AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #1 Skrevet 8. august 2015 Hei. Hva tenker dere når dere hører om en 18 åring og en på 33? Tenk litt utenfor boksen.. Vi begge er radarpar.. Hehe. jeg er mye eldre for alder både i utseende og oppførsel. Men hva tenker dere egentlig om denne aldersforsjellen? (15) jeg selv synes at 18 og 33 hørest ganske så mye ut, men oss 2 ilag tenker man ikke på alderen engang , rett og slett fordi vi begge er voksne i hodet og er som om jeg selv skulle vært 30.. Anonymous poster hash: caa38...648
Gjest BethD Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 Jeg tenker vel som så at hva i huleste ser en 33 åring i en på 18... ?! Utenom det fysiske da...! Kan ikke skjønne hva de kan ha til felles.....
Poserose Skrevet 8. august 2015 #3 Skrevet 8. august 2015 Jeg tenker mitt når jeg hører om par som dere, det gjør jeg. Men du er 18 år og teknisk sett et voksent menneske som får ta ansvar for sitt eget liv. Bare pass på deg selv Og tenk over om livssituasjonene deres er kompatible, dere kan være så forelska dere bare vil, men det må i tillegg passe. 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #4 Skrevet 8. august 2015 Veldig mye skal jeg si deg. TSAnonymous poster hash: caa38...648
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #5 Skrevet 8. august 2015 Ikke sant Poserose.. Ikke alltid like enkelt. TSAnonymous poster hash: caa38...648
Okapi Skrevet 8. august 2015 #6 Skrevet 8. august 2015 Jeg tenker vel som så at hva i huleste ser en 33 åring i en på 18... ?! Utenom det fysiske da...! Kan ikke skjønne hva de kan ha til felles..... Kanskje de har samme smak innen litteratur, film, spill? Kanskje de begge stemmer De Grønne, liker fjellturer, vintersport og katter? For min del er det iallefall en hel megadrøss med ting jeg likte som 18-åring som jeg sikkert kommer til å holde på til jeg dør. Når folk stiller det spørsmålet begynner jeg nesten å lure på om de gjennoppfinner seg selv totalt hvert femte år. 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #7 Skrevet 8. august 2015 Veldig vanlig at jenter tror de er så voksne for alderen. Gjør hva du vil, men sjansene er store for at du kun er en knulledukke og når du er knullet nok ganger så stikker han. Anonymous poster hash: 2f474...66c 4
Gjest BethD Skrevet 8. august 2015 #8 Skrevet 8. august 2015 Kanskje de har samme smak innen litteratur, film, spill? Kanskje de begge stemmer De Grønne, liker fjellturer, vintersport og katter? For min del er det iallefall en hel megadrøss med ting jeg likte som 18-åring som jeg sikkert kommer til å holde på til jeg dør. Når folk stiller det spørsmålet begynner jeg nesten å lure på om de gjennoppfinner seg selv totalt hvert femte år. Okei Personen ville vite hva vi syntes om det, og det er mine tanker om det
Okapi Skrevet 8. august 2015 #9 Skrevet 8. august 2015 Okei Personen ville vite hva vi syntes om det, og det er mine tanker om det Men har du virkelig ingenting til felles med ditt 18-årige jeg? 2
Gjest BethD Skrevet 8. august 2015 #10 Skrevet 8. august 2015 (endret) Men har du virkelig ingenting til felles med ditt 18-årige jeg? Ganske lite egentlig.. samme musikksmak eneste.. Og det er jeg glad for, var ikke så ekstremt moden at det gjorde noe på den tiden Endret 8. august 2015 av BethD
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #11 Skrevet 8. august 2015 Gjør som dere føler for!! Ikke tenk på hva alle andre synes. Jeg er selv 26 og er sammen med en som er 15 år eldre. Vi har vært sammen i noen år nå. Tenker aldri over aldersforskjelen. KUN når andre kommenterer det. Lykke til. Anonymous poster hash: 3c122...3ee
Travalo Skrevet 8. august 2015 #12 Skrevet 8. august 2015 Har ikke noe imot aldersforskjellen, men du virker ikke mye "voksen i hodet" i måten du skriver på 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #13 Skrevet 8. august 2015 Kanskje de har samme smak innen litteratur, film, spill? Kanskje de begge stemmer De Grønne, liker fjellturer, vintersport og katter? For min del er det iallefall en hel megadrøss med ting jeg likte som 18-åring som jeg sikkert kommer til å holde på til jeg dør. Når folk stiller det spørsmålet begynner jeg nesten å lure på om de gjennoppfinner seg selv totalt hvert femte år. Voksne stemmer ikke for De Grønne...Anonymous poster hash: a43eb...e58
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #14 Skrevet 8. august 2015 Har ikke noe imot aldersforskjellen, men du virker ikke mye "voksen i hodet" i måten du skriver på Arrogant er hun da. Noe som er typisk for de i den alderen, tro meg, jeg som de fleste hadde også en slik fase.Anonymous poster hash: a43eb...e58 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #15 Skrevet 8. august 2015 En 33-åring som går etter 18-åringer har problemer på et eller annet vis, rent mentalt. Det hjelper ikke hvor mange felles interesser man har, det er merkelig med menn som ikke evner å være i forhold med kvinner på samme alder. Jeg har en sønn på 23, og han synes 18-åringer er for unge, han ser nesten på dem som barn. Kunne ikke ramle han inn å være sammen med ei som er såpass ung. Det er sånn et normalt sinn fungerer når man begynner å bli voksen. Den som mener man ikke utvikler og forandrer seg fra 18 til 33, sitter nok fortsatt på gutterommet eller hybelen og driver med det samme som da han var 18. Anonymous poster hash: a0589...53f 2
Gjest Captain Hook Skrevet 8. august 2015 #16 Skrevet 8. august 2015 (endret) Jeg tenker at alder har ingenting [ si. N[r begge er over 18 [r. Hvordan f[r jeg bort den der [ n[r jeg skal trykke. Dataen klikka xD Endret 8. august 2015 av Captain Hook
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #17 Skrevet 8. august 2015 Jeg tenker: Det er greit så lenge dem begge først og fremst er ute etter å pewle Eller ha et kortvarig "kose/flørte-forhold" Og er inneforstått med at det neppe kommer til å utvikle seg til noe mer. Her er det vel forresten skjevheten i modenhet viser seg, og grunnen til at folk først og fremst vil se på 33åringen med en sterk forakt. Jenta, sannsynligvis forelsket i denne fyren, innbiller seg kanskje at det kan bli noe seriøst mellom disse to - noe som kan vare livet ut. Mannen skjønner jo at dette ikke er tilfellet, men er fornøyd så lenge han får seg noe over en periode. Han er kanskje også preget av vissheten om at dette sannsynligvis/muligens er hans siste reelle mulighet til å få seg noe ungkjøtt. Anonymous poster hash: b7a65...9ee 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #18 Skrevet 8. august 2015 Hei. Hva tenker dere når dere hører om en 18 åring og en på 33? Tenk litt utenfor boksen.. Vi begge er radarpar.. Hehe. jeg er mye eldre for alder både i utseende og oppførsel. Men hva tenker dere egentlig om denne aldersforsjellen? (15) jeg selv synes at 18 og 33 hørest ganske så mye ut, men oss 2 ilag tenker man ikke på alderen engang , rett og slett fordi vi begge er voksne i hodet og er som om jeg selv skulle vært 30.. Anonymous poster hash: caa38...648 "Vi begge er radarpar" faktisk. Vet du i det hele hva et radarpar er? Er nok ikke du som er nærme 30 mentalt, er nok heller han som er rundt 20. Det jeg tenker på først er hvor ekstremt mye de aller fleste modner og utvikler seg i årene mellom 18 og 33 år. Og at parten på 33 år i et slikt forhold ikke har utviklet og modnet slik som de andre rundt ham. Tenker ikke noe spesielt om 18-åringen,hun bor vel på pikerommet hos foreldrene sine og er russ, og tenker vel neppe lenger enn hva som skal stå på den. Anonymous poster hash: 15c21...9a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå