Gå til innhold

Hvilke kjendiser har dere sett eller møtt før?

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

Har dere sett eller møtt noen kjendiser før? Og i såfall hvem?

For 1-2 år siden så så jeg Jan Erik Madsen på flyet jeg var på når jeg skulle hjem til Ålesund :)

På mandag når jeg og søstera mi var på kino og skulle se Ant-Man så satt Bjørn Helge Riise ved siden av søstra mi :)

Endret av Winza
Videoannonse
Annonse
Gjest Jacklost
Skrevet

Ingen andre her som har møtt noen kjendiser før? :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så Rune Rudberg på Eurosenteret på Vormsund for ni år siden.

Anonymous poster hash: a3870...86b
  • Liker 5
Skrevet

Jeg gikk på Kronprins Haakon på Trekanten i Asker en gang, og jeg kom så nære at sikkerhetsvaktene gikk i mellom. Jeg tenkte jo ikke over hvem han var, så jeg skulle jo forbi uabsett..:P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har sett Johan Golden og Jahn Teigen!

Anonymous poster hash: ebc74...bc7
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Det og ha sett noen er ikke det samme som å møte noen

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Magnus Carlsen, Usain Bolt, Vladimir Putin 

Anonymous poster hash: b976b...b9e
Skrevet

Jeg har møtt flere, men de mest kjente har nok vært Knut Nærum, Tore Renberg og alle i Rammstein.

Gjest Jacklost
Skrevet

Wentworth Miller

Omg! Hvordan i all verden fikk du til å møte han? Nå ble jeg misunnelig :P Jeg elsket Prison Break (Og sikkert den nye serien de lager av den nå med) :)

Det og ha sett noen er ikke det samme som å møte noen

Jeg endra på tittelen nå :)

Skrevet

Omg! Hvordan i all verden fikk du til å møte han? Nå ble jeg misunnelig :P Jeg elsket Prison Break (Og sikkert den nye serien de lager av den nå med) :)

Jeg endra på tittelen nå :)

Fant han på en gate i New York for noen år siden

Skrevet

Nei. Det pissregna så løp bare forbi :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt flere, men de mest kjente har nok vært Knut Nærum, Tore Renberg og alle i Rammstein.

Har du virkelig møtt alle i Rammstein? Så kult! :D 

Anonymous poster hash: b3306...f02

Gjest Jacklost
Skrevet

Nei. Det pissregna så løp bare forbi :P

Jeg må bare spørre, er du 100% sikker på at det var han? For man kan se lookalikes, når jeg var 13/14 år så jobbet det en på showtime som lignet på Ben Stiller :P

Jeg vurderer sterkt å flytte til New York i framtida når det er såpass mange kjendiser man kan bumpe på helt tilfeldig, New York. Mulighetens by :)

Skrevet

Tja...kjendiser...? Blir vel mer "har sett", men jeg satt på samme fly som kronprinsen en gang. Teller det? Har dessuten gått forbi Tore Strømøy på gata. Ansiktet er jo så kjent at det var like før jeg sa "hei", men heldigvis koplet hjernen inn like før katastrofen var et faktum. For mange år siden så jeg Kong Olav på temmelig nært hold på en av hans reiser i landet, og Prins Charles så jeg i Trondheim ved en eller annen kongelig anledning (husker ikke hvilken, men var noe selskapeligheter i Stiftsgården). 

Har ellers møtt flere medlemmer av DDE og har også hilst på Jan Eggum og vært i selskap med Terje Tysland. (Hilste riktignok ikke på sistnevnte da.) 

Nope, kjendisene står ikke tett som torskerogn der jeg ferdes :ler:

Skrevet

Har du virkelig møtt alle i Rammstein? Så kult! :D

Anonymous poster hash: b3306...f02

Ja, før konserten i Oslo i 2012(?) :) Fikk klem og bilde og hele pakka!

Skrevet

Jeg må bare spørre, er du 100% sikker på at det var han? For man kan se lookalikes, når jeg var 13/14 år så jobbet det en på showtime som lignet på Ben Stiller :P

Jeg vurderer sterkt å flytte til New York i framtida når det er såpass mange kjendiser man kan bumpe på helt tilfeldig, New York. Mulighetens by :)

Trust me. Jeg kjenner igjen en sånn kjekkas. Han gikk rett forbi meg

Skrevet

Har møtt Kjetil Meland og Aurora, men har sett flere :)

Skrevet

Jeg jobbet mange år i service i Oslo tidligere, så jeg har sett veldig, veldig mange norske.

De mest kjente utenlandske jeg har sett er Jake Gyllenhaal, Obama og Neil Patrick Harris. Mindre kjente, men store indieidoler er Justin Vernon og Ben Howard.

Tar man t-banen i NYC er det stor sannsynlighet for at man ser en eller annen. Det er den raskeste måten å komme seg rundt på, og det setter jo også kjendiser pris på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...