Underhuden Skrevet 7. august 2015 #1 Skrevet 7. august 2015 Jeg har nylig gått til anskaffelse av et Malm sminkebord fra IKEA. Jeg trenger en pen stol til og trenger tips. Utfordringen er at bordet er ganske høyt og en vanlig stol(bruker en enkel klappstol fra IKEA midlertidig) blir litt for lav, og fungerer dårlig med bordet (og i det hele tatt ergonomien). Noen som har noen gode tips?
lulle Skrevet 7. august 2015 #2 Skrevet 7. august 2015 kartell ghost var den første jeg tenkte på, men aner ingenting om sittehøyden på denne stolen.
Gjest Sille4 Skrevet 7. august 2015 #3 Skrevet 7. august 2015 (endret) http://www.skeidar.no/produkter/sylvester-spisestol-8323 Jeg har kjøpt denne stolen til mitt Malm sminkebord, men har faktisk ikke satt stolen der enda, så kanskje den blir for lav. Det tenkte jeg ikke på en gang Edit: Måtte gå og sette stolen der nå, og jeg syns faktisk den passet bra. Kunne kanskje vært 2 cm høyere når jeg satt, men høyden passet slik at jeg fikk lent meg på bordet når jeg skal se nøye inn i speilet på veggen Endret 7. august 2015 av Sille4
lulle Skrevet 8. august 2015 #4 Skrevet 8. august 2015 http://www.skeidar.no/produkter/sylvester-spisestol-8323 Jeg har kjøpt denne stolen til mitt Malm sminkebord, men har faktisk ikke satt stolen der enda, så kanskje den blir for lav. Det tenkte jeg ikke på en gang Edit: Måtte gå og sette stolen der nå, og jeg syns faktisk den passet bra. Kunne kanskje vært 2 cm høyere når jeg satt, men høyden passet slik at jeg fikk lent meg på bordet når jeg skal se nøye inn i speilet på veggen Kopi av designerstoler Eames ser bare dumt ut...
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #5 Skrevet 8. august 2015 Kopi av designerstoler Eames ser bare dumt ut... Tenk at noen i det hele tatt kan finne på å kjøpe en stol uten først å ha full oversikt over alle designerstoler som noen gang er laget, slik at de unngår å kjøpe en *gisp* kopi! Noen mennesker eier bare ikke klasse, altså. Anonymous poster hash: eb7ff...2f6 3
Gjest Sille4 Skrevet 8. august 2015 #6 Skrevet 8. august 2015 Kopi av designerstoler Eames ser bare dumt ut... Jeg kan ikke påstå at jeg er så veldig opptatt av at alt skal være design, så visste ikke en gang at stolen var kopi av noe. Viktigste er at jeg er fornøyd
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #8 Skrevet 8. august 2015 Jeg bruker en kontorstol. Ikke veldig vakker, men justerbar høyde og god å sitte på. Anonymous poster hash: d2d5a...1cf
FantasDick Skrevet 8. august 2015 #9 Skrevet 8. august 2015 Har en hvit krakk fra Ikea som jeg røsket med meg, kosta 29 eller noe sånt og passer fint. Går helt under når jeg ikke bruker den også.
Gjest SykkelJenny Skrevet 9. august 2015 #10 Skrevet 9. august 2015 Det viktigste må vel være å velge en stol uten armlener slik at du får skjøvet den helt inntil bordet når den ikke brukes.
maipai Skrevet 9. august 2015 #11 Skrevet 9. august 2015 kartell ghost var den første jeg tenkte på, men aner ingenting om sittehøyden på denne stolen. Eller Victoria Ghost. Den er uten armer og tar derfor litt mindre plass når du ikke bruker den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå