Gå til innhold

Smykker

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha en tiara med "diamanter" og blanke perler. På kjolen er det muligens påsydd noen perler og blonder som liksom har perler (i stoff).

Jeg tenkte jeg ikke skulle ha på klokke. Har både diamantøredobber og perleøredobber. Også har jeg fint perlekjede og perlearmbånd.

Hvilke øredobber skal jeg ta? Diamant eller perle?

Vil egentlig gjerne ha de i diamant, for de er ganske flotte, men blir dette rart med perlekjede (trenger ikke ha perlearmbånd, kan jo gå uten armbånd).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok kjørt diamanter og heller brukt at annet halsbånd... Synes det hadde passet best med tiaraen slik du beskriver den.

Skrevet
Jeg ville nok kjørt diamanter og heller brukt at annet halsbånd... Synes det hadde passet best med tiaraen slik du beskriver den.

Men jeg har ikke noe annet kjede som passer. (Dvs har jo en haug kjeder, men de er i gull, med mønster på osv, mens tiaraen er i sølv.)

Skrevet

Hm... Kanskje du egentlig ikke trenger noe kjede?

Skrevet
Hm... Kanskje du egentlig ikke trenger noe kjede?

Ja, har vurdert tanken.

Skrevet

Jeg har også styret med smykker og lurt på hva jeg skulle ha. Kjøpte tiara med både "diamanter" og perler og da står man jo ganske fritt da.

Så var jeg på panduro i dag, og tittet i den avdelingen de har for smykkelaging, og der var det en hjerteanheng med sånn sten. Kostet ikke allverden, tror det var rundt 50 kr, og den har jeg tenkt å henge på et sølvkjede jeg allerede har. Stenen jeg valgte var hjerteformet, med de hadde også rund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...