AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #1 Skrevet 7. august 2015 Da fikk jeg vite i går at min samboer og forlovede gjennom 8 år har vært utro, ikke bare med en, men med flere. Er helt knust nå, hele fremtiden vår eksisterer plutselig ikke lenger. I forrige uke var vi prøvere for barn, på 3 visninger på hus , planla bryllup og var der det er forventet at vi skulle være i forhold til alder. Nå er jeg plutselig singel, 31 år og fremdeles barnløs. I stedet for å jakte på enebolig, må jeg nå se på små toroms leiligheter. Det føles helt håpløst å skulle starte på nytt igjen nå. Hvis jeg i det hele tatt treffer en ny tar det jo gjerne flere år før det blir aktuelt med barn. Måtte bare klage litt. Noen som har vært i liknende situasjon? Anonymous poster hash: ac447...dc9
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #2 Skrevet 7. august 2015 Så trist å lese, men for å snu det til det positive: så bra at du oppdaget utroskapen før dere kjøpte hus og fikk barn. Sannsynligvis vil du treffe en ny mann, som er mye bedre og snillere enn den taperen du var sammen med før. Ønsker deg lykke til og sender over en klem Anonymous poster hash: 5c243...22e 9
Gjest BethD Skrevet 7. august 2015 #3 Skrevet 7. august 2015 (endret) Vet ikke hva jeg skal si men jeg føler med deg... Samlivsbrudd er forjævlig, med eller uten barn i bildet.. Alt man har sett for seg ,fins liksom ikke mer.. Men prøv å tenk at dette ikke var en mann du ønsket barn med!!! Han var utro, og dette er ikke en du ønsker å dele livet med! Prøv å tenk at det var flaks det skjedde nå,før barn !!!! Endret 7. august 2015 av BethD
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #4 Skrevet 7. august 2015 Møkkafyr. Drittsekk nok å være utro, men er jo helt sykt når man prøver å bli gravid med kjæresten og å kjøpe hus sammen. Synes slike mennesker burde blitt brennemerket på stumpen til advarsel for oss andre. Anonymous poster hash: 17db7...f1a 7
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #5 Skrevet 7. august 2015 Møkkafyr. Drittsekk nok å være utro, men er jo helt sykt når man prøver å bli gravid med kjæresten og å kjøpe hus sammen. Synes slike mennesker burde blitt brennemerket på stumpen til advarsel for oss andre. Anonymous poster hash: 17db7...f1a Unge kvinner er oftere utro enn unge menn, bare for å ha sagt det. Kan vi brennmerke utro kvinner også? Anonymous poster hash: f432a...aa1 5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #6 Skrevet 7. august 2015 Jeg ble også singel etter etter langvarig forhold. Da var jeg 30. Det er et år siden. Det er helt fint å være alene, men jeg savner å være to. Jeg har ikke begynt å date, men er åpen for muligheten hvis det skulle dukke opp en. Det er bedre å være alene enn i et forhold som ikke var liv laga. Det kommer du til å tenke også. Anonymous poster hash: 066e9...6a8
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #7 Skrevet 7. august 2015 Unge kvinner er oftere utro enn unge menn, bare for å ha sagt det. Kan vi brennmerke utro kvinner også?Anonymous poster hash: f432a...aa1 Og her kommer den bitre fyren som så gjerne vil skylde på samfunnet at han selv har blitt en taper uten dame. Det er en TALEMÅTE kjære deg, selvfølgelig skal man ikke brennemerke folk! Vi lever ikke i kommunist-Russland eller Nord-Korea! Jeg vil forøvrig gjerne se troverdig statistikk på denne påstanden din, om at kvinner mye oftere er utro enn hva menn er.Anonymous poster hash: d7d9b...96f 2
Sandie Skrevet 7. august 2015 #8 Skrevet 7. august 2015 (endret) Dette ordner seg nok.31 er ingen alder.Du kan skaffe deg mann og barn senere.Hadde vært verre om du var 41 og i samme situasjon (med tanke på barneønsket). Endret 7. august 2015 av Sandie 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #9 Skrevet 7. august 2015 Uff,jeg føler med deg. Men pris deg lykkelig at dette ble oppdaget før dere kjøpte hus og fikk barn:) Jeg er 32 og singel,kjenner jeg savner å kose med noen.... Anonymous poster hash: 8e576...73c
Gjest O.G. Skrevet 7. august 2015 #10 Skrevet 7. august 2015 Måtte bare klage litt. Noen som har vært i liknende situasjon? Anonymous poster hash: ac447...dc9 Ja, og det var det beste som noensinne skjedde meg.
Gjest Skrevet 7. august 2015 #11 Skrevet 7. august 2015 Ja, og det var det beste som noensinne skjedde meg. Om det beste i livet som har hendt deg er utroskap så må du ha opplevd mye ugreit. Hva var isåfall det verste?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #12 Skrevet 7. august 2015 Hei TS! Skjønner at dette er vanskelig for deg, men prøv å se det fra den positive siden. Du er fremdeles ung, kan finne deg en mye bedre mann og du slipper å forholde deg til eksen din siden dere ikke har barn sammen. Du kan faktisk starte med helt blanke ark.... Lykke til!! Anonymous poster hash: d1f91...999
Gjest O.G. Skrevet 7. august 2015 #13 Skrevet 7. august 2015 Om det beste i livet som har hendt deg er utroskap så må du ha opplevd mye ugreit. Hva var isåfall det verste? Det jeg mener er at det er jo bra at jeg oppdaget idiotien før det var flere enn meg og han der...
Gjest Skrevet 7. august 2015 #14 Skrevet 7. august 2015 Det jeg mener er at det er jo bra at jeg oppdaget idiotien før det var flere enn meg og han der... Du mener det ja.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #17 Skrevet 7. august 2015 Du har fortsatt tid Jeg blir 35 før første barn kommer. Anonymous poster hash: 70e8c...1e9
Okapi Skrevet 7. august 2015 #18 Skrevet 7. august 2015 Da fikk jeg vite i går at min samboer og forlovede gjennom 8 år har vært utro, ikke bare med en, men med flere. Er helt knust nå, hele fremtiden vår eksisterer plutselig ikke lenger. I forrige uke var vi prøvere for barn, på 3 visninger på hus , planla bryllup og var der det er forventet at vi skulle være i forhold til alder. Nå er jeg plutselig singel, 31 år og fremdeles barnløs. I stedet for å jakte på enebolig, må jeg nå se på små toroms leiligheter. Det føles helt håpløst å skulle starte på nytt igjen nå. Hvis jeg i det hele tatt treffer en ny tar det jo gjerne flere år før det blir aktuelt med barn. Måtte bare klage litt. Noen som har vært i liknende situasjon? Anonymous poster hash: ac447...dc9 Ble dumpet rett etter å ha fylt 30 selv. Nå har jeg aldri hatt noen interesse for barn, så det er ikke noe savn, men følelsen av å ha brukt min beste år på hun der, at jeg måtte starte helt på nytt, og at det er for sent, gnager fremdeles litt på meg.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #19 Skrevet 10. august 2015 Jeg er 34 og barnløs og ble nettopp singel.. Jaja sånn er livet 😕Anonymous poster hash: e9fd7...011
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #20 Skrevet 10. august 2015 Og her kommer den bitre fyren som så gjerne vil skylde på samfunnet at han selv har blitt en taper uten dame. Det er en TALEMÅTE kjære deg, selvfølgelig skal man ikke brennemerke folk! Vi lever ikke i kommunist-Russland eller Nord-Korea! Jeg vil forøvrig gjerne se troverdig statistikk på denne påstanden din, om at kvinner mye oftere er utro enn hva menn er.Anonymous poster hash: d7d9b...96f Hvorfor tviler du på det? Er allment kjent at kvinner er mer løse enn menn. http://tara.no/livsstil/6-grunner-til-at-kvinner-er-utro http://www.tv2.no/a/3437943 http://stellamagasinet.no/psykologi/utroskap-slik-overlever-forholdet Sånn:-) Anonymous poster hash: f41cd...5fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå