Gå til innhold

Hva smaker vegetarfarse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer veldig.

Anonymous poster hash: 23056...51d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøttdeig. ;) Kanskje med litt mindre smak av noe, men ellers helt likt synes jeg. Er ikke vegetarianer btw.

AnonymBruker
Skrevet

Det smaker kjøtt.

Det funker fjell som erstatning for kjøtt i taco, og trekker til seg krydder/saus på samme måte. Kjempegodt. :)

Anonymous poster hash: 3d1d4...4b2

Skrevet (endret)

Jeg synes det smaker skikkelig ekkelt, og jeg er egentlig ikke noe særlig kresen. Det har en eller annen rar bismak. Kan ikke skjønne de som synes det smaker som kjøttdeig, men det er tydeligvis mange som gjør det. Jeg har smakt både Anamma, Hälsans Kök og "soya mince". 

Som erstatning for kjøtt synes jeg det er mye bedre med tofu av et godt merke, tempeh, bønner, linser, "auberginehakk" eller noe slikt. 

Endret av leonie
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det smaker skikkelig ekkelt, og jeg er egentlig ikke noe særlig kresen. Det har en eller annen rar bismak. Kan ikke skjønne de som synes det smaker som kjøttdeig, men det er tydeligvis mange som gjør det. Jeg har smakt både Anamma, Hälsans Kök og "soya mince".

Som erstatning for kjøtt synes jeg det er mye bedre med tofu av et godt merke, tempeh, bønner, linser, "auberginehakk" eller noe slikt.

Men smaker vanlig kjøtt fra dyr så godt da, uten krydder/sauser?

Anonymous poster hash: 3d1d4...4b2

AnonymBruker
Skrevet

Er vegetarianer og synes at noen typer vegetarfarse smaker veldig som litt usaltet og smakløst kjøtt(pøser på med krydder selv ;) ), mens andre typer kan være forferdelig salte og seige. 

Anonymous poster hash: 18e27...62b
Skrevet

Ja, det synes jeg.

Men smaker vanlig kjøtt fra dyr så godt da, uten krydder/sauser? Anonymous poster hash: 3d1d4...4b2

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...