AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Jeg aner ikke hvor denne tråden passer best, men det får bare bli her. Jeg drakk vel et par glass med noen kompiser tidligere i kveld, så det er nok grunnen til at jeg ikke var 100% "våken". Jeg begynte å barbere meg og syntest for en eller annen grunn at det ville vært morsomt å ta bort begge øyenbrynene mine. Etter at en ble borte innså jeg hva for noe dumt jeg holdt på med. Nå sitter jeg med et øyenbryn på venstre side, og en nybarbert høyre side. Har siste arbeidsdag i morgen før helga, finnes det noen raske løsninger for dette før den tid? Må jeg ta bort venstre side også nå? Vær så snill å si at jeg kan unngå en klein katastrofe i morgen!Anonymous poster hash: 87d59...ffb
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #2 Skrevet 7. august 2015 Hvis det ene er skeivt kan man velge å henge seg opp i det. Anonymous poster hash: 6b28e...1d4
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 7. august 2015 #3 Skrevet 7. august 2015 Beklager, men no lo eg. Høgt!
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #5 Skrevet 7. august 2015 Lapp over øyet med barbert bryn. evt solbriller Anonymous poster hash: c1601...c9e
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #6 Skrevet 7. august 2015 Lapp over øyet med barbert bryn. evt solbriller Anonymous poster hash: c1601...c9e Lapp over det ene øye er smart. Anonymous poster hash: 5c72f...f6c
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #7 Skrevet 7. august 2015 Jeg aner ikke hvor denne tråden passer best, men det får bare bli her. Jeg drakk vel et par glass med noen kompiser tidligere i kveld, så det er nok grunnen til at jeg ikke var 100% "våken". Jeg begynte å barbere meg og syntest for en eller annen grunn at det ville vært morsomt å ta bort begge øyenbrynene mine. Etter at en ble borte innså jeg hva for noe dumt jeg holdt på med. Nå sitter jeg med et øyenbryn på venstre side, og en nybarbert høyre side. Har siste arbeidsdag i morgen før helga, finnes det noen raske løsninger for dette før den tid? Må jeg ta bort venstre side også nå? Vær så snill å si at jeg kan unngå en klein katastrofe i morgen!Anonymous poster hash: 87d59...ffb For et påfunn! Jeg ville nok barbert bort det andre også, og så tegnet på nye med øyebrynsblyant. Anonymous poster hash: 6f2bc...1ac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå