Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mørke øyebryn og jeg har en del hår, problemet er at de står ganske langt fra hverandre. Hårene altså, ikke brynene. Hva kan jeg bruke for å fylle dem inn, og få et penere uttrykk? Jeg har sett noen videoer på nett, men det krever så utrolig mye sminke. Fungerer det med øyenbryns penn? Hvor lenge varer det? Blir det fint?

Anonymous poster hash: a1099...f64

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Øyenbrynspenn fungerer bra, og varer helt til du tar det av. Vær likevel litt forsiktig med pennen. Det er mange som fører det på veldig hardt, og dette synes jeg ikke er noe pent. Man får en veldig unaturlig og hard look. Bruk pennen og før den litt forsiktig der du vil fylle inn. Avslutt med en øyenbrynsgele. 

Anonymous poster hash: 4a23c...959
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker øyebrynspenn, og syns det fungerer veldig bra! Fyller forsiktig inn, og passer på at jeg ikke tegner for hardt så det ser unaturlig ut. Så lenge brynene har fin form fra før, så tar det veldig liten tid!

Anonymous poster hash: a6516...17d
Skrevet

Du kan også bruke vanlig øyenskygge som passer til fargene dine.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker øyenbrynspenn. Varer hele dagen.

Blir fint når du ikke bruker for mye eller for hardt. Tenk at det skal se mest mulig naturlig ut:)

Anonymous poster hash: b9301...49e
AnonymBruker
Skrevet

Øyenskygge/brynskygge som passer din naturlige farge med skråkost.

Anonymous poster hash: 70e90...c00

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler Anastasia Dipbrow.

Anonymous poster hash: 192b8...397
Gjest Holititten
Skrevet

Farget øyenbrynsgele er helt genialt. Tar 10 sek og ser veldig naturlig ut, samtidig som det utgjør en forskjell. Loreal har kommet ut med en ny nå:

https://www.google.com/search?q=l%27oreal+eyebrow+gel&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAgQ_AUoAmoVChMIo5XZg6ebxwIV1iqICh2zhgDL&biw=1280&bih=621#imgrc=j7ae51Je44mhhM%3A

Skjønner forøvrig at du blir litt overhvelmet av all sminken som "trengs" på videoer på nettet, men det er jo fordi det er så populært med bryn nå. Litt lysere pudder (matt øyenskygge eller øyenbrynspudder) enn håret ditt er veldig greit å børste gjennom fort. Ellers er en øyenbrynsgel eller øyenbrynspenn veldig greit. Du må nesten finne ut hva som er greiest for deg! Men anbefaler produktet over, supert for nybegynnere! Og en god del billigere enn den fra Anastacia om du ikke vil bruke så mange penger uten å være sikker.

Mitt viktigste tips er å ikke bruke for mørk sminke, det er veldig lett å gjøre feil. Dersom du har svart hår bør du ikke ha svart øyenbrynssminke! Og prøv å finne noe som er kjølig i tonen, og ikke for orange.

Se denne videoen:

Håper det hjelper!

AnonymBruker
Skrevet

elsker anastasia dipbrow!! 

Anonymous poster hash: 05358...082
Skrevet

Jeg bruker skygge og skråkost eller blyant fra H&M (de er fantastiske). Bruker 30-60 sek på bryn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...