Gå til innhold

Trenger litt hjelp til kjøp av klær av dere jenter (vil være seriøs).

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst til å kjøpe og bruke dameklær, men pga mann så tør jeg rett og slett ikke å ha på de til hverdags når jeg er ute blandt folk. Jeg føler at det kan bli mye rart ut av det både i kommentarer og ikke minst folk som glor. Med andre ord jeg har kjøpt noen, men de er ganske så dame-aktig-look.

Så derfor tenkte jeg ville spørre dere jenter om dere kunne hjelpe meg å finne de rette klærne til meg som er fine å bruke som er dameklær, men ser litt mer mannlig ut ( håper dere forstår hva jeg mener). Har dere også linker som dere kan linke til så tar jeg også i mot det.

Jeg er ikke feit (ser ganske normal ut) og er 34 år. Og er 183 høy.

Blir veldig glad for alle som vil hjelpe meg.

Kansje jeg kan bryte litt barrierer med dette å gå ut i dameklær i hverdagen også..

Dersom du spurte om jeg er seriøs, så er svaret ja.

Derfor ønsker jeg seriøse svar også.

Anonymous poster hash: 176a9...ce2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke noen konkrete tips her og nå, men gå inn på zalando.no og bla gjennom kvinnegenserne i første omgang, så kan du finne en del som er feminint, men samtidig greit for menn. Kjæresten min bruker innimellom klær som i utgangspunktet er beregnet på kvinner (både undertøy og annet tøy), og jeg synes det kan være veldig flott.

Jeg synes dette er ganske spennende, så jeg kommer til å kikke innom denne tråden igjen. Kan du ikke dele noen linker til klær du liker eller allerede har? :)

Anonymous poster hash: 1d2a0...66c
Gjest lipgloss
Skrevet

du kan kontakte meg på pm så kan jeg hjelpe deg,bruker masse dameklær som funker på begge kjønn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...