Maimira Skrevet 7. august 2015 #1 Skrevet 7. august 2015 Jeg har aldri vært så glad i å trene og slite, men nå har jeg lyst til å få strammet opp denne kroppen litt. Jeg er 40+ og ser sånn ok ut, men magen er "løs", hehe... Er det mulig å få strammet opp litt og hvor lang tid sånn ca vil det ta før jeg kan merke noen forbedring? Tenkte å bruke 30 days shred noen dager i uken + litt turgåing.... Anyone???
Gjest Runforit Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 Klart du kan komme i form Alder er bare et tall. Det skal ikke så mye mer til en 3 solide treningsøkter i uka kombinert med godt kosthold. Jeg kjenner ikke til 30 days shed annet enn det jeg har lest og har sett at noen synes det fungerer bra. Det viktigste er at du finner en treningsform du trives med og har kontinuitet i treningen for det er der "strammingen" skjer. Men for at fettprosenten skal gå ned slik at "stramheten" skal komme til syne så er det et moderat kaloriunderskudd som må til. Om du ikke trenger å gå ned i vekt, men kun skal fokusere på fettprosenten så er det viktig at kaloriunderskuddet ikke blir for stort for da vil du tære på verdifull muskelmasse og den vil du ha mest mulig av for det er musklene som får deg til å se fit ut. Brytes for mye ned så blir du bare seende mager ut.
Maimira Skrevet 8. august 2015 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2015 Tusen takk for svar:) Er i full gang med shreden nå ja, og virker ikke dette så skjønner ikke jeg noe.....
Trøndermann Skrevet 8. august 2015 #4 Skrevet 8. august 2015 (endret) Tusen takk for svar:) Er i full gang med shreden nå ja, og virker ikke dette så skjønner ikke jeg noe..... Håper det funker for deg,Maimira ! Og husk at litt "valpefett" er bare sexy Endret 8. august 2015 av Trøndermann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå