Vinduskarmen Skrevet 7. august 2015 #1 Skrevet 7. august 2015 Det er alltid så vanskelig å finne på gaver til mannen min, men så kom jeg over en lenke på facebook om popcornmaskin, og det hadde vært midt i blinken for han. Sist jeg vurderte noe slikt var for mange år siden, og de var ikke spesielt bra på den tiden. Er det noen som har kjøpt de siste årene, og som kan si noe om hvilke man bør styre unna, og hvilke dere har vært fornøyd med?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #2 Skrevet 7. august 2015 Jeg har en kjøpt på kitchn, mitt inntrykk er at de fleste popper greit og popcornet ser bra ut. Men da man popper uten fett så blir popcornet litt tørt... Salt ol fester seg også dårlig. Så skal du kjøpe ville jeg kjøpt med en slags olje/fettspray + popcornkrydder med ulike smaker, da blir det iallefall litt bedre!Anonymous poster hash: aa074...f3b 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #3 Skrevet 7. august 2015 Men blir de brukt eller tar de bare plass? Anonymous poster hash: 46b83...ce7
Vinduskarmen Skrevet 7. august 2015 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2015 Jeg har en kjøpt på kitchn, mitt inntrykk er at de fleste popper greit og popcornet ser bra ut. Men da man popper uten fett så blir popcornet litt tørt... Salt ol fester seg også dårlig. Så skal du kjøpe ville jeg kjøpt med en slags olje/fettspray + popcornkrydder med ulike smaker, da blir det iallefall litt bedre!Anonymous poster hash: aa074...f3b Takk for svar! Hm, så da får jeg vurdere en billig variant med olje/fettspray eller en dyrere en som man kan tilsette i selve maskinen da kanskje. Men blir de brukt eller tar de bare plass? Anonymous poster hash: 46b83...ce7 Her i huset blir den nok brukt hyppig. Mannen har allerede ødelagt 3 gryter (jeg liker hvertfall å tro at det kun har med popcornet å gjøre) så det er en blanding av at jeg er lei av å kjøpe gryter, og at han spiser altfor mye popcorn.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #5 Skrevet 8. august 2015 Vi har, men det er fordi fjortisen synes den er så kul. Du kan poppe i microen, i skål som tåler micro, med tallerken som dekker som lokk. Da kan du bruker god olje i bunnen, og alt går i maskinen. Mer praktisk, men sjarmfaktoren er jo høyere med maskinen. Anonymous poster hash: d6b31...588
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #6 Skrevet 8. august 2015 Takk for svar! Hm, så da får jeg vurdere en billig variant med olje/fettspray eller en dyrere en som man kan tilsette i selve maskinen da kanskje. Her i huset blir den nok brukt hyppig. Mannen har allerede ødelagt 3 gryter (jeg liker hvertfall å tro at det kun har med popcornet å gjøre) så det er en blanding av at jeg er lei av å kjøpe gryter, og at han spiser altfor mye popcorn. Kjøp heller micropop. Ferdig på 3-4 minutter og ingen oppvask hvis popcornet spises i posen. Anonymous poster hash: dd2d3...62a
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #7 Skrevet 8. august 2015 I og med at han er gal etter popkorn, synes jeg det høres ut som en fin gaveide. Har dere mikro? Da kan kanskje denne være noe? http://www.dinside.no/933758/l-ku-popcorn-maker Anonymous poster hash: a3d19...f3f 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #8 Skrevet 8. august 2015 Så lenge det blir brukt, synes jeg det var fin gaveidé Anonymous poster hash: 43bba...d8b
Vinduskarmen Skrevet 9. august 2015 Forfatter #9 Skrevet 9. august 2015 I og med at han er gal etter popkorn, synes jeg det høres ut som en fin gaveide. Har dere mikro? Da kan kanskje denne være noe? http://www.dinside.no/933758/l-ku-popcorn-makerAnonymous poster hash: a3d19...f3f Den der var jo genial! Det er kun han som spiser popcorn i husholdningen, så at den ikke popper så altfor mye passer egentlig bare fint. Takk!!
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #10 Skrevet 9. august 2015 Den der var jo genial! Det er kun han som spiser popcorn i husholdningen, så at den ikke popper så altfor mye passer egentlig bare fint. Takk!! Du kan bruke vanlig glassbolle med en asjett over Anonymous poster hash: 00a96...6bd
Gjest Marillia Skrevet 13. august 2015 #11 Skrevet 13. august 2015 Vi har hatt popcornmaskin et par år, og den brukes mye! Den tar selvsagt litt benkeplass da den står fremme som pynt, men alle hos oss får vondt i magen av micropopcorn så popcornmaskin er midt i blinken for oss i alle fall. Vet faktisk om mange som får vondt i magen av micropopcorn, leste en plass at det var noe med tilsetning pga emballasje. Vi har i litt olje for at ikke popcornet skal bli så tørt, og for at salt og ev popcornkrydder skal festes bedre.
Vinduskarmen Skrevet 13. august 2015 Forfatter #12 Skrevet 13. august 2015 Vi har hatt popcornmaskin et par år, og den brukes mye! Den tar selvsagt litt benkeplass da den står fremme som pynt, men alle hos oss får vondt i magen av micropopcorn så popcornmaskin er midt i blinken for oss i alle fall. Vet faktisk om mange som får vondt i magen av micropopcorn, leste en plass at det var noe med tilsetning pga emballasje. Vi har i litt olje for at ikke popcornet skal bli så tørt, og for at salt og ev popcornkrydder skal festes bedre. Hvilken maskin har dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå