Blå politibil Skrevet 26. november 2015 #221 Del Skrevet 26. november 2015 Jeg liker faktisk Kristine jeg. Noe jeg egentlig ikke hadde trodd. Hun er så langt unna meg som man kan få det. Både klesstil, image og livsstil. Og ikke minst det at hun ikke har en "vanlig" jobb, men har valgt å gå hjemme for å ta seg av barna. Bildene hennes er ikke perfekte. Ei heller teksten og bloggfrekvens. Men hun virker ekte, god og ærlig. Og det er noe man ikke ser så ofte i blogg verden. Er så dritt lei det glatte fotballfrue glansbilde som sprer seg fra blogger til blogger etter som om de blir mer kjent. Eller den United influencers påtatte "ærlige" jeg er som deg innlegg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 26. november 2015 #222 Del Skrevet 26. november 2015 Jeg liker faktisk Kristine jeg. Noe jeg egentlig ikke hadde trodd. Hun er så langt unna meg som man kan få det. Både klesstil, image og livsstil. Og ikke minst det at hun ikke har en "vanlig" jobb, men har valgt å gå hjemme for å ta seg av barna. Bildene hennes er ikke perfekte. Ei heller teksten og bloggfrekvens. Men hun virker ekte, god og ærlig. Og det er noe man ikke ser så ofte i blogg verden. Er så dritt lei det glatte fotballfrue glansbilde som sprer seg fra blogger til blogger etter som om de blir mer kjent. Eller den United influencers påtatte "ærlige" jeg er som deg innlegg. Ja, hun virker veldig sympatisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 26. november 2015 #223 Del Skrevet 26. november 2015 Jeg liker faktisk Kristine jeg. Noe jeg egentlig ikke hadde trodd. Hun er så langt unna meg som man kan få det. Både klesstil, image og livsstil. Og ikke minst det at hun ikke har en "vanlig" jobb, men har valgt å gå hjemme for å ta seg av barna. Bildene hennes er ikke perfekte. Ei heller teksten og bloggfrekvens. Men hun virker ekte, god og ærlig. Og det er noe man ikke ser så ofte i blogg verden. Er så dritt lei det glatte fotballfrue glansbilde som sprer seg fra blogger til blogger etter som om de blir mer kjent. Eller den United influencers påtatte "ærlige" jeg er som deg innlegg. Hun går hjemme på fulltid og tar seg av barna, men barna går jo i barnehagen og i tillegg så har de en au pair? Beklager, men klarer ikke å se på det helt som en jobb. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 26. november 2015 #224 Del Skrevet 26. november 2015 Hun går hjemme på fulltid og tar seg av barna, men barna går jo i barnehagen og i tillegg så har de en au pair? Beklager, men klarer ikke å se på det helt som en jobb. Nei, helt enig. Hilsen ei med to tette. Uten au pair. Og jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 26. november 2015 #225 Del Skrevet 26. november 2015 Hun går hjemme på fulltid og tar seg av barna, men barna går jo i barnehagen og i tillegg så har de en au pair? Beklager, men klarer ikke å se på det helt som en jobb. Nei, helt enig. Hilsen ei med to tette. Uten au pair. Og jobb.Jeg ser hva dere mener, men jeg dømmer ikke Kristine og Dag pga de har au pair selv om hun er hjemmeværende. Hun er det nu mens ungene er små, men mange ville gjort det hvis de hadde muligheten, og vi har jo ikke peiling på hva hun har av planer når ungene blir større. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 26. november 2015 #226 Del Skrevet 26. november 2015 Jeg ser hva dere mener, men jeg dømmer ikke Kristine og Dag pga de har au pair selv om hun er hjemmeværende. Hun er det nu mens ungene er små, men mange ville gjort det hvis de hadde muligheten, og vi har jo ikke peiling på hva hun har av planer når ungene blir større. Svaret mitt var vel mer rettet til politibilen som mente at Kristine ikke hadde en vanlig jobb. Sånn som jeg ser det har ikke Kristine en jobb i det hele. Det kan ikke kalles en jobb å være hjemme med barna, når en sender barna i barnehagen og au pairen står klar når de kommer hjem. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 26. november 2015 #227 Del Skrevet 26. november 2015 (endret) Svaret mitt var vel mer rettet til politibilen som mente at Kristine ikke hadde en vanlig jobb. Sånn som jeg ser det har ikke Kristine en jobb i det hele. Det kan ikke kalles en jobb å være hjemme med barna, når en sender barna i barnehagen og au pairen står klar når de kommer hjem. Enig med deg her, jeg. Det å være hjemmeværende er ingen jobb. Endret 26. november 2015 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L´issi Skrevet 26. november 2015 #228 Del Skrevet 26. november 2015 Er nok jobb å holde heimen deras på topp! Ser ikke ut som et lite hus, og er sikkert heltidsjobb å bare holde orden der😊 synes hun er flink, jeg -virker som en utrolig skjønn og sympatisk ung frøken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 26. november 2015 #229 Del Skrevet 26. november 2015 Er nok jobb å holde heimen deras på topp! Ser ikke ut som et lite hus, og er sikkert heltidsjobb å bare holde orden der😊 synes hun er flink, jeg -virker som en utrolig skjønn og sympatisk ung frøken. De har vel hushjelp? Ser ikke helt for meg hun skubbe toalettet med de neglene hun bruker. Forstår heller ikke hvorfor alle insisterer på at hun virker så utrolig sympatisk. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 26. november 2015 #230 Del Skrevet 26. november 2015 De har vel hushjelp? Ser ikke helt for meg hun skubbe toalettet med de neglene hun bruker. Forstår heller ikke hvorfor alle insisterer på at hun virker så utrolig sympatisk.Vi oppfatter jo folk forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 26. november 2015 #231 Del Skrevet 26. november 2015 Vi oppfatter jo folk forskjellig. For all del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 26. november 2015 #232 Del Skrevet 26. november 2015 For all del. Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. november 2015 #233 Del Skrevet 28. november 2015 Hvorfor har Kristine Saltvold Høili vært på Kjendisgallaen? Er hun kjendis? jeg må bare spørre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 28. november 2015 #234 Del Skrevet 28. november 2015 Hvorfor har Kristine Saltvold Høili vært på Kjendisgallaen? Er hun kjendis? jeg må bare spørre...Kanskje hun bare dro en tur innom for å hilse på kjendiser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L´issi Skrevet 28. november 2015 #235 Del Skrevet 28. november 2015 Enig med deg her, jeg. Det å være hjemmeværende er ingen jobb.mest sannsynlig fordi de ble invitert av Se og Hør, som også fulgte bryllupet og lagde flere reportasjer om dem😉 1+1=2de er vel ikke kjendiser å regne, men mer profilert enn mannen i gata, samt omgangskretsen deres tydeligvis er "kjentfolk".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L´issi Skrevet 28. november 2015 #236 Del Skrevet 28. november 2015 Svarte på feil innlegg, beklager😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 28. november 2015 #237 Del Skrevet 28. november 2015 mest sannsynlig fordi de ble invitert av Se og Hør, som også fulgte bryllupet og lagde flere reportasjer om dem😉 1+1=2de er vel ikke kjendiser å regne, men mer profilert enn mannen i gata, samt omgangskretsen deres tydeligvis er "kjentfolk".. Hvem tenker du på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 28. november 2015 #238 Del Skrevet 28. november 2015 Tråden er ryddet for latterliggjøring.Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 28. november 2015 #239 Del Skrevet 28. november 2015 Må innrømme jeg har lurt litt på hva hun gjør på i hverdagene når barna er i barnehagen, hun har ikke jobb og de har i tilegg aupair som gjør ting med barna i tillegg til å stelle i huset. Ikke negativt ment, men hadde vært interessant å vite! Liker utrolig godt den nye hårforandringen hennes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 29. november 2015 #240 Del Skrevet 29. november 2015 Tråden er ryddet for latterliggjøring og personangrep, samt svar til dette.Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg