Gå til innhold

Hva skjer med Tegnehanne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ikke sjekket aftenposten-innleggene hennes på en stund. Nå er det ingenting nytt og hjemmesiden hennes er nede. Noen oppdateringer jeg ikke har fått med meg?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun skrev at hun egentlig hadde tenkt å slutte på grunn av tidsfristene ble for stressende, eller noe slikt,  men skulle ha et innlegg i måneden i aftenposten.

Det er en stund siden jeg leste dette, og det kan hende det har blitt endringer etter dette.

Anonymous poster hash: 6f743...bf9
  • Liker 3
Skrevet

Og hun har fått plass i Lunch. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor heter hun Mongo?!  :overrasket:

Anonymous poster hash: b90b7...376
Skrevet

Hun heter Monge. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor heter hun Mongo?!  :overrasket:

Glem det, det var visst nok Monge... Sorry!

• Liker 2
Skrevet

Jeg lo så jeg skreik av den siste stripa hennes  :laugh:

Skrevet

Synes ikke siste stripa var noe morsom:p Hun bommer litt en sjelden gang for min del...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror man må ha hund eller erfaring med hund for å le godt av den der. Jeg syntes den var en av de morsomste hun har hatt :fnise:

Anonymous poster hash: 055b7...25f

Skrevet

Synes ikke siste stripa var noe morsom:p Hun bommer litt en sjelden gang for min del...

Hva? Likte du ikke Alfred? En klassiker i mine øyne. Full av dype sannheter og ikke minst selvinnsikt: "Heldigvis er jeg fra et lite tettsted på Jæren hvor vi blir trent opp fra vi er babyer til å holde alle følelser inne til de sakte, men sikkert utvikler seg til å bli et psykisk problem."

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva? Likte du ikke Alfred? En klassiker i mine øyne. Full av dype sannheter og ikke minst selvinnsikt: "Heldigvis er jeg fra et lite tettsted på Jæren hvor vi blir trent opp fra vi er babyer til å holde alle følelser inne til de sakte, men sikkert utvikler seg til å bli et psykisk problem."

haha den lo jeg GODT av :ler:

Anonymous poster hash: 055b7...25f

AnonymBruker
Skrevet

For ikke å snakke om hvor godt jeg kjente igjen min retarderte (men fantastiske) hund i den tegningen hennes! :D

Anonymous poster hash: 92007...589
Skrevet

Hun holder på å skrive bok som kommer ut i September :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...