lene24 Skrevet 12. september 2004 #1 Skrevet 12. september 2004 Jeg er blond og har blå øyne, bruker blå, lilla og brune øyenskygger.. Er det noen som har noen tips til hva slags øyenskygger jeg bør kjøpe? Merker som dere er fornøyde med? Liker å ha litt skimmer i øyenskyggene, og er fan av shimmer cubes fra body shop. Ellers har jeg vært borti både isadora, max faktor, loreal og rimmel.... Ingen av de har blitt noen store favoritter :-( Trenger derfor råd fra dere som har blå øyne selv - hvilken favoritt har dere?
Carmen_ Skrevet 12. september 2004 #2 Skrevet 12. september 2004 Selv bruker jeg to øyenskygger fra H&M. Men de har gått ut av produksjon :evil: Den ene er brun med litt glitter i, mer litt mørk bronzefarget. Blått er veldig fint til blå øyne (fremhever fargen) så jeg pleier å legge litt blått på øverste øyelukk ved vippene. Har hørt mye bra om Chanel sine øyenskygger, så kanskje du kan prøve å finne noe der?
Gjest Lilleulv Skrevet 12. september 2004 #3 Skrevet 12. september 2004 L'Oréal Color Appeal i brun metallic er mitt tips Jeg har den der roller-øyenskyggen til maybelline i brun som jeg pleier å rulle over for å få litt ekstra skimmer...
lene24 Skrevet 12. september 2004 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2004 Hei! Takk for tips :-) Skal sjekke ut den loreal color appeal... Har også den rulle greia hvist jeg trenger litt glitter på øynene.. Liker noen av de mørke fargene i max factor serien, de holder seg bra og gir god farge :-)
m_h Skrevet 12. september 2004 #5 Skrevet 12. september 2004 Jeg også har blå øyner,og føler jeg passer godt med brun og gull farger,blå passer meg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå