Gjest Lille Solstråle Skrevet 12. september 2004 #1 Skrevet 12. september 2004 Jeg er sikkert den eneste i Norge, men jeg er så glad for at TV2 sender Dr. Quinn igjen på søndager! Elsker den serien! Men det er ganske lenge siden serien gikk forrige gang, derfor husker jeg ikke helt hvordan tingene hang sammen... Er de tre barna som bor sammen med Michaela og Sully; Matthew, Brian og hun jenta jeg ikke husker navnet på, Sully og Michaelas ekte barn? Er bare to eller et av dem deres barn?
Gjest Anonymous Skrevet 12. september 2004 #2 Skrevet 12. september 2004 Hvos jeg husker rett, så er ingen av de tre barna deres egne. I en av de aller første episodene (den første?) handlet om at Dr. Quinn behandlet en alenemor som døde. Hun hadde ingen slektninger eller gode naboer som kunne ta seg av de, og Dr. Quinn måtte love å ta seg av de tre barns hennes (og gården).
Gjest gjesta Skrevet 12. september 2004 #3 Skrevet 12. september 2004 Hvos jeg husker rett, så er ingen av de tre barna deres egne. I en av de aller første episodene (den første?) handlet om at Dr. Quinn behandlet en alenemor som døde. Hun hadde ingen slektninger eller gode naboer som kunne ta seg av de, og Dr. Quinn måtte love å ta seg av de tre barns hennes (og gården). Sånn husker jeg det også, Dr. Quinn omtaler barnas biologiske mor som en venn. Jeg syntes også det er kjekt at den er begynt igjen om søndagen, så da er vi ihvertfall to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå