det finnes ekstreme feminister. Men vet du hva, det finnes garantert ekstremister blant dine "folk" også, garantert! Om du er kristen så er det kristne ekstremister, om du stemmer FrP finnes det ekstremister, det finnes rasister osv. Saken er bare: Hva er det du forholder deg til? Feminismen har ekstremister, men majoriteten er ikke ekstremister. I likhet med muslimene: ISIS snakker ikke akkurat for muslimene. Så du lærte meg ikke noe nytt, "det finnes ekstreme feminister". Si meg hva du stemmer på, så kan jeg "fortelle deg hva du mener ut i fra hva ekstremistene forteller meg". Anonymous poster hash: 95004...42d 8
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #16 Skrevet 8. august 2015 Jeg er med i en facebookgruppe der den kom opp som tema, den viser veldig godt hvor ekstreme feminister er. Anonymous poster hash: d9bad...7ad Ja, men da er du med i en facebookgruppe som leter med lys og lykte etter feil med feminister. De gjør alt de kan for å motarbeide feminismen. Kan du ikke ta innover deg at dette er generaliseringer? Trond Viggo hadde en sang som het "tenke sjæl". Du må lære deg å gjøre opp egne meninger, tenke nyansert og ikke bare sluke alt rått. Hvis ikke fremstår du som veldig uintelligent blant folk. Bare et tips. Anonymous poster hash: 936aa...022 6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #17 Skrevet 8. august 2015 Ja, men da er du med i en facebookgruppe som leter med lys og lykte etter feil med feminister. De gjør alt de kan for å motarbeide feminismen. Kan du ikke ta innover deg at dette er generaliseringer? Trond Viggo hadde en sang som het "tenke sjæl". Du må lære deg å gjøre opp egne meninger, tenke nyansert og ikke bare sluke alt rått. Hvis ikke fremstår du som veldig uintelligent blant folk. Bare et tips. Anonymous poster hash: 936aa...022 Hehe, og i likhet med at det alltid er ekstremister i alle grupper, finnes det alltid mennesker med antisosial adferd Anonymous poster hash: 95004...42d 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #18 Skrevet 8. august 2015 Så ble det stille Anonymous poster hash: 95004...42d
Gjest Walden Skrevet 8. august 2015 #19 Skrevet 8. august 2015 Er helt enig jeg. Menn burde gå og dø av skam for at de er menn! 1
Gothminister Skrevet 8. august 2015 #20 Skrevet 8. august 2015 (endret) . Endret 8. august 2015 av Gothminister
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå