Gå til innhold

Jeg er blitt betatt.. Hva nå!?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, så jeg har virkelig gjort det fint for meg selv nå. Har blitt superbetatt i en mann som jeg har datet noen ganger, men jeg tror han bare er ute etter sex. Jeg vet ikke - for jeg klarer ikke helt få tak i hva han vil og har ikke hatt et riktig øyblikk å spørre på heller.. Han sier aldri "gleder meg til neste gang", "når skal vi sees igjen" og slikt.. :s er det et dårlig tegn? Han kan også gå flere dager uten å gi lyd (ja jeg tar også kontakt noenganger og da svarer han). Når passer det å spørre hva han tenker? Jeg er så redd for at jeg kommer til å bli kjempesåra :(

Anonymous poster hash: dec5e...b68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden dere allerede har vert på dates osv så ville jeg gitt uttrykk for at dette er mer enn bare sex for deg....neste gang dere er sammen kanskje..?

AnonymBruker
Skrevet

Siden dere allerede har vert på dates osv så ville jeg gitt uttrykk for at dette er mer enn bare sex for deg....neste gang dere er sammen kanskje..?

Jeg sendte en mld og skrev at jeg liker han veldig godt.. Men han har ikke svart (mange timer siden, mld er lest). Så fikk vel kanskje et "svar" på den måten..

AnonymBruker
Skrevet

Ikke spør hva han tenker.

Bare fordi du føler deg betatte, så betyr ikke det at du skal stole og hengi deg helt til denne 'følelsen'. Bare ha det morsomt med sex, og fortsett å nyte livet.

Anonymous poster hash: ee677...6bb
AnonymBruker
Skrevet

Ikke spør hva han tenker.

Bare fordi du føler deg betatte, så betyr ikke det at du skal stole og hengi deg helt til denne 'følelsen'. Bare ha det morsomt med sex, og fortsett å nyte livet.

?

• Liker 1
Skrevet

Om han ikke har svart deg på meldingen, og den ble lest for flere timer siden, er det et særdeles dårlig tegn.

Sleng på at han ikke prater om deg i framtiden - møtes igjen osv - så tror jeg det er høvelig dødfødt.

Det betyr ikke at han ikke kan utvikle følelser over tid, som mange gjør, men at dere er på forskjellige steder akkurat nå.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om han ikke har svart deg på meldingen, og den ble lest for flere timer siden, er det et særdeles dårlig tegn.

Sleng på at han ikke prater om deg i framtiden - møtes igjen osv - så tror jeg det er høvelig dødfødt.

Det betyr ikke at han ikke kan utvikle følelser over tid, som mange gjør, men at dere er på forskjellige steder akkurat nå.

Ja.. jeg vet. Burde jeg slette han fra Facebook og slikt eller virker det bittert?  :fnise:  Jeg vil helst bare få han ut av verden nå, så jeg ikke lar meg lure til å se han igjen bare for at han skal få seg noe.. 

Skrevet

For noen er det lettere å fjerne dem fra alle sosiale greier, andre liker å bare ignorere dem når de dukker opp i livet.

Gjør det du føler deg mest komfortabel med :)

• Liker 2
Skrevet

Ja.. jeg vet. Burde jeg slette han fra Facebook og slikt eller virker det bittert?  :fnise:  Jeg vil helst bare få han ut av verden nå, så jeg ikke lar meg lure til å se han igjen bare for at han skal få seg noe.. 

Har det noe å si hvordan det virker for han? :) Gjør det som virker best for DEG!

AnonymBruker
Skrevet

Ok, så jeg har virkelig gjort det fint for meg selv nå. Har blitt superbetatt i en mann som jeg har datet noen ganger, men jeg tror han bare er ute etter sex. Jeg vet ikke - for jeg klarer ikke helt få tak i hva han vil og har ikke hatt et riktig øyblikk å spørre på heller.. Han sier aldri "gleder meg til neste gang", "når skal vi sees igjen" og slikt.. :s er det et dårlig tegn? Han kan også gå flere dager uten å gi lyd (ja jeg tar også kontakt noenganger og da svarer han). Når passer det å spørre hva han tenker? Jeg er så redd for at jeg kommer til å bli kjempesåra :(Anonymous poster hash: dec5e...b68

Sex, thats it

Anonymous poster hash: b0904...26e

• Liker 1
Skrevet

Kjenner meg igjen i situasjonen. Men vi snakker sammen i perioder. Jeg tror han er litt usikker på hva han ønsker, så jeg svarer når han tar kontakt, men holder det egentlig helt casual. Tar egentlig ikke initiativ til å møtes før han har gjort det, fordi jeg tror han er en fyr som liker å ha kontroll og at han trenger tid på å få følelser. Det var en stund jeg var superbetatt og stresset skikkelig med å få definert hva vi var, og når jeg da uttrykte det på en klønete måte ble han avvisende. Så da holdt jeg meg unna og traff andre, men jeg er fortsatt svak og hjertet mitt gjør et hopp hver gang han tar kontakt.

Vi møttes nesten hver helg over et halvt år, så jeg kommer nok til å være klar på hva jeg ønsker om det skjer igjen.

AnonymBruker
Skrevet

?

Tror du at alle tingene du føler er like sanne? Kan du ikke bare ha sex med denne personen og ha det fint, og så glemmer du dette med at du er 'betatt', fordi det er mest sansyneligvis ikke sånn uansett du bare overdriver, slik alle som ikke lærer seg å kontrollere følelser gjør.

AnonymBruker
Skrevet

Tror du at alle tingene du føler er like sanne? Kan du ikke bare ha sex med denne personen og ha det fint, og så glemmer du dette med at du er 'betatt', fordi det er mest sansyneligvis ikke sånn uansett du bare overdriver, slik alle som ikke lærer seg å kontrollere følelser gjør.

Hva feiler det deg?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sex, thats it

Anonymous poster hash: b0904...26e

Ja. Det er over nå. Han får finne seg en annen puledukke og hygge seg med, kryr av dem som vil ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hva feiler det deg?

feiler ikke meg noe, men lykke til neste gang igjen når du blir 'betatt' og oppdager at følelsene våre ikke er noe indikasjon på noe annet enn at følelser oppstår i oss hele tiden, og det er vi som velger å sette de i dypere kontekst. du kommer nok til å jage etter de samme hele livet gjennom, om du i dag ikke begynner å sette følelser og tanke nederst på rangstigen over hva som betyr noe.

AnonymBruker
Skrevet

feiler ikke meg noe, men lykke til neste gang igjen når du blir 'betatt' og oppdager at følelsene våre ikke er noe indikasjon på noe annet enn at følelser oppstår i oss hele tiden, og det er vi som velger å sette de i dypere kontekst. du kommer nok til å jage etter de samme hele livet gjennom, om du i dag ikke begynner å sette følelser og tanke nederst på rangstigen over hva som betyr noe.

Du trenger å få snakket ut om de vanskelige følelsene du bærer på tror jeg ;) lykke til videre i livet til deg :) klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...