AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #1 Skrevet 7. august 2015 enn du er "der ute"? Jeg er veldig sjenert, konfliktsky og stille. Men her inne blir jeg helt annerledes! Åpen, sosial, står for mine egne meninger og absolutt ikke stille. Hva med deg?Anonymous poster hash: b2260...f0b
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #2 Skrevet 7. august 2015 Litt samme greia her. Jeg er stille, sjenert, men jeg har mange meninger. Jeg tenker utrolig mye, men pleier ofte å holde ting for meg selv. Det med at jeg er mer stille irl har nok mye med at en del samtaleemner ikke interesserer meg, men her kan jeg liksom velge ut de trådene jeg har lyst til å skrive i Anonymous poster hash: 6e6cc...7f4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #3 Skrevet 8. august 2015 Jeg skriver sjelden under AB, men når jeg gjør det er det fordi jeg er feig å ikke ønsker at folk skal vite at det er meg.Anonymous poster hash: 31199...688
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #4 Skrevet 8. august 2015 Jeg er meg selv under nick, men siden jeg har mange politisk ukorrekte meninger og nicket mitt er ganske kjent i noen miljøer bruker jeg AB funksjonen stort sett hver gang jeg skriver noe slikt, for å slippe å forholde meg til PK-mafiaen Anonymous poster hash: 2453a...df3
neon_sun Skrevet 8. august 2015 #5 Skrevet 8. august 2015 Jeg er faktisk omvendt enn de fleste. IRL er jeg temmelig utadvendt, spøkefull og livlig. På nett er jeg mer reservert, beskjeden og «stille». De fleste jeg har møtt fra nettet har påpekt det, heldigvis blir det sett på som en positiv greie.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #6 Skrevet 8. august 2015 Jeg er meg selv under nick, men siden jeg har mange politisk ukorrekte meninger og nicket mitt er ganske kjent i noen miljøer bruker jeg AB funksjonen stort sett hver gang jeg skriver noe slikt, for å slippe å forholde meg til PK-mafiaen Anonymous poster hash: 2453a...df3 PK-mafiaen? Jeg er meg selv online som offline men det er noen meninger som jeg bare tør å skrive online. Anonymous poster hash: a99b4...f1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå