AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #1 Skrevet 7. august 2015 Har gitt opp balsammetoden og trenger nå tips til fuktbomber for håret! Sjampo, balsam, kur osv. Hva har gjort ditt hår mindre tørt og frizzy? Med balsammetoden har jeg kunnet gå ut døra rett etter hårvask. Med sjampo ble håret frizzy i minst et døgn etter vask. Vil ha sunt, mykt hår! Grunnen til at jeg ønsker å begynne med sjampo igjen, er at håret aldri føles helt rent inntil røttene, og hodebunnen klør ofte. Tips til gode produkter? Anonymous poster hash: 3cd7a...50c
Cathj Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 (endret) En ordentlig moden banan 2 ss kokosmelk 1 ss olje (olivenolje) 2 ss honning Putt alt i blender. Pass på at du får ut alle bananklumpene, de har en tendens til å sette seg fast i håret. Smør alt godt inn i håret, pakk håret i et håndkle, og sitt med det i så lenge du orker/til det begynner å renne. Vidunderkur! Endret 8. august 2015 av Cathj
^^Belle^^ Skrevet 8. august 2015 #3 Skrevet 8. august 2015 Pureology Hydrate-serien. Kan ikke få anbefalt den nok ganger altså!
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #4 Skrevet 8. august 2015 En ordentlig moden banan 2 ss kokosmelk 1 ss olje (olivenolje) 2 ss honning Putt alt i blender. Pass på at du får ut alle bananklumpene, de har en tendens til å sette seg fast i håret. Smør alt godt inn i håret, pakk håret i et håndkle, og sitt med det i så lenge du orker/til det begynner å renne. Vidunderkur! Takk for tips, skal prøves! Anonymous poster hash: 3cd7a...50c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #5 Skrevet 8. august 2015 Pureology Hydrate-serien. Kan ikke få anbefalt den nok ganger altså! Takk! Bruker du kuren også, eller har prøvd den? Hvordan var håret ditt før du begynte med denne serien? Anonymous poster hash: 3cd7a...50c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #6 Skrevet 8. august 2015 Flere?Anonymous poster hash: 3cd7a...50c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #7 Skrevet 8. august 2015 Pureology precious oil serien er helt fantastisk for veldig tørt hår. Gir fukt som ikke noe annet jeg har prøvd. Nå er ikke håret mitt tørt nok for å bruke den, så jeg bruker Pureology Strenght Cure serien i stedet en periode. Blir håret mitt veldig tørt går jeg rett tilbake til Precious oil serien. Kombinert med Joico intense hydrator kuren er dette en fantastisk kombinasjon. Bruker også Agadir Argain oil som er den beste håroljen jeg har prøvd, og jeg har prøvd MANGE håroljer. Denne trekker inn og gjør noe for håret annet enn å bare gjøre det blankt. Anonymous poster hash: 111e6...123
^^Belle^^ Skrevet 8. august 2015 #8 Skrevet 8. august 2015 (endret) Takk! Bruker du kuren også, eller har prøvd den? Hvordan var håret ditt før du begynte med denne serien? Anonymous poster hash: 3cd7a...50c Den har jeg ikke prøvd. Balsamen er en liten kur i seg selv. Like fuktgivende som Redken All Soft-kuren for eksempel. Jeg har tørt, farget hår, som blir veldig frizzy. Denne hjelper ikke mot frizzen, men mot tørrheten er den fantastisk! Jeg kan legge til at jeg liker Hydrate bedre enn Precious Oil for mitt hår. Endret 8. august 2015 av ^^Belle^^
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #9 Skrevet 8. august 2015 Pureology precious oil serien er helt fantastisk for veldig tørt hår. Gir fukt som ikke noe annet jeg har prøvd. Nå er ikke håret mitt tørt nok for å bruke den, så jeg bruker Pureology Strenght Cure serien i stedet en periode. Blir håret mitt veldig tørt går jeg rett tilbake til Precious oil serien. Kombinert med Joico intense hydrator kuren er dette en fantastisk kombinasjon. Bruker også Agadir Argain oil som er den beste håroljen jeg har prøvd, og jeg har prøvd MANGE håroljer. Denne trekker inn og gjør noe for håret annet enn å bare gjøre det blankt.Anonymous poster hash: 111e6...123 Tusen takk for tips! Jeg har ikke vært veldig fornøyd med dee oljene jeg har brukt tidligere, så flott tips! Skal sjekke ut disse Anonymous poster hash: 3cd7a...50c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #10 Skrevet 8. august 2015 Vil gjerne ha flere tips også! Anonymous poster hash: 3cd7a...50c
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #11 Skrevet 10. august 2015 Jeg har nettopp begynt å bruke Moroccanoil Hydrate serien Før det hadde jeg veldig tørt, nesten knasende, hår, ingenting hjalp! Prøvde alt av forskjellige kurer, til og med diverse hjemmelagede produkt som skulle hjelpe. Etter én vask (brukte Shampo, hårkur og balsam, og oljen i vått hår) var håret mitt betydelig mye mykere. Fingrene gled rett gjennom håret, det kjentes nesten ut som silke. Men håret så fremdeles litt fluffy ut, selv om det kjentes fantastisk ut. Etter to vask var fluffyheten forsvunnet, og håret hadde blitt så mye bedre at til og med samboeren min kommenterte på hvor bra det så ut, og han syntes det var så mykt og herlig å ta på at han nå har lyst på samme shampo/balsam Så det er i hvertfall min anbefaling Anonymous poster hash: 820f2...71a
Auri Skrevet 10. august 2015 #12 Skrevet 10. august 2015 Lush! Jeg har også brukt balsammetoden tidligere, men måtte slutte fordi jeg fikk psoriasis i hendene, og med balsammetoden så ble hendene mine ganske forferdelige, for huden tåler lite vann og det tok så tid å vaske håret med balsam. Nå bruker jeg shampobar (Seanik) og flytende balsam (Veganese) fra Lush, og håret mitt elsker det. Jeg har et VELDIG vanskelig hår, det er rett, men frizzy. Jeg tar også en dråpe mandelolje og drar gjennom håret om kvelden før jeg setter det opp. Håret mitt er kjempehappy, og jeg går 3-4 dager mellom hver hårvask.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå