Gå til innhold

Sex uten barnene oppdage det

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat fått meg en kjæreste. Hun flyttet inn for 3 dager siden. Men vi har et veldig stort problem.. Jenta mi stønne VELDIG mye under sex, noe som jeg syns er veldig sexy! Men har 2 barn på 15 og 13 som jeg ikke akkurat vil skal høre dette.. Vi kan holde på veldig lenge, noe som jeg tror barnene mine syns er veldig flaut og irriterende..

Anonymous poster hash: 6d6b8...839

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat fått meg en kjæreste. Hun flyttet inn for 3 dager siden. Men vi har et veldig stort problem.. Jenta mi stønne VELDIG mye under sex, noe som jeg syns er veldig sexy! Men har 2 barn på 15 og 13 som jeg ikke akkurat vil skal høre dette.. Vi kan holde på veldig lenge, noe som jeg tror barnene mine syns er veldig flaut og irriterende..

Da har dere sex når dere er alene.

Anonymous poster hash: c9ef6...750

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Du minner dama på at det er tenåringer i huset.

Har sex andre plasser. Til andre tider. Problem løst

Anonymous poster hash: 94c09...88d

• Liker 5
Skrevet

Helt klart synes barna det er både flaut og irriterende, så du bør nok styre deg til de er ute av huset....;-)

Skrevet

Du har akkurat fått deg kjæreste og hun har allerede flyttet inn...? Jojo...

• Liker 1
Gjest Kariannne
Skrevet

Da må hun rett og slett prøve være litt roligere. Går fint å ha sex med barn/ungdommer i hus. Lukk døren og ikke vær så høylytt.

AnonymBruker
Skrevet

Du tuller nå TS?

Anonymous poster hash: 82f05...190
AnonymBruker
Skrevet

Syns det høres veldig upassende ut...

Så taktløst.

Stakkars barn!!!

Spar barna for slikt...:-(

Vent til de dagene du ikke har barna boende hos deg med slikt!!!

Anonymous poster hash: 492ea...fe3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her var det så mye å henge seg opp i at jeg ikke engang gidder å svare på spørsmålet ditt. For de fleste er jo svaret en no brainer, men med tanke på at du akkurat har fått deg kjæreste og allerede har latt henne flytte inn, så tviler jeg på du skjønner det uansett.

Anonymous poster hash: 1c37b...4c4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Barn på 13-15 år er jo mye ute av huset så hvorfor ikke benytte den tiden

Anonymous poster hash: 199aa...f94
Skrevet

Løsningen er enkel. Be henne dempe seg. Jeg tror en del overdriver stønningen under sex siden mange vet det tenner en. Så det er sikkert ikke et alt for stort problem å dempe seg. Så får dere heller stønne i vei når barna er ute av huset. 
Er butikken i nærheten kan dere jo starte med at barna handler inn litt oftere eller la de ha den oppgaven et par ganger i uken? Så får dere en kort alenetid til sex imens. Ellers er vel 13 og 15åringer en del på farten? Hos venner eller på fritidsaktiviteter?
Og hva med å ha sex i bilen? Finne en øde parkeringsplass f.eks. 
Har kjæresten din sitt eget bosted? Da kan dere trekke dere unna der noen kvelder eller etter jobb. 

Skrevet

Barn på 13-15 år er jo mye ute av huset så hvorfor ikke benytte den tiden

Anonymous poster hash: 199aa...f94

haha

Skrevet

Sex med skriking og hoying gjør man uten barn i nærheten. De er 13 og 15 år gamle, de er vel ute av huset av og til samtidig? Var da veldig tidlig å flytte sammen når en har barn og nettopp blitt sammen med denne høylydte damen!

Anonymous poster hash: 2f82b...44b
Skrevet

Stapp noe i kjeften på henne.

Ærlig talt, jeg er en bråkebøtte i senga selv, men noen ganger må man bare være stille - og det går an! Jeg liker fremdeles å hyle ut når jeg kan, men med tenåringer med ører på stilk i huset så holder man kjeft under sex.

Skrevet
tråden er ryddet for personangrep. Kosemose, mod
Skrevet

haha

Hvorfor haha? De er jo det.

Anonymous poster hash: 948f4...0d3

Skrevet

AKKURAT fått deg kjæreste? Som har FLYTTET INN?? Hva syns barna dine om at du drar hjem nye kjærester hele tiden og må ligge og høre på mens dere har sex? Fy faen så ekkelt!

Anonymous poster hash: 319d9...741

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...