Gå til innhold

Hva slags interiørstil er dette? (link til fotballmann-hjem)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel en minimalistisk stil i fargene sort og hvitt? Vil også si det bærer preg av å være et ungkarsrede.

Tror ikke det er noen egen stilart utover det?

Anonymous poster hash: cb734...f39

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville sagt mangel på stil/ungkarsrede. Minimalistisk synes jeg ikke passer, siden sofaen er stor, kraftig og i skinn med knappedetaljer. En minimalistisk stil ville hatt renere linjer og et mer gjennomført preg. Jeg ville valg et sort eller grå tekstilsofa, lyse stoler og lyst tre på tv-benken for å myke opp litt. Grønne detaljer i stedet for det stygge, røde bildet ville gjort seg. Kaffebordet ser billig ut. 

Men det er bare min mening, og jeg er ikke ekspert, bare interssert. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De har jo hengt bildet sykt høyt på veggen! Erik Hanøy er forresten radiovert. Han har riktignok kommentert fotball, men det er vel det nærmeste han kommer fotballmann.

Anonymous poster hash: ad484...f64
AnonymBruker
Skrevet

Takk for linken til et kjedelig bilde, men en smakløs innredning i en uinteressant blogg av en lite tiltrekkende mann.

Anonymous poster hash: 88559...1e9
Skrevet

Eh, tror dere misforstår. Det er en ferieleilighet, altså en som familien leier. Designet har utleier stått for, og har sikkert valgt en moderne stil med vedlikeholdsfrie gulv, skinnsofa som tåler mer enn stoff, for at det skal vare lengst mulig før det må byttes ut. Grønne planter, treverk og pyntesaker er mer sårbart for slurvete bruk fra feriegjester som ikke bryr seg. Dette var ekstremt sterilt etter min smak. Kunne ha hatt litt farger på veggene, men hvitmaling er sikkert billigst. Bare å kjøpe 10 liters spann og bruke det over alt.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kitsch

Anonymous poster hash: c9fb0...909

Skrevet

Till å være utleieleilighet helt ok. Litt for kald stil for min smak, men praktisk.

Skrevet

Typisk stil på utleie leilighet i Spania. Har vært på en del av de.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...