Adara Skrevet 7. august 2015 #1 Skrevet 7. august 2015 (endret) Er det bare meg som liker denne serien? Syntes Rita er så kul! I mitt stille sinn heier jeg på Rita og Tom Endret 7. august 2015 av Adara
absinthia Skrevet 7. august 2015 #3 Skrevet 7. august 2015 Jeg liker den kjempegodt. Har sett den på netflix og der ligger det også en søt serie på fire episoder om Hjørdis ( den nyutdannede læreren)
Adara Skrevet 11. august 2015 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2015 Jeg liker den kjempegodt. Har sett den på netflix og der ligger det også en søt serie på fire episoder om Hjørdis ( den nyutdannede læreren) Jeg så ferdig sesong 2 av Rita og hoppet over til Hjørdiss. Jeg tror faktisk jeg likte det bedre enn Rita! Kjempeartig program. Ser nå på sesong 3 av Rita, og må faktisk innrømme at jeg er litt skuffa. Det er ikke like bra som før.
Adara Skrevet 11. august 2015 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2015 Denne danske serien? Det er riktig, snella
absinthia Skrevet 11. august 2015 #7 Skrevet 11. august 2015 Jeg så ferdig sesong 2 av Rita og hoppet over til Hjørdiss. Jeg tror faktisk jeg likte det bedre enn Rita! Kjempeartig program. Ser nå på sesong 3 av Rita, og må faktisk innrømme at jeg er litt skuffa. Det er ikke like bra som før. Jeg håper de lager fler episoder med Hjørdis. Hele karakteren Hjørdis er egentlig legemliggjøringen av flere ting jeg jobber med i mitt yrke. Hun er jo snill, undrende, forsiktig, men hopper i ting, gjør ting hun ikke kan, feiler, prøver igjen og er den hun er, samtidig som hun står på sitt når det gjelder. 1
Adara Skrevet 11. august 2015 Forfatter #8 Skrevet 11. august 2015 Jeg håper de lager fler episoder med Hjørdis. Hele karakteren Hjørdis er egentlig legemliggjøringen av flere ting jeg jobber med i mitt yrke. Hun er jo snill, undrende, forsiktig, men hopper i ting, gjør ting hun ikke kan, feiler, prøver igjen og er den hun er, samtidig som hun står på sitt når det gjelder. Hva jobber du med da?
absinthia Skrevet 11. august 2015 #9 Skrevet 11. august 2015 (endret) Hva jobber du med da? Førskolelærer, skal tenke litt mer på Hjørdis når jeg blir frustrert over de voksne Endret 11. august 2015 av absinthia 1
Gjest Mocchhaa Skrevet 11. august 2015 #10 Skrevet 11. august 2015 Det er riktig, snella Liker denne serien kjempegodt! Rita er jo kjempekul Akk bynt på sesong 3 (når jeg fant ut at det var 3 sesonger pga tråden din!!) så følger med dær nå
Adara Skrevet 11. august 2015 Forfatter #11 Skrevet 11. august 2015 Liker denne serien kjempegodt! Rita er jo kjempekul Akk bynt på sesong 3 (når jeg fant ut at det var 3 sesonger pga tråden din!!) så følger med dær nå jaa, ikke sant den er bra <3 Førskolelærer, skal tenke litt mer på Hjørdis når jeg blir frustrert over de voksne Kult! Jeg hadde egentlig tenkt å spørre om det når du beskrev jobben din! Studerer barnehagelærer selv ^^ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå