Gå til innhold

Hva spiser dere til frokost og lunsj?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke et frokost-menneske, og jeg jobber kveld. Så jeg spiser som regel kanskje en skive på morgenen, 2-3 knekkebrød i 17-tiden og så spiser jeg en enorm middag og godis på kvelden. Jeg er ikke sulten og jeg holder vekten.

Men hvor mye er det egentlig vanlig å spise til frokost og lunsj? Det kan jo ikke være mye kalorier jeg får i meg egentlig.

Anonymous poster hash: c6790...902

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg bruker opp ca halvparten av dagens kalorier på frokost og lunsj. Før brukte jeg å nesten sulte meg tidlig på dagen fordi jeg ville unne meg så mye på kvelden i stedet. Nå har det i grunn snudd om til at jeg ikke er redd for å spise masse på formiddagen for å få ekstra energi. Jeg trenger i grunn ikke mer mat etter kl 19 ettersom jeg bare ligger på sofaen og glor da uansett. Synes det har funket mye bedre for meg å spise kaloriene mine i løpet av den delen av dagen der jeg faktisk er aktiv.

Ettersom du jobber kveld ser jeg ikke noen grunn til at du absolutt må endre vanene dine hvis de funker for deg og du føler deg opplagt på jobb og ellers.

Endret av frisk
AnonymBruker
Skrevet

Spiser ikke frokost, drikker kun kaffe.

Til lunsj spiser jeg varmmat av noe slag. For eksempel en omelett, egg og bacon, middagsrester, karbonader med salat etc.

Anonymous poster hash: 2967d...e8e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...