Gå til innhold

Hva er din er erfaring med zalando.no?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva er din er erfaring med zalando.no?

Levere de varene?

Får en ekstra kostnader mer en det klesplagget koster + porto?

Hvor lang tid tar det å få varene?

Hvordan er det med str? (hvilke kleskjede er det sammlignbart med).

Som du sikkert forstår så har jeg tenkt å handle der, men

er litt skeptsik. Så derfor trenger jeg litt overbevisning.

Ha en fin dag:-)

Anonymous poster hash: 43e4e...5f2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har god erfaring.

Det er ingen kostnader knyttet til frakt eller retur. Returlapp følger ikke med, og du må skrive den ut selv, eller bestille returlapp som du får i posten 2-3 virkedager senere.

Tiden fra bestillingen er sendt til varen er hos meg er noe varierende, fra 3-4 til 7 virkedager. Ofte tar det 2-3 dager før varene blir sendt fra lageret. Min erfaring er at leveringen har blitt bedre enn for et år siden.

Zalando fører flere ulike merker, og det størrelsene kan variere mellom merkene. Les kommentarer fra andre som har kjøpt plagget. Les også størrelsesguiden. Jeg synes de er stort sett er normale i størrelsene. Er du usikker, kan du bestille flere størrelser og returnere de som ikke passer.

Synes det tar litt tid fra retur er sendt til den blir registrert og pengene er tilbake på konto. De oppgir selv at det kan ta opptil tre uker, men jeg har aldri ventet så lenge. Sist gang tok det ca to uker.

Alt i alt er jeg veldig fornøyd med Zalando. Har alltid fått det jeg har bestilt, og jeg opplever dem som ryddige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig bra erfaring. handlet ca 10 sko der. alle passet. rask levering.

handlet litt klær også og det var også kurant.

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har god erfaring, men bare handlet derfra etapar ganger. Normal/rask leveringstid, ble såklart ikke dyrere enn det som var opplyst om det er det du mener, og størrelser kan du ikke spørre om da Zalando selger utrolig mange forskjellige merker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg gidder i alle fall ikke å kjøpe noe fra zalando.no

Det koster alt for mye der, og ingen av klærne passer meg i det heile tatt.

Anonymous poster hash: c3e09...316
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God erfaring, ingen ekstra kostnad, rask levering, skoene passet, og var att på til finere i virkeligheten enn på bildet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har handlet der 2 ganger, men noen års mellomrom.

Helt greit fornøyd begge gangene.

Siden de fører ulike merker så er det ikke mulig å si noe generelt om størrelsene. 

Alt var helt greit, jeg har ikke hatt behov for å bytte noe :)

Anonymous poster hash: 19d46...f20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod

Elsker Zalando, bare gode handler der. Ang størrelse, spørs på hvilket merke du kjøper. De fører jo så mange forskjellige merker, fra forskjellige butikker. Men tørr si at stort sett riktige størrelser, men en liten pekepinn, til dyrere merke, jo mindre i størrelsen. Gant feks, må man alltid gå opp.... Mens vera moda, normal..

Endret av morhjertegod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefornøyd, de har mye fint. Har alltid fått varene 2-4 dager etter at jeg har bestilt og det blir ingen ekstra kostnader. Anbefaler å bestille derfra om du finner noe du har lyst på.

Anonymous poster hash: eec96...12f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder i alle fall ikke å kjøpe noe fra zalando.no

Det koster alt for mye der, og ingen av klærne passer meg i det heile tatt.

Anonymous poster hash: c3e09...316

Ingen av klærne passer deg? Det er jo hundrevis av forskjellige merker i ulike størrelser og prisklasser.

Anonymous poster hash: 2dc38...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ekstra kostnader, forholdsvis rask levering, lagerstatus ikke alltid oppdatert, sen tilbakebetaling ved retur. Største minuset er at de sender med PostNord, synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...