skogsbarnet Skrevet 7. august 2015 #1 Skrevet 7. august 2015 (endret) hei! jeg har tenkt å gå over til å notere på nettbrett i forelesningene(har til nå brukt pcen som er alt for tung/stor) jeg regner med at det er flere her inne som har erfaring med dette allerede, og håper at noen har tips til hvilke nettbrett jeg bør velge? jeg vil ikke gå over 2000 i pris, og har ikke tenkt å bruke det til stort annet enn å notere i timene, så trenger ikke noe fancy greier. håper noen kan hjelpe meg litt, det er jo en jungel der ute Endret 7. august 2015 av skogsbarnet
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 Da bør du sjekke hvilke som er gode å skrive på, og hvor mye det koster med et ekstern tastatur. Du kan bli ganskje lei av tastaturet på skjermen, og det stjeler jo en del av det du ser. Når du kjøper et eksternt et lønner det seg å finne ett som ikke bråker. Anonymous poster hash: c04d0...549
Gjest Optimo Skrevet 8. august 2015 #3 Skrevet 8. august 2015 Hvordan tenker du å ta notatene? Microsoft Surface 3 (og Surface pro 3) støtter optisk penn, dvs du kan notere med håndskrift rett på skjermen. De koster langt mer enn det du ser for deg, da. Transformer book fra Asus er et annet forslag. Laptop der du kan ta av tastaturet og bruke skjermen som nettbrett. Men denne er også en del dyrere.. https://www.netonnet.no/art/data-og-nettbrett/nettbrett/9-tommer-skjerm-og-storre/asus-t100chi-fg003b/215792.11516/ Nettbrett til to tusen blir sjelden det helt store. Du får diverse billigmodeller fra Samsung, for eksempel denne: https://www.netonnet.no/art/data-og-nettbrett/nettbrett/9-tommer-skjerm-og-storre/samsung-galaxytaba97wifi/216931.11516/ Aner ikke hvordan det vil være å notere på. Kanskje bruktmarkedet på Finn kan være noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå