Gjest Badebuksa Skrevet 7. august 2015 #1 Del Skrevet 7. august 2015 Jeg misliker (NEI, JEG HAAATER) mygg og klegg og annen dritt. Ekle drittskapninger. Når forvinner de, sånn ca? Var ute i 20 min i går kveld og fikk 5 stikk/bitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #2 Del Skrevet 9. august 2015 26 august, sies det. Da drar de tilbake til Myggland. Anonymous poster hash: 3f2bf...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #3 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg misliker (NEI, JEG HAAATER) mygg og klegg og annen dritt. Ekle drittskapninger. Når forvinner de, sånn ca? Var ute i 20 min i går kveld og fikk 5 stikk/bitt. Når den går i dvale? Anonymous poster hash: 10728...c28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #4 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg misliker (NEI, JEG HAAATER) mygg og klegg og annen dritt. Ekle drittskapninger. Når forvinner de, sånn ca? Var ute i 20 min i går kveld og fikk 5 stikk/bitt. Myggen er også avhengig av at det er noenlunde mildt i været. Her i landet går myggen i dvale om vinteren, og egg lagt sent om høsten kan bli liggende til våren før de klekker. Om det blir for kaldt vil færre av eggene overleve. Så let etter steder som har kald vinter, tørre omgivelser, og en del vind om du vil slippe kløende myggstikk. http://www.tv2.no/a/3550061 Anonymous poster hash: 10728...c28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #5 Del Skrevet 9. august 2015 Myggen er også avhengig av at det er noenlunde mildt i været. Her i landet går myggen i dvale om vinteren, og egg lagt sent om høsten kan bli liggende til våren før de klekker. Om det blir for kaldt vil færre av eggene overleve. Så let etter steder som har kald vinter, tørre omgivelser, og en del vind om du vil slippe kløende myggstikk. http://www.tv2.no/a/3550061 Anonymous poster hash: 10728...c28 Tøv. De drar tilbake til Myggland 26 aug, sier jeg jo. Flyet går ganske sent på ettermiddagen, men likevel. Anonymous poster hash: 3f2bf...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 9. august 2015 #6 Del Skrevet 9. august 2015 Mygga forsvinner når den har sugd alle menneskene i nedslagssonen sin fri for blod. Det er derfor så mange av oss stiller på jobb med masse nye rynker i ansiktet etter sommerferien. Vi er nemlig blitt tappet. Enkelte av oss sågar kraftig tappet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 9. august 2015 #7 Del Skrevet 9. august 2015 Er de ikke til langt ut på høsten da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dårris Skrevet 10. august 2015 #8 Del Skrevet 10. august 2015 Pleier vel å forsvinne i sept/okt. litt avhengig av temperaturen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå