AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #1 Skrevet 7. august 2015 Jeg har diktet opp en slovensk person, og opprettet en slovensk Playstation-bruker. Søkte litt og kom fram til et fornavn og etternavn som får meg til å virke slovensk, i tillegg til at jeg står med slovensk flagg. Grunnen til at jeg valgte Slovenia er at det er et europeisk land som folk har lite kjennskap til. Man møter ikke på så mange andre slovenere, folk vet kanskje ikke så mye om det slovenske språket osv. Jeg snakker engelsk i mikrofonen, og folk har ingen innvendinger på at jeg er slovensk. Men i dag var det en nederlender som begynte å skrive slovensk til meg, sikkert for å imponere meg. Han har trolig brukt google translate, som jeg også måtte bruke for å skjønne hva han skrev. For å være på den trygge siden svarte jeg bare på engelsk, i tilfelle han faktisk kan slovensk og dermed er i stand til å avløre meg hvis jeg bommer på et slovensk svar. Gjorde dette fordi spillmiljøet er overraskende lite, som gjør at man fort kan bli gjenkjent hvis man bare oppretter en ny norsk konto. Har blitt gjenkjent tidligere når jeg har prøvd meg med et nytt norsk brukernavn. Ser jo at dette er litt teit og litt sykt, men jeg vurderer å finne meg enda en ny nasjonalitet, til en ny konto. Jeg må bare bestemme meg for at land, navn og brukernavn Anonymous poster hash: 3ec6b...e73
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #2 Skrevet 7. august 2015 Shlomo Goldstein, New York, USA Anonymous poster hash: 9c38d...661
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #3 Skrevet 7. august 2015 Shlomo Goldstein, New York, USA Anonymous poster hash: 9c38d...661 Formål? Skaffet meg en tsjekkisk konto også, men beholder naturligvis den slovenske også. Anonymous poster hash: 3ec6b...e73
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #4 Skrevet 7. august 2015 Formål? Skaffet meg en tsjekkisk konto også, men beholder naturligvis den slovenske også. Anonymous poster hash: 3ec6b...e73 Stealth Vaslav Poborsky, Brno, Czech Republic Anonymous poster hash: 9c38d...661 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #5 Skrevet 7. august 2015 Hvorfor later du ikke bare som om du er amerikansk eller engelsk? Anonymous poster hash: 8a665...a17
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #6 Skrevet 7. august 2015 Hvorfor later du ikke bare som om du er amerikansk eller engelsk? Anonymous poster hash: 8a665...a17 Du skjønner at det er veldig lett å avsløre en nordmann med mikrofon som skal snakke engelsk og later som at han er engelsk eller amerikansk? Han nederlenderen skriver slovensk til meg i dag også, og google translate kunne ikke hjelpe meg, haha... Anonymous poster hash: 3ec6b...e73
Flyvefisken Skrevet 7. august 2015 #7 Skrevet 7. august 2015 Lat som om du er svensk eller dansk? Da kan du jo språkene sånn nogenlunde.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #8 Skrevet 7. august 2015 Moldova, Montenegro, Slovakia, Ungarn, Litauen, Latvia og Estland er også relativt små og ukjente europeiske land Anonymous poster hash: 0f9f6...5bf
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #9 Skrevet 7. august 2015 For han nederlenderen blir jo ikke mindre mistenksom når du svarer på engelsk... 😂Anonymous poster hash: 3e08c...d5e
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #10 Skrevet 8. august 2015 Lat som om du er svensk eller dansk? Da kan du jo språkene sånn nogenlunde. Møter stadig på svensker og dansker. Så langt ikke møtt på noen slovenere eller tsjekkere. Moldova, Montenegro, Slovakia, Ungarn, Litauen, Latvia og Estland er også relativt små og ukjente europeiske land Anonymous poster hash: 0f9f6...5bf Ikke dumme forslag, men vet ikke om russere kan avløre meg om jeg påstår at jeg er fra Baltikum. Vurderte faktisk Ungarn. For han nederlenderen blir jo ikke mindre mistenksom når du svarer på engelsk... 😂Anonymous poster hash: 3e08c...d5e Så jeg skal svare på slovensk, og så kan han skrive inn det i google translate? Hehe, nei. Best å svare på engelsk. Anonymous poster hash: 3ec6b...e73
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #11 Skrevet 8. august 2015 Møter stadig på svensker og dansker. Så langt ikke møtt på noen slovenere eller tsjekkere. Ikke dumme forslag, men vet ikke om russere kan avløre meg om jeg påstår at jeg er fra Baltikum. Vurderte faktisk Ungarn. Så jeg skal svare på slovensk, og så kan han skrive inn det i google translate? Hehe, nei. Best å svare på engelsk.Anonymous poster hash: 3ec6b...e73 Men hvorfor må du på død og liv fake det? Og hvorfor skulle det være krise om du blir avslørt? Anonymous poster hash: 3e08c...d5e 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #12 Skrevet 8. august 2015 Men hvorfor må du på død og liv fake det? Og hvorfor skulle det være krise om du blir avslørt?Anonymous poster hash: 3e08c...d5e Det er mye gnisninger og småkrangling hele tiden, og da er det greit å kunne starte med blanke ark. De aller fleste spiller bare med én konto, og det betyr jo ofte at man ikke får være med, hvis man har en "historikk". Seinest for et par dager siden sa jeg nei til en som ville spille med meg og mine folk. Da spilte jeg med den slovenske kontoen og han aner ikke hvorfor jeg sa nei. Men jeg kjenner til ham fra den norske kontoen min. Jeg selv kan legge fortiden "død" hvis det er jeg som vil joine noen, hvis jeg for eksempel har kranglet litt med en av dem. Jeg kan bare kommunisere minst mulig med vedkommende. Men det er som sagt ikke alltid at jeg lar disse joine, når jeg har muligheten til å si nei. Anonymous poster hash: 3ec6b...e73
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #13 Skrevet 11. august 2015 Stealth Vaslav Poborsky, Brno, Czech Republic Anonymous poster hash: 9c38d...661 Det er i hvert fall lurt å stave navnene riktig, hvis man skal lure noen. Vaclav, er for eksempel slik tsjekkerne skriver det navnet. Poborsky høres ikke spesielt tsjekkisk ut. Kanskje nederlenderen egentlig er en slovener som vil være nederlender?Anonymous poster hash: a4a46...593
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #14 Skrevet 11. august 2015 Åh herregud for fjortis-opplegg. Er dette typisk gamer-miljø?? Anonymous poster hash: 5f106...297 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå