Gjest Bossa Nova Skrevet 12. august 2015 #21 Skrevet 12. august 2015 Her kan du lese om hvem som passer kort hår http://www.insideoutstyleblog.com/2012/07/who-suits-a-pixie-haircut.html
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #22 Skrevet 12. august 2015 Jeg hadde langt slitt hår, og ville ha en forandring. Var helt sikker på at jeg hadde funnet meg en kledelig lengde, og dro til frisøren for å klippe det like over skuldrene. Gikk hjem å hylgrein etterpå, synes jeg så helt grusom ut. Så ut som en liten unge. Ikke noe morsomt når man må vente i flere år før det er langt igjen. Anonymous poster hash: f0774...c9e
Gjest Silje1 Skrevet 13. august 2015 #23 Skrevet 13. august 2015 Jeg hadde langt slitt hår, og ville ha en forandring. Var helt sikker på at jeg hadde funnet meg en kledelig lengde, og dro til frisøren for å klippe det like over skuldrene. Gikk hjem å hylgrein etterpå, synes jeg så helt grusom ut. Så ut som en liten unge. Ikke noe morsomt når man må vente i flere år før det er langt igjen. Anonymous poster hash: f0774...c9e Å Gud, det er det jeg er redd for! Har time nå 12 og gruer meg
Gjest Silje1 Skrevet 13. august 2015 #24 Skrevet 13. august 2015 Her kan du lese om hvem som passer kort hår http://www.insideoutstyleblog.com/2012/07/who-suits-a-pixie-haircut.html Jeg tok den for en stund siden, er 9 cm, så egentlig passer jeg ikke til en lob... Men jeg prøver får hvetfall mindre hår å stelle med!
Sirah Skrevet 13. august 2015 #25 Skrevet 13. august 2015 Angret du på at du klipte håret kort? Ja jeg angret. Hadde halvlangt hår (ca til bhen) og klipte det til en bob. Jeg syntes ikke det var noe fint i det hele tatt. Takk gud for at det finnes extensions... Er det mer stell med kort enn langt? For min del, så ja. Jeg har bølger i håret og jeg måtte rette det hver eneste dag for at det ikke skulle stå rett ut til alle kanter. Når jeg har "langt" hår så gjør det ikke noe at det er litt fall i det om jeg ikke gidder å rette det en dag. Heldigvis har det vokst ut igjen 1
Alethia Skrevet 14. august 2015 #26 Skrevet 14. august 2015 Har lyst til å klippe håret jeg også. Er så utrolig usikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå