Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det bare meg som liker denne serien?

Syntes Rita er så kul!

I mitt stille sinn heier jeg på Rita og Tom  :rodmer:

Endret av Adara
Skrevet

Jeg liker den kjempegodt. Har sett den på netflix og der ligger det også en søt serie på fire episoder om Hjørdis ( den nyutdannede læreren)

Skrevet

Her er en snitt fra Hjørdis

Skrevet

Jeg liker den kjempegodt. Har sett den på netflix og der ligger det også en søt serie på fire episoder om Hjørdis ( den nyutdannede læreren)

Jeg så ferdig sesong 2 av Rita og hoppet over til Hjørdiss. Jeg tror faktisk jeg likte det bedre enn Rita! Kjempeartig program.

Ser nå på sesong 3 av Rita, og må faktisk innrømme at jeg er litt skuffa. Det er ikke like bra som før. 

Skrevet

Denne danske serien? 

Det er riktig, snella ;)

Skrevet

Jeg så ferdig sesong 2 av Rita og hoppet over til Hjørdiss. Jeg tror faktisk jeg likte det bedre enn Rita! Kjempeartig program.

Ser nå på sesong 3 av Rita, og må faktisk innrømme at jeg er litt skuffa. Det er ikke like bra som før.

Jeg håper de lager fler episoder med Hjørdis. Hele karakteren Hjørdis er egentlig legemliggjøringen av flere ting jeg jobber med i mitt yrke. Hun er jo snill, undrende, forsiktig, men hopper i ting, gjør ting hun ikke kan, feiler, prøver igjen og er den hun er, samtidig som hun står på sitt når det gjelder.
  • Liker 1
Skrevet

Jeg håper de lager fler episoder med Hjørdis. Hele karakteren Hjørdis er egentlig legemliggjøringen av flere ting jeg jobber med i mitt yrke. Hun er jo snill, undrende, forsiktig, men hopper i ting, gjør ting hun ikke kan, feiler, prøver igjen og er den hun er, samtidig som hun står på sitt når det gjelder.

Hva jobber du med da? :)

Skrevet (endret)

Hva jobber du med da? :)

Førskolelærer, skal tenke litt mer på Hjørdis når jeg blir frustrert over de voksne ;) Endret av absinthia
  • Liker 1
Gjest Mocchhaa
Skrevet

Det er riktig, snella ;)

Liker denne serien kjempegodt! Rita er jo kjempekul :) Akk bynt på sesong 3 (når jeg fant ut at det var 3 sesonger pga tråden din!!) så følger med dær nå ;) 

Skrevet

Liker denne serien kjempegodt! Rita er jo kjempekul :) Akk bynt på sesong 3 (når jeg fant ut at det var 3 sesonger pga tråden din!!) så følger med dær nå ;)

jaa, ikke sant den er bra <3

Førskolelærer, skal tenke litt mer på Hjørdis når jeg blir frustrert over de voksne ;)

Kult! Jeg hadde egentlig tenkt å spørre om det når du beskrev jobben din! :) Studerer barnehagelærer selv ^^

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...