AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #1 Skrevet 8. august 2015 Noen som har forslag til triks jeg kan lære hunden min? Vi skal være med på en uoffesiell triksekonkurranse (påmelding på stedet) i vår raseklubb om 3 uker.. Men er helt blank på hva som er imponerende. Har tenkt litt på kryp, som hun kan halvveis, men trenger inspirasjon. Hun er veldig lettlært og 2 år gammel:) Takk Anonymous poster hash: adef3...197
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 Kanskje lære den gangetabellen? Da må du først lære hunden å bjeffe på kommando (en visuell kommando funker best her), og å stoppe bjeffingen. Deretter er det ganske enkelt, hvis du for eksempel sier "2 ganger 3" så gir du kommando for å bjeffe, og kommando for å stoppe etter 6 bjeff. Så øver du bare på å gjøre disse kommandoene mindre og mindre synlige. Her er en fin video som viser hvordan det kan gjøres Anonymous poster hash: cc59a...589
Pratemor Skrevet 8. august 2015 #3 Skrevet 8. august 2015 Tusen takk, dette skal jeg vurdere:) Kanskje lære den gangetabellen? Da må du først lære hunden å bjeffe på kommando (en visuell kommando funker best her), og å stoppe bjeffingen. Deretter er det ganske enkelt, hvis du for eksempel sier "2 ganger 3" så gir du kommando for å bjeffe, og kommando for å stoppe etter 6 bjeff. Så øver du bare på å gjøre disse kommandoene mindre og mindre synlige. Her er en fin video som viser hvordan det kan gjøres Anonymous poster hash: cc59a...589
Tabris Skrevet 8. august 2015 #4 Skrevet 8. august 2015 Du kan også lære hunden din å finne nøklene dine. Eller noe mindre - en mynt eller en binders. Evt slalom mellom beina? Vet ikke hvor imponerende det er, men pleier å gå ganske raskt å lære inn. 1
The Kitten Skrevet 9. august 2015 #5 Skrevet 9. august 2015 Du kan også lære hunden din å finne nøklene dine. Eller noe mindre - en mynt eller en binders. Evt slalom mellom beina? Vet ikke hvor imponerende det er, men pleier å gå ganske raskt å lære inn. Jeg har hørt at hunder ikke liker smaken av metall (lenge siden jeg hørte det, så vet ikke om det stemmer) men om det er sant bør du ha et nøkkelknipe.
Tabris Skrevet 10. august 2015 #6 Skrevet 10. august 2015 Jeg har hørt at hunder ikke liker smaken av metall (lenge siden jeg hørte det, så vet ikke om det stemmer) men om det er sant bør du ha et nøkkelknipe. Ja, mange hunder liker ikke smaken av metall og må vennes til å plukke opp noe som er laget av metall. Men man trenger ikke la hunden plukke det opp, man kan få inn frysmarkering, eller "tre kopper"-leken, f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå