Gå til innhold

Bør onde spøker forbys?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, nei hvorfor det?
Er man med på leken, så må man tåle steken? x)

AnonymBruker
Skrevet

Han var jo ikke med på leken. Han lå bare og sov! Du mener at det skal være lov til å sette motorsag til halsen på folk og lage som om du skal drepe dem?

Anonymous poster hash: d8259...03b
AnonymBruker
Skrevet

Nei, man skal ikke forby alt mulig. Dette er en sak mellom disse to kompisene.

Anonymous poster hash: 39d75...2a5
AnonymBruker
Skrevet

hvordan skal en slik lov evt håndheves eller formuleres? kan ikke forby guttestreker

Anonymous poster hash: 56181...eb2
Skrevet

Jeg synes lignende pranks er mye verre når de blir gjort mot tilfeldige personer, det burde ikke vært lov. Disse to kjenner jo hverandre og er tydeligvis med på leken. 

AnonymBruker
Skrevet

hvordan skal en slik lov evt håndheves eller formuleres? kan ikke forby guttestreker

Anonymous poster hash: 56181...eb2

Skal gutter ha lov til å løpe med kniv mot folk på gata, og så si "haha, det var bare en spøk"? Hva slags samfunn ønsker du?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes lignende pranks er mye verre når de blir gjort mot tilfeldige personer, det burde ikke vært lov. Disse to kjenner jo hverandre og er tydeligvis med på leken. 

OK, så kriteriet er at du kan gjøre dette så lenge du kjenner personen?

AnonymBruker
Skrevet

Det siste vi trenger i dette landet er i alle fall mer forbud 

Anonymous poster hash: 37193...067
Skrevet

Skal vi finne på ennå mer og få straffet i dette «frie» land?

Skrevet

Den var ganske drøy. Men når det er slike practical jokes de iscenesetter mot hverandre, og det blir gjennom dem, så blir det vel deres sak.

Men jeg tror det er uheldig, for den dagen en VIRKELIG øksemorder tar seg inn i huset og begynner å myrde for fote, så reagerer de kanskje akkurat litt for seint.

Skrevet (endret)

Dette kan være noe å legge på en liste over forbud som kan innføres dersom noe går galt i samfunnet, folk blir mer lovlydige og det blir arbeidsledighet for folk i straffesystemet. 

Foreløpig gjør foreldre og skole en fin jobb med å produsere nok kriminelle, men ting kan gå galt fryktelig fort. Da er det viktig å innføre nye lover som skaper balanse i samfunnet igjen. 

Endret av Smultring
Gjest Cartman
Skrevet

Vet ikke jeg. Personlig liker jeg veldig godt galgenhumor og det er vell også litt "ondt", men hysterisk morsomt.

Gjest lipgloss
Skrevet

jeg syns dette er usmaklig og helt galskap,kan jo riskere at det blir psykiske lidelser av slik spøk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...