Gå til innhold

Liker han meg eller det kun sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han snakker innimellom om fremtiden (felles fremtid). Han foreslår aktiviteter vi kan gjøre (kino, rafting, klatring, kanopadling). Han er positiv til aktiviteter jeg foreslår og blir med på de.  Han gjør noen enkle tjenester for meg. Han har spandert mer på meg enn jeg har på han. Han gir ofte komplimenter både på utseende, personlighet eller ferdigheter. Han har ikke diskutert hva vi definerer oss som. Vi har møttes i 6 mnd. 

Anonymous poster hash: 5101c...5af
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han har ikke diskutert? Det må to personer til for å "diskutere" noe. Og en må ta det opp, så da blir det deg. 

Anonymous poster hash: 52d3f...483
AnonymBruker
Skrevet

Han har ikke diskutert? Det må to personer til for å "diskutere" noe. Og en må ta det opp, så da blir det deg. 

Ja, eller han.

Skrevet

Ja, eller han.

Nå er det du som sitter her og lurer da, så du får ta det opp med han.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han snakker innimellom om fremtiden (felles fremtid). Han foreslår aktiviteter vi kan gjøre (kino, rafting, klatring, kanopadling). Han er positiv til aktiviteter jeg foreslår og blir med på de.  Han gjør noen enkle tjenester for meg. Han har spandert mer på meg enn jeg har på han. Han gir ofte komplimenter både på utseende, personlighet eller ferdigheter. Han har ikke diskutert hva vi definerer oss som. Vi har møttes i 6 mnd. 

De to, ts, er ikke gjennsidig utelukkende.

En person kan nemlig helt fint like en annen person (veldig godt) og likevel ikke ha noen som helst interesse av å leve med vedkommende. Dersom noen ønsker å bruke tid i ditt selskap er det fordi de liker ditt selskap. Det kan utvikle seg til at de ønsker å leve i samme hus som deg. Eller til at de blir lei av å tilbringe tid med deg. Begge deler er helt normalt og ikke noe krise. Per nå nyter dere vel begge selskapet og sexen?

Dersom du ønsker å finne ut noe så spør. Dersom du ikke bryr deg så ikke spør. Men ikke sitt som en dumpapp på gjerdet og vent på at en annen person skal ta initiativ til å avklare noe som er viktig kun for deg. Hadde det vært viktig for han så ville han nemlig ha avklart det.

Anonymous poster hash: c9644...91d

• Liker 2
Skrevet

Om han ikke har truffet noen andre i disse seks månedene, så ser det ut for meg på det du skriver, at dere to snart kan kalle dere et par. 

Om du tør snakke med han om det da. Men bedre å vite vel? Usikkerhet som dette vil spise deg sakte men sikkert opp, så finn en anledning, og spørs forsiktig men smilende. Vis litt selvsikkerthet, og så går nok dette bra. Det gjør det nok uansett, tror jeg:)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, eller han.

Men det har han altså ikke gjort, så da må du ta det opp om du lurer. 6 mnd er lenge uten å vite hvor man står. 

Noen ganger avklarer slike ting seg selv (du blir introdusert som hans partner til venner osv.) men er ikke det tilfelle så må du ta praten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...