Gjest Silje1 Skrevet 7. august 2015 #1 Del Skrevet 7. august 2015 (endret) Jeg har veldig slitt hår, klipper jeg av dette har jeg hår til litt under skuldrene, men jeg har veldig lyst til å klippe det i type bob lengde. Sååå: Angret du på at du klipte håret kort? Er det mer stell med kort enn langt? Endret 7. august 2015 av Silje1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #2 Del Skrevet 7. august 2015 Angret du på at du klipte håret kort? Nei! Absolutt ikke! Det er helt sinnsykt deilig med kort hår, og jeg tror nok jeg kommer til å holde det sånn en stund.Er det mer stell med kort enn langt? Jeg syns ikke det. Det syns også mye bedre på langt hår om det er ustelt, også er det det typiske problemet man får med skjerf+lue, at det blir syyykt flokete. Jeg hadde hvertfall det problemet med langt hår, men ikke nå lenger Anonymous poster hash: 0dc9b...c62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lila Skrevet 7. august 2015 #3 Del Skrevet 7. august 2015 Skulderkort hår (gjerne litt kortere også) er perfekt! Har flere ganger latt det vokse litt ut fordi jeg plutselig får lyst på langt hår igjen, men ender alltid opp med å klippe det til rett over skuldrene. Syns ikke det er mer styr med kort hår, og som AB over sier slipper jeg alle flokene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #4 Del Skrevet 7. august 2015 Uansett hvor kort du klipper håret, så vokser det ut igjen. Alt hår har godt av en grundig klipp i blant. Anonymous poster hash: 4f17a...eb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 7. august 2015 #5 Del Skrevet 7. august 2015 Jeg gikk fra langt hår til kjempe kort med undercut, jeg angret overhodet ikke på det. Men jeg tror man må være klar for det. Jeg vil si det er mere jobb med langt hår, men så synes jeg heller lite om folk som ikke har tatt seg tid til å tørke håret en gang. Kort hår tørker fortere og er ganske kjapt og style. Føler du at du kommer til å angre, så klipper du ikke - du vil da bare ende opp med å mistrives med lengden og det tar tid å få lengde på håret igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 7. august 2015 #6 Del Skrevet 7. august 2015 Klipte meg i en bobfrisyre for ca 2 uker siden, angrer ikke men det er mye mer jobb å style. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silje1 Skrevet 7. august 2015 #7 Del Skrevet 7. august 2015 Så fint å høre andres erfaringer😀 Jeg har tenkt til å spandere på meg brasillian frizz så det holder seg rett og... frizz fritt, kanskje dette hjelper på stell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silje1 Skrevet 7. august 2015 #8 Del Skrevet 7. august 2015 Noen som vet om man kan farge håret samtidig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #9 Del Skrevet 7. august 2015 Ja det er ikke noe problem Anonymous poster hash: 0dc9b...c62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søgni Skrevet 7. august 2015 #10 Del Skrevet 7. august 2015 Jeg har aldri angret på å ha klipt håret i bob og kortere frisyrer, men så er jeg heller ikke en sånn som legger halve identiteten min i langt hår. Synes ellers at langt hår, generelt sett, er mye enklere og mer lettvindt, og bob-frisyrer må jo også gjerne stusses og vedlikeholdes oftere for å se bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adara Skrevet 7. august 2015 #11 Del Skrevet 7. august 2015 Jeg klipte pixie i oktober, elsket det! Det var MYE enklere og style! Nå vil jeg ha langt hår igjen, og har begynt å spare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #12 Del Skrevet 7. august 2015 Uansett hvor kort du klipper håret, så vokser det ut igjen. Alt hår har godt av en grundig klipp i blant. Anonymous poster hash: 4f17a...eb3 Det kan ta tid! Jeg har spart i over 10år for å få tilbake lengden på mitt hår. Nå rekker det meg endelig til bhstroppen på ryggen. Anonymous poster hash: 51bc4...7a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #13 Del Skrevet 8. august 2015 Det kan ta tid! Jeg har spart i over 10år for å få tilbake lengden på mitt hår. Nå rekker det meg endelig til bhstroppen på ryggen.Anonymous poster hash: 51bc4...7a9 Oj, da vokser håret ditt veeeldig sakte...evt at du klipper det for mye? Hvor kort var håret ditt da du begynte å spare? Anonymous poster hash: b7741...ec6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukerfeil Skrevet 8. august 2015 #14 Del Skrevet 8. august 2015 Jeg har hatt alle lengder på håret, bare ikke kortere enn til under ørene Jeg likte å ha det kort, er godt og bruker mye mindre shampoo men jeg passer ikke spesielt med kort hår. Er veldig lurt å se an ansiktsformen før man gjør noe. Er så mange som klipper pannelugg når de har et rundt ansikt, så ser de ut som en bolle. Eller de med lang panne og smalt ansikt som har helt rett hår, gjerne med midtskill.. Det ser ikke så bra ut, egentlig Så før du klipper deg kort, ta deler av håret i strikk og sett det opp bak slik at på fremsiden ser det kort ut. Da kan du kaanskje få se hvordan du vil se ut med kort hår men ja, du må være helt sikker på om du vil gjøre det kort. Er så surt å tenke "jaja, jeg bare gjør det!" også angrer du så snart frisøren har tatt en god bit fra ene siden din... Jeg skal klippe meg i morgen litt kortere (har hår til skuldrene), men så har jeg alltid hair extensions liggende klar når jeg har lyst på langt hår.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #15 Del Skrevet 8. august 2015 Har absolutt ikke angret på at jeg klippet meg kort. Føler meg mer som "meg selv" med kort hår, og synes det ser kult ut. Dessuten vokser det jo ut igjen hvis man skulle angre seg. Anonymous poster hash: b5c58...add 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 8. august 2015 #16 Del Skrevet 8. august 2015 Klippet meg kort som 21 åring (eller noe slikt) og har aldri angret. Mye lettere å vaske og stelle (og ikke minst tørke) og dessuten kler det meg bedre også. Minuset er at en kort sveis må vedlikeholdes, så det blir langt flere frisørbesøk i løpet av året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #17 Del Skrevet 11. august 2015 aiai, bestilt time til torsdag, gruer meg! Fler som har klipt kort? Jeg har halvlangt nå ig skal klippe det i en lob.Anonymous poster hash: 97257...cec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #18 Del Skrevet 11. august 2015 Jeg har hatt både langt og kort, og synes faktisk langt er mye mindre bal... Nå har jeg langt hår. Jeg klipper meg selv 4-5 ganger i året, det tar meg 10 minutter og er helt gratis. Trenger ikke bruke tid på å bestille time og måtte reise et sted. Hadde ikke hatt sjangs til å klippe det korte håret selv, og det måtte i tillegg klippes oftere. Jeg synes ikke det er mer bal å vaske langt hår, det tar ikke noe særlig lengre tid. Men det bruker så klart lengre tid på å tørke. da.. Har ikke problemer med floker, jeg fletter håret om det blåser, når jeg skal sove, eller trene eller gjøre annet hvor floker kan oppstå. Eller bare børster jeg det, og det tar 1-2 minutter å fikse håret. Anonymous poster hash: ac1f1...68b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #19 Del Skrevet 11. august 2015 Jeg klipte bort 20 cm for noen uker siden. Angrer ikke, kan fortsatt sette det opp hvis jeg vil. Jeg klipte det ikke for at det var slitt, men for at jeg rett og slett ikke synes langt hår var fint på meg lenger. Alle kler en lang bob Anonymous poster hash: e3ae1...969 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #20 Del Skrevet 11. august 2015 Jeg klipte bort 20 cm for noen uker siden. Angrer ikke, kan fortsatt sette det opp hvis jeg vil. Jeg klipte det ikke for at det var slitt, men for at jeg rett og slett ikke synes langt hår var fint på meg lenger. Alle kler en lang bob Anonymous poster hash: e3ae1...969 Mitt hår er nå omtrent slik som dette: Anonymous poster hash: e3ae1...969 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå