Gå til innhold

Naboen krangler hele tiden virker det som..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

flyttet et par inn i naboleiligheten for et halvt år siden ca. De krangler ofte, og man hører det godt. Er ikke spesielt lytt egentlig men hører spesielt dama skriker og griner. Har flere ganger våknet midt på natten av at hun hyler og smeller i det som høres ut som dører, skap osv.

Tok det opp med mannen i en litt hyggelig tone etter en natt det var ekstra ille, og han virket veldig flau og sa han ikke visste at man kunne høres så godt. Var fint i et par uker men nå har det begynt på igjen.

Hvordan kan jeg si ifra på en fin måte at selv om det ikke er særlig lytt mellom leilighetene høres det fortsatt om man hyler og skriker? Hvis det fortsetter, kan jeg gå til huseier og si ifra? Samme huseier, men vil jo gi naboen mulighet til å fikse det selv før jeg sladrer til han.

Bryr meg lite om de krangler om dagen, men midt på natta så man våkner før tidligvakt er så kjedelig..

Anonymous poster hash: 449cf...0b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

du har jo allerede gitt dem en sjangs. :)

Du kan evt minne mannen på det, eller ta det opp med damen, i samme hyggelige tone som sist.

Anonymous poster hash: bf20d...ef6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har full forståelse for at folk krangler. Og full forståelse for at det kan være pinlig for deg som nabo. Jeg hadde ville tatt det opp med de det gjaldt, og sagt fra om at det er ekkelt for deg å høre på, men i en hyggelig tone.

Folk som krangler tenker ikke ofte på hvordan det kan høres for andre. Men så er jeg helt i mot folk som skal legge nesa si i andres ting og gå og klage på hva enn det måtte være. Det er nok klaging og syting på folk, så å oppføre seg som et medmenneske og vise forståelse kan være en god idé.

Bare hva jeg mener..

Anonymous poster hash: defca...e30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...