Gå til innhold

Vurderte å lage meg en profil på Sukker

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er forresten en mann på 35. Så tok jeg en sniktitt på andre menn rundt samme aldersgruppe 33-38(fikk ikke til å snevre søket mere inn uten å være medlem), og da slår det meg at jeg er helt gjennomsnittlig og hvis jeg lager meg profil vil jeg drukne i mengden der inne. 
Nå bor jeg ikke i en storby men dog, Jeg føler jeg vil drukne i mengden, og menn klager på lite respons på slike sider, så tror ikke jeg legger igjen penger der. Jeg ville nok som gjennomsnittlig få lite brev.

Andre som tenker slik? 

Endret av Jessheim01
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er jo bare å lage en profil å se litt før du eventuelt skaffe deg et medlemskap. 

Anonymous poster hash: 3ef13...7fc
Skrevet

Jeg tror betalingsmuren hindrer folk, og spesielt kvinner, i å være spesielt aktive der. Ville nesten tro at siden holdes oppe av en mindre gruppe mennesker som er medlemmer i måneder og år (hvaler, som man kaller dem i den bransjen).

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror betalingsmuren hindrer folk, og spesielt kvinner, i å være spesielt aktive der. Ville nesten tro at siden holdes oppe av en mindre gruppe mennesker som er medlemmer i måneder og år (hvaler, som man kaller dem i den bransjen).

Synes det er et mysterie at den siden fortsatt er oppe og går ...

Anonymous poster hash: 46cb5...9cf

AnonymBruker
Skrevet

Har vært aktiv der inne selv, men det er mest raringer der etter min erfaring.

Hvis du har noen fine bilder som skiller seg litt ut, og er flink å ta kontakt med andre og vise at du er oppegående så har du sikkert en mulighet. Det er mange snålinger der inne så oppegående menn vil jeg tro har en sjanse.

Ikke send melding og spør standard-spørsmål, vær heller litt kreativ og vis at du syns hun ene er spesiell og interessant. Vær positiv og bruk humor og glimt i øyet :)

Vis at du ikke er gjennomsnittlig, men fantastisk. ;) Hvertfall at du bruker tid på å bli kjent med akkurat den damen fordi du liker henne, og ikke bare send slike standardspørsmål som sendes rundt til alle.

Kvinne 33

Anonymous poster hash: e610d...6cd
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vil ha flere brukere der inne - søker drømmemannen og han er i din aldersgruppe :) Hvem vet, kanskje jeg får øye på deg når du lager profil? Følger stadig med på "nykommerne" ;)

Anonymous poster hash: 1a075...d20
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er forresten en mann på 35. Så tok jeg en sniktitt på andre menn rundt samme aldersgruppe 33-38(fikk ikke til å snevre søket mere inn uten å være medlem), og da slår det meg at jeg er helt gjennomsnittlig og hvis jeg lager meg profil vil jeg drukne i mengden der inne. 

Nå bor jeg ikke i en storby men dog, Jeg føler jeg vil drukne i mengden, og menn klager på lite respons på slike sider, så tror ikke jeg legger igjen penger der. Jeg ville nok som gjennomsnittlig få lite brev.

Andre som tenker slik? 

Jeg har hatt profil på sukker. Jeg sluttet raskt å legge så mye vekt på "fakta", og mer på profiltekst. Var den godt skrevet, med humor, ironi og selvinnsikt var jeg rask på triggeren. En gjennomsnittlig fyr som fikk til teksten er ganske fantastisk.

Hilsen jente

Anonymous poster hash: a69f9...93e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du drukner ikke nødvendigvis i mengden. Hvis du er flink til å fylle ut fakta, så vil du komme opp som potensiell partner for de som har svart mest mulig likt som deg. Hvis du da har en litt bra profiltekst i tillegg, og kanskje noen ok bilder (gjerne tatt i forbindelse med ting du liker å gjøre), så har du en god sjanse for å være interessant. De aller flest der inne både av menn og kvinner er helt gjennomsnittlig.

Anonymous poster hash: 97b6d...9e3
AnonymBruker
Skrevet

PS: jeg har profil på sukker uten profilbilde. Jeg har likevel hatt flere menn som har vært interessert pga teksten. Ok, det er helt sikker ikke like mange som tar kontakt som om jeg hadde hatt bilde, men nå er jeg ikke helt på sjekkeren ennå heller, bare ute og kikker litt og ser hva som finnes der... ;) )

AnonymBruker
Skrevet

Ja,teksten er avgjørende.Det er utrolig mange som ikke klarer å skrive mer enn: "Vet ikke hva jeg skal skrive", "Her kommer det mer etterhvert" og "Spør om du lurer på noe".De drukner i mengden.

Så lag en god profiltekst,og luk ut eventuelle skrivefeil.

Anonymous poster hash: 548ff...290
  • Liker 1
Skrevet (endret)

PS: jeg har profil på sukker uten profilbilde. Jeg har likevel hatt flere menn som har vært interessert pga teksten. Ok, det er helt sikker ikke like mange som tar kontakt som om jeg hadde hatt bilde, men nå er jeg ikke helt på sjekkeren ennå heller, bare ute og kikker litt og ser hva som finnes der... ;) )

Det er vel et dårlig tegn for TS når jenter uten profilbilde lett får menn.

Endret av Summers
  • Liker 2
Skrevet

Man trenger ikke betale :)

Dessuten er det sjelden bilde som avgjør om man er tiltrekkende eller ikke..

Slår man til med en killer åpning og en ellers gjennomført profiltekst så kommer man LANGT !

Skrevet

Slår man til med en killer åpning og en ellers gjennomført profiltekst så kommer man LANGT !

...som jente. Det er ikke sånn for menn.

• Liker 1
Skrevet

Noen må jo betale. Ikkebetalende medlemmer kan ikke kontakte hverandre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her er det mest kvinner som har svart, noe man ser på svar som tar det som en selvfølge at folk tar kontakt med deg.

Du har en sjanse som mann på datingsider om du skriver en ekstremt god profil og ta veldig mye kontakt. Ingen kommer til å ta kontakt med deg uansett hvor god profil du har da kvinner på datingsider blir nedrent av kåte mannfolk og dermed ikke har behov for å ta kontakt med folk for å finne seg noen å prate / flørte med.

Anonymous poster hash: dbff1...f31
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ELSKER gjennomsnittsmenn! 

Har profil på sukker og styrer glatt unna kjekkasene. Legger heller vekt på interesser, personlighet og sjarm. Men for all del: Ha et profilbilde hvor du smiler og ser hyggelig og åpen ut. (Altfor mange menn på sukker ser triste og ukomfortable ut på profilbildet. Det er totalt turn-off!)

Anonymous poster hash: d6b31...91e
  • Liker 1
Skrevet

Her er det mest kvinner som har svart, noe man ser på svar som tar det som en selvfølge at folk tar kontakt med deg.

Du har en sjanse som mann på datingsider om du skriver en ekstremt god profil og ta veldig mye kontakt. Ingen kommer til å ta kontakt med deg uansett hvor god profil du har da kvinner på datingsider blir nedrent av kåte mannfolk og dermed ikke har behov for å ta kontakt med folk for å finne seg noen å prate / flørte med.

Det er ikke alltid sånn..

Mange ganger jeg selv har tatt kontakt,og hatt gode samtaler der..

Er ikke alle damer som er sånn...

Skrevet

Jeg ELSKER gjennomsnittsmenn! 

Har profil på sukker og styrer glatt unna kjekkasene. Legger heller vekt på interesser, personlighet og sjarm. Men for all del: Ha et profilbilde hvor du smiler og ser hyggelig og åpen ut. (Altfor mange menn på sukker ser triste og ukomfortable ut på profilbildet. Det er totalt turn-off!)

Anonymous poster hash: d6b31...91e

HELT sant !!!

Er så sykt mange bilder hvor man skulle trodd de blir trua med pistol til å ta bilde....nesten så man kan se hvor jævlig de syns det er ..

Da blir ikke jeg lenge ass...

AnonymBruker
Skrevet

Ingen kommer til å ta kontakt med deg uansett hvor god profil du har da kvinner på datingsider blir nedrent av kåte mannfolk og dermed ikke har behov for å ta kontakt med folk for å finne seg noen å prate / flørte med.

Feil, en del menn får førstemeldinger fra damer.

Anonymous poster hash: f4cc3...de4

Skrevet

Feil, en del menn får førstemeldinger fra damer.

Anonymous poster hash: f4cc3...de4

Tror ikke de trenger å være så fantastiske heller. Jeg får meldinger iblant, og det fremkommer ganske klart av profiltekst og bilder at jeg er liten, blakk og nerdete. :P

Men skjer ikke stort på Sukker da. Får aldri meldinger på Sukker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...