Gå til innhold

Interessert, men vet ikke hvordan jeg skal gå fram.. :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! (Sorry hvis dette blir langt!)

Jeg har prata litt med en fyr på snapchat i noen måneder. Det har gått noen uker mellom hver gang. Han har vært hele tiden frampå med at han ville få til ett møte, men da ingen av oss har hatt tid, så har vi ikke fått til noen møte før nå på tirsdagen som var.

Da fikk jeg mld på snap om jeg var våken. Dette var rundt midnatt natt til tirsdag. Jeg var våken og iferd med å sette på en film. Han sa han var på kjøretur, så han lurte på om jeg ville møte han. Jeg var veldig skeptisk, men jeg sa ja. 

Han kom til meg for å hente meg, så vi kunne kjøre rundt og prate litt. Når han kom hit sendte han mld om at han sto litt lenger unna hjemmet mitt, da han ikke ville at jeg skulle syntes det var altfor skummelt.

Jeg møtte han, og vi begynte å prate. Det var litt akward silent mellom oss, men ellers gikk praten veldig lett. Han ble med meg hjem, og vi fortsatte praten. Skal sies at han ikke prøvde seg på noe seksuelt, vi bare prata! :P

Han satt hos meg fram til kl var rundt 4 på morran også dro han. Fikk en mld av han på snap rett etter han dro om at det var veldig hyggelig å møte meg, og hadde ett håp om  møtes igjen snart. 

Dagen etter sendte han mld og lurte på hva jeg skulle gjøre den dagen. Jeg sa som sant var, at jeg skulle slappe av hjemme og se på netflix. Han lurte da på om han kunne ta seg en tur, og se på netflix med meg hvis jeg ville ha en rolig kveld. Så han kom rundt 20 - 21 på kvelden, og vi så på filmer, og plutselig var kl 5 på morran neste dag.. :P 

Og når han dro, så sendte jeg han en mld om hvor hyggelig det var og sånt, og ønsket han en god natt. Han sendte en mld med en gang og takket for ikveld, men en unnskyldning om at han hadde holdt meg oppe 2 dager på rad. Han sa også at nå har det vært han som har foreslått å møtes begge gangene, så han tenkte at jeg fint kunne ha "ballen i mitt hjørne framover", og det skjønner jeg.. :P

Men dagen etter, altså i overigår, så sendte han en mld og lurte på om vi skulle finne på noe igjen. Vi dro da ut på bowling og moret oss. Han kjørte meg hjem og vi så på film. 

Etter det igjen sendte han en mld om at han hadde nytt mitt selskap, og at det ikke gjorde så mye at han hadde vært her så lenge iløpet av nettene, selvom han bor ett stykke unna meg. 

Så jeg trenger litt hjelp nå! Jeg er absolutt ikke flink til å vise gutter at jeg liker dem. :S Jeg forstår at, når han nå har for tredje gang tatt initiativ til å møtes, så er det min tur. Men jeg aner virkelig ikke hvordan man flørter, eller bare viser at man er interessert. 

Jeg liker han kjempegodt, og vi fant ut at vi har mye felles og at vi er veldig like. 

Og han sier fine ting og sånn, men jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre det tilbake. Skal sies igjen, at han ikke har prøvd seg på noe annet, enn bare prating. Jeg fikk alltid en god klem når han dro, og han tok meg alltid på armen eller lignende når vi prata sammen. 

So... What do I do? Jeg vil ikke miste denne sjansen med en såå bra gutt, bare pga jeg ikke har noen kunnskap om dette! :( I'm so lost! :'(

Takker på forhånd for svar! :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Følger denne!!! :D

Mvh

Gutt 22.

TS: akkurat dette er vanskelig , har ingen tips

Anonymous poster hash: 7f54c...0cb

AnonymBruker
Skrevet

Han høres jo veldig interessert ut. Så du kan sikkert foreslå hva som helst: bingo, kino, øl, kaffe, tur i parken, tur i fjellet, middag etc etc. Han blir glad og er med uansett :-)

Anonymous poster hash: 8868e...27b

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å legge beina i fanget hans mens dere ser på film? Gjerne nydusjede og glattbarberte legger og en fin neglelakk på tærne ☺ Ikke skygg unna fysisk kontakt, om han ikke likte deg så hadde han ikke tatt initiativ til å møtes så ofte. Men prøv å legg litt flørting inn i meldingene, han er tydeligvis litt sjenert og trenger nok en puff eller to ☺

Anonymous poster hash: ce706...3da

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Don't fix it if it ain't broken.

Derfor: Gjør det samme på nytt, som du vet har fungert tidligere. Du trenger ikke å finne opp hjulet på nytt.

Hvis dere synes det var koselig med netflix og hjemmetid - så inviter han på det samme.. Men spør om dere f.eks. skal møtes på kiosken / butikken, å handle inn noe godteri og litt sånt først.

Spør om han vil ha noe å drikke - ha kjøpt inn kaffe, brus evnt. vin hvis dere liker det.

Du er jo på en winningstreak med han her nå, og det verste en gutt vet om er ei som spiller "hard to get" uten å skjønne hvorfor. Hvis du ikke tar kontakt med han dagen etterpå, og holder det varmt og gående - så vil han tro at du spiller "hard to get", eller at du egentlig ikke er interessert.

Sett deg i hans situasjon - dere vil jo det samme, men han ønsker også en bekreftelse på at du vil være sammen med han. Det spiller ingen rolle hva dere gjør sammen, så lenge han merker at du ønsker hans selskap.

Anonymous poster hash: 49cb4...dd7
  • Liker 2
Skrevet

Takker så mye for alle svar! Skal huske på alle tips :D

For jeg sliter veldig med en ting. Samme hvor interessert jeg er i fyren, så holder jeg mer "vennskapelig" hvis dere skjønner.. Ikke fordi at jeg ikke tør eller noe, jeg bare aner ikke hvordan man gjør dette.. :P

Må innrømme at, jeg har hatt noen ONS, men aldri har hatt kjæreste.. -.-

AnonymBruker
Skrevet

å se på film og spise potetgull hele tiden hadde gjort at jeg kjedet meg ufattelig fort.

Anonymous poster hash: c2199...197
  • Liker 1
Skrevet

å se på film og spise potetgull hele tiden hadde gjort at jeg kjedet meg ufattelig fort.

Anonymous poster hash: c2199...197

Ja, jeg tenker sånn jeg og.. Nå har vi hatt tre dager med netflix, hvor den siste var med bowling på førsten.. 

Også er det jo sånn at vi bor ca en time/halvannen time unna hverandre.. 

Skrevet

Prøv å legge beina i fanget hans mens dere ser på film? Gjerne nydusjede og glattbarberte legger og en fin neglelakk på tærne ☺ Ikke skygg unna fysisk kontakt, om han ikke likte deg så hadde han ikke tatt initiativ til å møtes så ofte. Men prøv å legg litt flørting inn i meldingene, han er tydeligvis litt sjenert og trenger nok en puff eller to ☺

Anonymous poster hash: ce706...3da

Jeg har to sånne små skinnsofaer, så det har blitt automatisk til at han setter seg i den lille også sitter jeg i den store.. Hver gang.. Hvordan få han over til min sofa? :P Også kan jeg vel ikke bare legge beina i fanget, eller? :P 

Legge litt flørting i meldingene ja, det er vel der jeg sliter mest.. :S

Skrevet (endret)

Ikke overtenk hva du skal be fyren med på. Det viktigste er at du viser at du er interessert i å tilbringe mer tid med ham, uten at han må ta initiativet hele tiden. Han har jo tydelig vist at han har lyst til å bruke tid sammen med deg.

Om været er ok, kan du for eksempel be ham på piknik (de fleste menn er glade i mat), dere kan gå en tur, gå ut og spise eller lage mat sammen. Om du ønsker å sette inn noe støt er det gjerne greit å velge en aktivitet der dere to er alene.

Helt ærlig så høres det ut som om du har dette mer eller mindre i boks allerede, så her er det bare å vise at du liker ham også slik at han tør å gå videre uten å risikere å virke pushy.

Jeg har to sånne små skinnsofaer, så det har blitt automatisk til at han setter seg i den lille også sitter jeg i den store.. Hver gang.. Hvordan få han over til min sofa?  :P Også kan jeg vel ikke bare legge beina i fanget, eller?  :P (...)

Det enkleste er bare å spørre om han ikke har lyst til å sitte i sofaen med deg. Og eventuelt spørre om det er greit for ham at du strekker ut beina, hvis du ikke synes det er greit å bare gjøre det. Ellers har jeg hørt at noen jenter har hatt suksess med å se på skumle filmer slik at de kan være redde og klenge litt på armen til gutta, så det kan kanskje fungere hvis du ikke vil være så direkte?

Endret av Erazor
AnonymBruker
Skrevet

ikke prøv så hardt, det pleier ikke funke. når jeg har begynt å treffe noen, så går det alltid bare av seg selv etterhvert! dra ut og spis, drikk litt vin (hvis det er aktuelt), bare vanlige ting man gjør når man dater. 

jeg er heller IKKE flink til å flørte eller sånt, men det pleier å komme av seg selv fordi jeg rett og slett bare er meg selv og det er MEG de liker. ikke prøv på noe du ikke får til, det blir bare feil! men vis at du er intr. uten å bli for overivrig. jeg pleier bare å gi noen søte smil og være meg selv, det funker :) 

Anonymous poster hash: 3c80b...b85
Skrevet

Også en annen ting; Han kaller meg ofte for søta.. Har dere noen tips til hva jeg kan kalle han? Kjekken er jeg ikke så fan av :P

AnonymBruker
Skrevet

Også en annen ting; Han kaller meg ofte for søta.. Har dere noen tips til hva jeg kan kalle han? Kjekken er jeg ikke så fan av :P

Jeg syns også navn er vanskelig. Hva med "du er fin da! :)". Pleier å funke her ihvertfall.

Syns du skal spørre i forbifart, hva han liker å spise, og senere invitere på akkuratt det! ( som du har laget selv.) funket bra på min nåværende samboer ;)

Anonymous poster hash: 7de3a...351

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...