AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #1 Skrevet 7. august 2015 Hei! Jeg er helt nybegynner bør det gjelder html, kanskje noen datakyndige kan hjelpe meg litt. Jeg lager et innlegg i wordpress og under et bilde ønsker jeg å legge inn to linjer (tett under hverandre) i mindre skrift. So far so good, men det blir et veldig stort gap mellom linjene. Hvordan kan jeg få de nært opp i hverandre? Håper dere forsto hva jeg mente På forhånd takk! Anonymous poster hash: e53b0...6ec
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #2 Skrevet 7. august 2015 Hei! Jeg er helt nybegynner bør det gjelder html, kanskje noen datakyndige kan hjelpe meg litt. Jeg lager et innlegg i wordpress og under et bilde ønsker jeg å legge inn to linjer (tett under hverandre) i mindre skrift. So far so good, men det blir et veldig stort gap mellom linjene. Hvordan kan jeg få de nært opp i hverandre? Håper dere forsto hva jeg mente På forhånd takk! Anonymous poster hash: e53b0...6ec når* det gjelder 😜Anonymous poster hash: e53b0...6ec
-Jiinxs- Skrevet 7. august 2015 #3 Skrevet 7. august 2015 (endret) Jeg er nybegynner også. Men prøv å skriv <br> mellom linjen? Tekst <br> Tekst Endret 7. august 2015 av -Leon-
penny_ Skrevet 7. august 2015 #4 Skrevet 7. august 2015 Hvis du bruker den visuelle tekstredigeringen kan det være fordi den andre linjen starter på et nytt avsnitt (Enter). For å få linjeskift må du trykke på Shift + Enter. Hvis du skriver innlegget i HTML så må du ha <br> etter den første linjen. Det må ikke stå slik som dette: <p> Linje 1 </p> <p> Linje 2 </p>
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå